emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Przecież ja nie kupuje auta aby się nim ścigać.
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 To kup gołe 1,8 Przecież to nie jedzie. Ja nie chce startowac na 1/4 mili, ale załadowany na full ma jechać także 170 KM to minimum w takiej budzie pewnie.
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 No to ciężko Ci dogodzić, gorzej niż kobicie w ciąży
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Emay ile chcesz wydać na auto? Od tego zacznijmy dyskusję. ---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:56 ---------- Emay ile chcesz wydać na auto? Od tego zacznijmy dyskusję.
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 No to A6C5 2,8 na kuchenke przerobić. Chyba, że nie chcesz, żeby auto robiło brum i kle, to lejesz sama wache.
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ? Najlepsze silniki były do 2004r.
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Hyhyhy, Twoje robi kle, a on chce, żeby robiło brum
Nelson Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Jak wkręca się na obroty, uwierz mi, że wtedy to nie jest kle:kox:
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 No ta... Nie ma "kle", tylko "KKLLLLLEEEEEEE" :decayed:
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ? Podpowiem Ci coś odnośnie dużych jednostek napędowych. Teraz masz 2.0... i 131PS ale zwróć uwagę od jakich obrotów masz te 131PS...... W silnikach wolnossących maksymalna moc jest dostępna zazwyczaj w najwyższych partiach obrotów. Więc żeby osiągnąć daną moc trzeba silnik kręcić a jak się go kręci to paliwo leje się wiadrami. I tak jak podałeś silnik 3.0 V6 to max. moc jest przy 6300 obr/min (czy kiedyś swoje A4 wkręciłeś do tych obrotów ??)) W Twoim silniku max moc jest przy 5700 obr/min. Zacznij kręcić motor do tego zakresu i zobaczysz ile pali.... Na Twoją jazdę najlepszy będzie TDI z programem gdzie nie będziesz musiał kręcić silnika (bo tego nie robisz), będzie mało palił i będzie przyjemnie jechał. Tylko znalezienie dobrego TDI nie poskładanego z przystanku to wydatek rzędu ok 40 tys. Promocje na allegro można na poprawę humoru czytać.
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 No masz racje Hornet, ale do Emila to musi dotrzeć, musiałby pojeździć, żeby zrozumieć, że dla niego to byłoby najlepsze rozwiązanie...
szczuraz Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Opublikowano 4 Maja 2012 Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ? te 2.4 i 2.8 dostają baty od 1.8T poza tym są ciężkie, dużo palą bo 6 garów trzeba napełnić i leje im się spod pokryw jak z cedzaka a ponoć nie chcesz już dolewać oleju wiaderkami Kto Ci naopowiadał bajek że niemcy kupują auta z turbo żeby butować ?! tak samo butują Polacy jak i Szwedzi oraz plemiona murzyńskie w dorzeczu mabutu. Jak kupisz zadbaną sztukę to będzie latać, jak kupisz wyjebca to będziesz miał skarbonkę i powyrywane pióra przez żonę. Pierwsza zasada to się nie napalać na byle co.
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Ja ostatnio ganiam na krotkich odcinkach i spalanie mialem 7.6 a latam z klima. Szukam czegos z 2004 r i nowszego nie chce a jaka buda to już drugorzedna decyzja czy to bedzie audi czy passek czy skoda.
arre Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 przesiadlem sie z 2.6 w a4 na 1.8TQ w c5 i nie narzekam fakt inne wrazenia z przyspieszania bo 4 buty robia robote ale przy ponad 1700kg na pusto - tyle pusta puszka wazy, i przy zaladunku na maxa jedzie w sumie tak samo fakt spalanie dosc spore jak sie chce dynamiczniej ale 4 buty 225x45x17 trzeba napedzic mase rowniez ale nadtlenek lpg robi robote a jak chipa zrobie to bedzie bajka - 150@ okolice 190 tylko dzwieku v6 brak
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ? Podpowiem Ci coś odnośnie dużych jednostek napędowych. Teraz masz 2.0... i 131PS ale zwróć uwagę od jakich obrotów masz te 131PS...... W silnikach wolnossących maksymalna moc jest dostępna zazwyczaj w najwyższych partiach obrotów. Więc żeby osiągnąć daną moc trzeba silnik kręcić a jak się go kręci to paliwo leje się wiadrami. I tak jak podałeś silnik 3.0 V6 to max. moc jest przy 6300 obr/min (czy kiedyś swoje A4 wkręciłeś do tych obrotów ??)) W Twoim silniku max moc jest przy 5700 obr/min. Zacznij kręcić motor do tego zakresu i zobaczysz ile pali.... Na Twoją jazdę najlepszy będzie TDI z programem gdzie nie będziesz musiał kręcić silnika (bo tego nie robisz), będzie mało palił i będzie przyjemnie jechał. Tylko znalezienie dobrego TDI nie poskładanego z przystanku to wydatek rzędu ok 40 tys. Promocje na allegro można na poprawę humoru czytać. Przecież wiesz dokładnie, że ja dieselem nie moge jeździć. Za krótkie odcinki robie. Nigdy nie jeździłem TDI ten dźwięk silnika ten klekot to mnie wpienia. Zostaje przy benzynie, a czy turbo czy nie to już muszę się zastanowić. ---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ? te 2.4 i 2.8 dostają baty od 1.8T poza tym są ciężkie, dużo palą bo 6 garów trzeba napełnić i leje im się spod pokryw jak z cedzaka a ponoć nie chcesz już dolewać oleju wiaderkami Kto Ci naopowiadał bajek że niemcy kupują auta z turbo żeby butować ?! tak samo butują Polacy jak i Szwedzi oraz plemiona murzyńskie w dorzeczu mabutu. Jak kupisz zadbaną sztukę to będzie latać, jak kupisz wyjebca to będziesz miał skarbonkę i powyrywane pióra przez żonę. Pierwsza zasada to się nie napalać na byle co. Wiecznie słucham opinie importerów aut z niemiec, rzadko naprawde rzadko sie zdarza, że turbo było normalnie użytkowane. Nie chce kupić auta które znowu będzie generować koszty z silnikiem, turbo zwiększa te prawdopodobieństwo. Sam wiesz jak ciężko kupić auto z rocznika 2001-2004 które nie miało problemu z turbo. Sam nie wiem co tak naprawde wybrać. Wyboru w audi benzynach dużego niema. Auta nie będe gazował. Znaleść 1.8TQ c5 to graniczy z cudem i jeszcze z normalnym przebiegiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się