chopin Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ktoś ostatnio pytał o opony bieżnikowane , to prosz ja bym tego nigdy nie założył
wojtas-audi Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Nie to za drogi biznes, żona chodzi na jedne zajęcia i wychodzi 150 miesiecznie .... wiec odpuszczam, dzieki za info
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Nie to za drogi biznes, żona chodzi na jedne zajęcia i wychodzi 150 miesiecznie .... wiec odpuszczam, dzieki za info Spoko ale inaczej imiennej nie załatwię. ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- ktoś ostatnio pytał o opony bieżnikowane , to prosz ja bym tego nigdy nie założył Gdzieś jeszcze były testy takich opon... tragedia.. one tylko nadają się na upalanie jednodniowe na tor... przejechać się i wywalić ( jak ktoś uczy się jeździć)
szczuraz Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 ktoś ostatnio pytał o opony bieżnikowane , to prosz ja bym tego nigdy nie założył Testowaliśmy takie opony z Emilem w niedzielę na spocie. Kiepsko było z trakcją przy ostrych zakrętach i kilka razy stanęliśmy przodem do tyłu. Generalnie na tej kostce pod mostem słabo się trzymały. Moc jednak robiła swoje. ---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:26 ---------- Mam nadzieję że się Emil nie wkurzy że się wygadałem z upalaniem.
Krystian2290 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 WITAJCIE, Jeszcze raz piszę w sprawie klimatronika audi , nie grzeje mi lewa strona cały czas leci zimno i byłem dzisiaj na komputerze i pokazało błąd " siłownik regulacji klapy silnika krokowego z lewej strony " czyli silniczek uszkodzony ;/ chyba. I pytanie czy ktoś z dolnośląskiego byłby w stanie pomóc mi to zrobić lub coś zaradzić ? z góry dzięki
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 chopin ma B6 pewie zna rozkład klap i silniczków ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- Dobra nie będę taką mendą.... Musisz dobrać się do schowka i go zdemontować. To sprawa prosta a jak nie to chopin pomoże bo ma B6 i ogarnia je. Następnie będziesz miał 3 silniczki w lewej storny i dwa z prawej Następnie odkręcamy po kolei silniczki jeden po drugim. Aby go wyciągnąć po odkręceniu wszystkich śrub trzeba nim przekręcać aż spasuje się w otwór. Po ściągnięciu wygląda tak: Należy go otworzyć (ma kilka zaczepów) i ściągnąć obudowę. Wyczyścić benzyną stary smar (czasami był dość twardy i nie smarował odpowiednio zębatek), przedmuchać i nałożyć nowy smar (ja użyłem silikonowego) w zaznaczonych miejscach: a następnie psiknąć środkiem do elektroniki na styki i złożyć obudowę. Przed wkręceniem z powrotem silniczka należy poruszać klapą plastikowymi uchwytami (żeby ją np. odblokować, ja jeszcze psikałem kiedyś sprężonym powietrzem) Po takiej operacji warto jeszcze zrobić adaptację (nie mylić z kodowaniem) klimatyzacji. Mam tu opis tych działań, jeszcze tego nie robiłem ale przymierzam się w najbliższym czasie ADAPTACJA KLIMATRONIKA wchodzisz w klimatronic i wykonaj "test", klapy i nawiewy będą sobie chodzić,klikaj "next" aż do zakończenia "END", powróć do odczytania błędów i jeśli jakieś się pojawiły wykasuj je , potem wchodzisz w basic settings(04), blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób [Adaptację -10] Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) , do testu tylko zapłon na zgaszonym silniku. oczywiście do tego tylko pełny vag. ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Goldik jutro jednak operację robię... jak masz wolne 2h to podjedź Spartan jesteś w stanie zrobić wałek do Turbo ???
Krystian2290 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 dzięki bardzo . a masz jakieś namiary tel do niego ?
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 dzięki bardzo . a masz jakieś namiary tel do niego ? Bądź spokojny pewnie się pojawi za chwilę.......
Krystian2290 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 no właśnie chciałbym to szybko naprawić bo urlop mam i niedługo wracam za granicę a w zimnym aucie nie chcę zmarznąć
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 no właśnie chciałbym to szybko naprawić bo urlop mam i niedługo wracam za granicę a w zimnym aucie nie chcę zmarznąć To bierz się jutro do roboty... kilka śrubek możesz odkręcić... nie rób z siebie .......................... jak nie wiesz jak schowek zdemontować to proszę
Krystian2290 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 to po stronie schowka są ? ktoś mi tu pisał że są od strony kierowcy pod półką a nad pedałem gazu bo to strona kierowcy nie działa.
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 to po stronie schowka są ? ktoś mi tu pisał że są od strony kierowcy pod półką a nad pedałem gazu bo to strona kierowcy nie działa. Dawaj go do tablicy
Krystian2290 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 takie coś mi ktoś napisał --> " ja to robiłem ok 30min ,najgorzej jest odkręcić i przykręcić silniczek bo hu....wy dostęp ,odkręcasz półkę pod kierą,ja odkręciłem pedał gazu (lepszy dostęp) odkręcasz silniczek ,przykręcasz drugi składasz wszystko i nastawy vag-iem "
chopin Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 dzięki bardzo . a masz jakieś namiary tel do niego ? Bądź spokojny pewnie się pojawi za chwilę....... jestem pomożemy , tylko że najpredzej w sobote krystian pw poszło
Krystian2290 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 prywatną wiadomość mi napisał tutaj kolega z forum
hornet Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 prywatną wiadomość mi napisał tutaj kolega z forum To zerknij kto to pisał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się