Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Nie to za drogi biznes, żona chodzi na jedne zajęcia i wychodzi 150 miesiecznie .... wiec odpuszczam, dzieki za info :wink:

Spoko ale inaczej imiennej nie załatwię.

---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

ktoś ostatnio pytał o opony bieżnikowane , to prosz :D

ja bym tego nigdy nie założył

Gdzieś jeszcze były testy takich opon... tragedia.. one tylko nadają się na upalanie jednodniowe na tor... przejechać się i wywalić ( jak ktoś uczy się jeździć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś ostatnio pytał o opony bieżnikowane , to prosz :D

ja bym tego nigdy nie założył

Testowaliśmy takie opony z Emilem w niedzielę na spocie. Kiepsko było z trakcją przy ostrych zakrętach i kilka razy stanęliśmy przodem do tyłu. Generalnie na tej kostce pod mostem słabo się trzymały. Moc jednak robiła swoje. :decayed:

---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:26 ----------

Mam nadzieję że się Emil nie wkurzy że się wygadałem z upalaniem. :facepalm::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAJCIE, Jeszcze raz piszę w sprawie klimatronika audi , nie grzeje mi lewa strona cały czas leci zimno i byłem dzisiaj na komputerze i pokazało błąd " siłownik regulacji klapy silnika krokowego z lewej strony " czyli silniczek uszkodzony ;/ chyba. I pytanie czy ktoś z dolnośląskiego byłby w stanie pomóc mi to zrobić lub coś zaradzić ? z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chopin ma B6 pewie zna rozkład klap i silniczków

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ----------

Dobra nie będę taką mendą....

Musisz dobrać się do schowka i go zdemontować. To sprawa prosta a jak nie to chopin pomoże bo ma B6 i ogarnia je.

Następnie będziesz miał 3 silniczki w lewej storny resizeof3silniczki.jpg

i dwa z prawej resizeof20130119123604.jpg

Następnie odkręcamy po kolei silniczki jeden po drugim. Aby go wyciągnąć po odkręceniu wszystkich śrub trzeba nim przekręcać aż spasuje się w otwór.

Po ściągnięciu wygląda tak:resizeof20130119113420.jpg

Należy go otworzyć (ma kilka zaczepów) i ściągnąć obudowę.

Wyczyścić benzyną stary smar (czasami był dość twardy i nie smarował odpowiednio zębatek), przedmuchać i nałożyć nowy smar (ja użyłem silikonowego) w zaznaczonych miejscach:

resizeofsilniczeksmar.jpg

a następnie psiknąć środkiem do elektroniki na styki i złożyć obudowę.

Przed wkręceniem z powrotem silniczka należy poruszać klapą plastikowymi uchwytami (żeby ją np. odblokować, ja jeszcze psikałem kiedyś sprężonym powietrzem)

resizeof20130119113357.jpg

Po takiej operacji warto jeszcze zrobić adaptację (nie mylić z kodowaniem) klimatyzacji. Mam tu opis tych działań, jeszcze tego nie robiłem ale przymierzam się w najbliższym czasie :)

ADAPTACJA KLIMATRONIKA

wchodzisz w klimatronic i wykonaj "test",

klapy i nawiewy będą sobie chodzić,klikaj "next" aż do zakończenia "END",

powróć do odczytania błędów i jeśli jakieś się pojawiły wykasuj je ,

potem wchodzisz w

basic settings(04),

blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób

[Adaptację -10]

Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) ,

do testu tylko zapłon na zgaszonym silniku.

oczywiście do tego tylko pełny vag.

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

Goldik jutro jednak operację robię... jak masz wolne 2h to podjedź :whistling:

Spartan jesteś w stanie zrobić wałek do Turbo ??? :naughty::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie chciałbym to szybko naprawić bo urlop mam i niedługo wracam za granicę :) a w zimnym aucie nie chcę zmarznąć :D:grin:

To bierz się jutro do roboty... kilka śrubek możesz odkręcić... nie rób z siebie .......................... jak nie wiesz jak schowek zdemontować to proszę

demontaschowka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po stronie schowka są ? ktoś mi tu pisał że są od strony kierowcy pod półką a nad pedałem gazu bo to strona kierowcy nie działa.

Dawaj go do tablicy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie coś mi ktoś napisał --> " ja to robiłem ok 30min ,najgorzej jest odkręcić i przykręcić silniczek bo hu....wy dostęp ,odkręcasz półkę pod kierą,ja odkręciłem pedał gazu (lepszy dostęp) odkręcasz silniczek ,przykręcasz drugi składasz wszystko i nastawy vag-iem "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki bardzo . a masz jakieś namiary tel do niego ?

Bądź spokojny pewnie się pojawi za chwilę.......

jestem :) pomożemy , tylko że najpredzej w sobote :) krystian pw poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...