Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

180 z AVF osiągniesz programem ....samym no może 170.. Na żywotności nie straci :)

Jak już Nelson nie może kobyły zakatować to coś znaczy :polew:

Słuchaj, koleszka tutaj chce startować z 90 na 200, ja doskonale wiem, co można samym programem wytargać z AWX/AVF, ale mowa tutaj o jednostkach starszych na rotacji, a nie PD. Więc chyba będziesz mi musiał honor zwracać panie kolego :decayed:

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

180 z AVF osiągniesz programem ....samym no może 170.. Na żywotności nie straci :)

Jak już Nelson nie może kobyły zakatować to coś znaczy :polew:

Nelson ma AVG, to co mogło być zakatowane, to już mekto doyebał w tym aucie i powymieniał, więc Nelson dostał furę praktycznie moża rzec dopracowaną do piczego kłaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Dlatego napisałem, żeby sprzedał a nie robił... pompa lepsza od wtrysków :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem, żeby sprzedał a nie robił... pompa lepsza od wtrysków :decayed:

Przybijam piątke :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180 z AVF osiągniesz programem ....samym no może 170.. Na żywotności nie straci :)

Jak już Nelson nie może kobyły zakatować to coś znaczy :polew:

Słuchaj, koleszka tutaj chce startować z 90 na 200, ja doskonale wiem, co można samym programem wytargać z AWX/AVF, ale mowa tutaj o jednostkach starszych na rotacji, a nie PD. Więc chyba będziesz mi musiał honor zwracać panie kolego :decayed:

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

180 z AVF osiągniesz programem ....samym no może 170.. Na żywotności nie straci :)

Jak już Nelson nie może kobyły zakatować to coś znaczy :polew:

Nelson ma AVG, to co mogło być zakatowane, to już mekto doyebał w tym aucie i powymieniał, więc Nelson dostał furę praktycznie moża rzec dopracowaną do piczego kłaka.

Dlatego prezes nie ma żadnych problemów z furą:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień turbo, wtryski, daj fmica i to Ci wystarczy, więcej się po prostu nie opłaca.

Nie do końca.. on ma turbo bez zmiennej geometrii:) trzeba jeszcze dmuchawę przerabiać :decayed: Sprzedać i kupić 1,9 albo 3.0. Nie słuchaj ich nie kupuj 2,5 :facepalm:

Nie wiedzą co dobre.

Tak, turbo musi przerobić, ale skoro już kupił to i tak go to czeka :decayed: A co do spalania Kaju przy pomodzonym 1.9 to bym się kłócił :whistling: Twoje pewnie miało problem żeby zejść poniżej 6 litrów... Ja w mojej a4 miałem spalanie nawet 4.2 przy 100-120, tylko fakt, że tylko 140km. Teraz w a3 mam 172 i pali około 5 litrów :whistling: Kumpel ma w golfie IV 1.9 ze 101ps zrobione 200 z hakiem i na trasie w góry 5,5 litra, a nogę ma ciężką :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień turbo, wtryski, daj fmica i to Ci wystarczy, więcej się po prostu nie opłaca.

Nie do końca.. on ma turbo bez zmiennej geometrii:) trzeba jeszcze dmuchawę przerabiać :decayed: Sprzedać i kupić 1,9 albo 3.0. Nie słuchaj ich nie kupuj 2,5 :facepalm:

Nie wiedzą co dobre.

Tak, turbo musi przerobić, ale skoro już kupił to i tak go to czeka :decayed: A co do spalania Kaju przy pomodzonym 1.9 to bym się kłócił :whistling: Twoje pewnie miało problem żeby zejść poniżej 6 litrów... Ja w mojej a4 miałem spalanie nawet 4.2 przy 100-120, tylko fakt, że tylko 140km. Teraz w a3 mam 172 i pali około 5 litrów :whistling: Kumpel ma w golfie IV 1.9 ze 101ps zrobione 200 z hakiem i na trasie w góry 5,5 litra, a nogę ma ciężką :whistling:

mrogal jadąc ode mnie do Chełma miał 5,7 :hi: ja też tak zszedłem, prędkości do 140, ale to tylko raz tak zrobiłem, żeby sprawdzić jej możliwości. I to po programie na ~180+. Na codzień (a wszyscy wiecie, jak jeżdżę - 140-180 miejscami powyżej 200), no to miałem 7-7,4 spalanie. W mieście przy pełnej piździe ani razu nie wzięła powyżej 10 litrów na sete. Dlatego się odzywam za każdym razem, bo wiem, że jeśli Vka jest zdrowa, to potrafi zawstydzić pomodzone 1,9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przy butowaniu nigdy nie wzięła więcej niż 7 :grin::grin: A teraz skrzynia 6 to jak piz*owato pojadę to po programie będzie mniej niż 5 :whistling: Tak czy siak, 5.7 to już ładny wynik :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie jeśli cała dyskusja toczy się w moim kierunku no to chcąc lub nie swapa i tak nie zrobię bo zwyczajnie nie chcę. Ale dziękuję za radę i szanuje każde zdanie dotyczące silników 2.5, ja jednak pozostanę przy 1,9. a turbo które mam jest już ze zmienna geometrią od a4 b7 2,0 tdi 170 Km podobno jest najlepsze do tego typu zadań ;) bynajmniej tak twierdzi inż. Daniel Guliński a ECU Project Wrocław który zresztą zrobił mi listę co mam kupić żeby to jeździło i nie psuło się:naughty: no i tam będzie wykonywana operacja budzenia potworka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie wy jezdzicie że wam tak mało te fury palą ja poniżej 7 litrów jeszcze nie zszedłem mowa o mieście AFN plus program i wtryski 216

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mówiłeś, że po wtryskach niezestrojone auto masz.. Może dlatego:decayed: Moje więcej niż 7 w mieście nigdy nie spaliło. Oczywiście na zimnym zero butowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie wy jezdzicie że wam tak mało te fury palą ja poniżej 7 litrów jeszcze nie zszedłem mowa o mieście AFN plus program i wtryski 216

oni się tak chwalą że im tak mało palą jak się przejadą 90 km/h na 5 biegu i z powrotem do domu :D:D:D :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak ja bym śmigał to i bym w piątce sie zamknął :decayed: a korekte po wtryskach 216 mam już dawno zrobioną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak ja bym śmigał to i bym w piątce sie zamknął :decayed: a korekte po wtryskach 216 mam już dawno zrobioną

dlatego mówie , oni się chwalą bo tak jeżdżą :P ostatnio Pixi mówił na spocie że jechał w śnieżyce 50 km/h i spalił 5 litrów a ma ponad 200KM po wirusie :D a więc da się ? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy jeździcie, ale 5 litrów to ja osiągnąłem w trasie do Pragi. Inaczej sprawa nieosiągalna u mnie:wink:

Duds masz może kostkę do tempomatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja obecnie spalam dwie kroplówki dziennie :facepalm: ...wylądowałem na Kamieńskiego :facepalm::doh:

Wysłane z SGSII

a co CI ? odwodniłeś się po imprezie ? :D:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadek w pracy :thumbdown: mało co mi ręki nie uyebało... A ze strachu aż się serducho odezwało i mnie uziemili na oddziele :doh:

Wysłane z SGSII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadek w pracy :thumbdown: mało co mi ręki nie uyebało... A ze strachu aż się serducho odezwało i mnie uziemili na oddziele :doh:

Wysłane z SGSII

To od tych anaboli co wpierdalasz jak dziki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...