Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecież ja nie kupuje auta aby się nim ścigać.

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To kup gołe 1,8

Opublikowano
To kup gołe 1,8

Przecież to nie jedzie. Ja nie chce startowac na 1/4 mili, ale załadowany na full ma jechać także 170 KM to minimum w takiej budzie pewnie.

Opublikowano

No to ciężko Ci dogodzić, gorzej niż kobicie w ciąży :decayed:

Opublikowano

A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?

Opublikowano

Emay ile chcesz wydać na auto?

Opublikowano
Emay ile chcesz wydać na auto?

Od tego zacznijmy dyskusję.

---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:56 ----------

Emay ile chcesz wydać na auto?

Od tego zacznijmy dyskusję.

Opublikowano

do 30 tyś.

A6 c5 albo bmw e39

Opublikowano

No to A6C5 2,8 na kuchenke przerobić. Chyba, że nie chcesz, żeby auto robiło brum i kle, to lejesz sama wache.

Opublikowano
A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?

Najlepsze silniki były do 2004r.

Opublikowano

A mojej nie chcesz?:decayed:

Opublikowano

Hyhyhy, Twoje robi kle, a on chce, żeby robiło brum

Opublikowano

Jak wkręca się na obroty, uwierz mi, że wtedy to nie jest kle:kox:

Opublikowano

No ta... Nie ma "kle", tylko "KKLLLLLEEEEEEE" :decayed::decayed::decayed:

Opublikowano
A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?

Podpowiem Ci coś odnośnie dużych jednostek napędowych. Teraz masz 2.0... i 131PS ale zwróć uwagę od jakich obrotów masz te 131PS......

W silnikach wolnossących maksymalna moc jest dostępna zazwyczaj w najwyższych partiach obrotów. Więc żeby osiągnąć daną moc trzeba silnik kręcić a jak się go kręci to paliwo leje się wiadrami. I tak jak podałeś silnik 3.0 V6 to max. moc jest przy 6300 obr/min (czy kiedyś swoje A4 wkręciłeś do tych obrotów ??)) W Twoim silniku max moc jest przy 5700 obr/min. Zacznij kręcić motor do tego zakresu i zobaczysz ile pali.... Na Twoją jazdę najlepszy będzie TDI z programem gdzie nie będziesz musiał kręcić silnika (bo tego nie robisz), będzie mało palił i będzie przyjemnie jechał. Tylko znalezienie dobrego TDI nie poskładanego z przystanku to wydatek rzędu ok 40 tys. Promocje na allegro można na poprawę humoru czytać.

Opublikowano

No masz racje Hornet, ale do Emila to musi dotrzeć, musiałby pojeździć, żeby zrozumieć, że dla niego to byłoby najlepsze rozwiązanie...

Opublikowano
Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?

te 2.4 i 2.8 dostają baty od 1.8T poza tym są ciężkie, dużo palą bo 6 garów trzeba napełnić i leje im się spod pokryw jak z cedzaka :grin: a ponoć nie chcesz już dolewać oleju wiaderkami :naughty:

Kto Ci naopowiadał bajek że niemcy kupują auta z turbo żeby butować ?! tak samo butują Polacy jak i Szwedzi oraz plemiona murzyńskie w dorzeczu mabutu. Jak kupisz zadbaną sztukę to będzie latać, jak kupisz wyjebca to będziesz miał skarbonkę i powyrywane pióra przez żonę. Pierwsza zasada to się nie napalać na byle co.

Opublikowano

Ja ostatnio ganiam na krotkich odcinkach i spalanie mialem 7.6 a latam z klima. Szukam czegos z 2004 r i nowszego nie chce a jaka buda to już drugorzedna decyzja czy to bedzie audi czy passek czy skoda.

Opublikowano

przesiadlem sie z 2.6 w a4 na 1.8TQ w c5 i nie narzekam

fakt inne wrazenia z przyspieszania bo 4 buty robia robote

ale przy ponad 1700kg na pusto - tyle pusta puszka wazy, i przy zaladunku na maxa jedzie w sumie tak samo

fakt spalanie dosc spore jak sie chce dynamiczniej ale 4 buty 225x45x17 trzeba napedzic mase rowniez ale nadtlenek lpg robi robote

a jak chipa zrobie to bedzie bajka - 150@ okolice 190

tylko dzwieku v6 brak :kwasny:

Opublikowano
A tam gadasz. Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?

Podpowiem Ci coś odnośnie dużych jednostek napędowych. Teraz masz 2.0... i 131PS ale zwróć uwagę od jakich obrotów masz te 131PS......

W silnikach wolnossących maksymalna moc jest dostępna zazwyczaj w najwyższych partiach obrotów. Więc żeby osiągnąć daną moc trzeba silnik kręcić a jak się go kręci to paliwo leje się wiadrami. I tak jak podałeś silnik 3.0 V6 to max. moc jest przy 6300 obr/min (czy kiedyś swoje A4 wkręciłeś do tych obrotów ??)) W Twoim silniku max moc jest przy 5700 obr/min. Zacznij kręcić motor do tego zakresu i zobaczysz ile pali.... Na Twoją jazdę najlepszy będzie TDI z programem gdzie nie będziesz musiał kręcić silnika (bo tego nie robisz), będzie mało palił i będzie przyjemnie jechał. Tylko znalezienie dobrego TDI nie poskładanego z przystanku to wydatek rzędu ok 40 tys. Promocje na allegro można na poprawę humoru czytać.

Przecież wiesz dokładnie, że ja dieselem nie moge jeździć. Za krótkie odcinki robie. Nigdy nie jeździłem TDI ten dźwięk silnika ten klekot to mnie wpienia. Zostaje przy benzynie, a czy turbo czy nie to już muszę się zastanowić.

---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

Poprostu silnik ma być mało awaryjny i na pewno powyżej 2 litrów. Te 2,4 i 2,8 sa godne uwagi ?

te 2.4 i 2.8 dostają baty od 1.8T poza tym są ciężkie, dużo palą bo 6 garów trzeba napełnić i leje im się spod pokryw jak z cedzaka :grin: a ponoć nie chcesz już dolewać oleju wiaderkami :naughty:

Kto Ci naopowiadał bajek że niemcy kupują auta z turbo żeby butować ?! tak samo butują Polacy jak i Szwedzi oraz plemiona murzyńskie w dorzeczu mabutu. Jak kupisz zadbaną sztukę to będzie latać, jak kupisz wyjebca to będziesz miał skarbonkę i powyrywane pióra przez żonę. Pierwsza zasada to się nie napalać na byle co.

Wiecznie słucham opinie importerów aut z niemiec, rzadko naprawde rzadko sie zdarza, że turbo było normalnie użytkowane. Nie chce kupić auta które znowu będzie generować koszty z silnikiem, turbo zwiększa te prawdopodobieństwo. Sam wiesz jak ciężko kupić auto z rocznika 2001-2004 które nie miało problemu z turbo. Sam nie wiem co tak naprawde wybrać. Wyboru w audi benzynach dużego niema. Auta nie będe gazował. Znaleść 1.8TQ c5 to graniczy z cudem i jeszcze z normalnym przebiegiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...