Armani85 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Prosilbym o jakies rady na temat podrasowania troche autka mam budzet na to 4tys i co byscie radzieli zmienic/dokupic aby auto nabralo mocy ? Pozdrawiam
truckmaniac Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 No wiesz. Rezanko tanie nie jest, także nie poszalejesz Po drugie, to co Ci mozna doradzić, skoro nie pochwaliłeś sie swoją niuńką
AdamsDH Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Ciezko Ci kolego poradzic cokolwiek, jak nie wiadomo w jakiej kondycji masz furke :-) Nie masz profilu swojej furki, nie dawales logow do analizy, zeby sprawdzic co i jak (chyba, ze sam to robiles i wiesz juz wszystko - ale wtedy domyslam sie, ze nie pytalbys co masz dorezac). To sa dosc delikatne silniki, co nie oznacza, ze nie mozna nic zrobic. Sam sie zastanawiam co rezac ale wole przemyslec to 1000 razy niz zrobic badziew i potem remont :-) Ale do 4 tysiecy to mysle, ze odpowiedz moze okazac sie prosta . Czyli doprowadzenie silnika do serii i potem chip :-D Poczytaj sobie co tutaj chlopaki rezaja, co prawda wiekszosc reza AFN'a o AFB/AKN jest dosc malo ale ogolnie to robi sie podobnie czyli FMIC (jeszcze nie wiem gdzie moznaby go wsadzic zeby nie wycinac zderzaka - chyba na dachu), chip i chyba tyle dobrego z tym silnikiem. Sam sie chetnie dowiem czy turbawke mozna w AKN/AFB na cos mocniejszego wymienic ? Ale to tylko teoria bo chyba wiekszosc 2.5 TDI wypuszczali w TIPie co ogranicza mody dosc mocno. Ale powodzenia :-)
biedruch Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 nie wiem za bardzo po co Ci fimic w afb, tam nie idą ograniczenia z chłodzenia powietrza (jak np w 1.9) tylko bardziej od str pompy, wtrysków potem idzie reszta. v6 tdi w a4 miają dobrze rozwiązane chłodzenie powietrza na marginesie to co jesteś w stanie urobić chipem to właściwie wszystko co można zrobić sensownie.
Flyer Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Poza chipem w tym silniku nie ma sensu nic wiecej robic. FMIC na pewno pomoze w lato, ale to raczje nie ma sensu... Poprostu nie ma wiekszych wtryskow, ktore ograniczaja jakiekolwiek mozliwosci tuningu.
kwiatko Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Większych wtrysków nie ma, czy poprostu nikt nie wie od czego można by je zamontowac. A np od wersji 3,0 TDi - te nowsze?
kwiatko Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 cr - tzn comon rail? a jak z turbiną jest większa, czy nie? ale chyba są jakieś większe wtryski
Flyer Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Nie ma wiekszych wtryskow dedykowanych do 2.5TDi. Wieksza T tez mija sie z celem, bo nie ma paliwa...
wowo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Z tego co wiem to były większe wtryski do 2.5 V6 TDI. Jakiś czas temu produkcja była wstrzymana. Nie wiem jak to jest teraz, bo AFB dawno sprzedałem i się tym nie interesuje.
rtocki Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 4 tysie?, kupić awx do swapa, a za pieniądze ze sprzedaży v6 zchipować go itd, efekt dużo lepszy niż jakakolwiek grzebanina w 2.5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się