Tedi35 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam W związku z tym iz często lub nawet codziennie manewruje ja lub żona miedzy autami pod blokiem pomyślałem o urządzeniu jak w temacie. Nie chce montować go w miejscu gdzie sa oryginały bo potem trzeba malować je i przeważnie wystają a ori kosztują trochę drogo. Myślałem nad czymś uniwersalnymi lecz pytanie czy mogę to zrobić w kratce zderzaka ( tej czarnej) tak najwyżej jak się da. Ale czy to nie będzie za nisko co by mi nie piszczało jak podjadę pod większy np. kamień. Pozro i dzięki za sugestie.
kadaf Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 jak jesteś zdecydowany na montaż, to kup,i przymocuj testowo np. taśma dwustronną i będziesz wiedział czy nie łapie ci krawężników, nierówności
Tedi35 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2009 Tak tez myslalem ale mam pytanie do osób mających to ori czy działa im jak samochód jest zapalony ( niezwane czy luz czy na biegu?) i czy czujniki tez łapią nawet jak jest przekręcona stacyjka? Pytam bo tyl jest uzależniony od biegu wstecznego natomiast jak jest z przodem? czy zaraz po przekręceniu zapłonu są już aktywne? A co do krawężników to mamy w pracy służbową ZAFIRE i ona ma ori przód i łapią krawężnik jak sie pod niego podjeżdża ( zresztą u mnie tył tez łapie- to chyba normalne) Dziekuje
kadaf Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 ostatnio montując w C5 podpiłem się pod halogeny, jest możliwość wpięcia się do czujnika prędkości ale to chyba wyższa szkoła jazdy. a podpinając się pod halogeny nie musisz montować dodatkowego włącznika, tylko gdy jest potrzeba załączasz światła halogenowe.
Gość mmcv Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Z przodem jest tak ze aktuwuje sie rowniez po wbiciu wstecznego biegu - w sensie uruchamia sie sensor ale mozna rowniez wlaczyc go przyciskiem (zalacza sie takze tyl). Po przekreceniu stacyjki tez piszczy z tego co pamietam i przod i tyl (nie mam jak teraz sprawdzic ). -chyba ze zle kojarze
Tedi35 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Z przodem jest tak ze aktuwuje sie rowniez po wbiciu wstecznego biegu - w sensie uruchamia sie sensor ale mozna rowniez wlaczyc go przyciskiem (zalacza sie takze tyl). Po przekreceniu stacyjki tez piszczy z tego co pamietam i przod i tyl (nie mam jak teraz sprawdzic ). -chyba ze zle kojarze A co w przypadku gdzy w ziemie często z maski lub rejestracji zwisają sople lub auto jest mało dokładnie odśnieżone - piszczy w takiej sytuacji? Bo jak tak to lipa trochę by była Dzieki
Muskel1 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Skoro z maski beda zwisaly sople to i czujniki beda oszronione, lub pokryte warstwa lodu czy sniegu. Musisz zadbac o to by byly wolne od wszystkiego by sprawnie funkcjonowaly. [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2009, 21:05_________________________________________________ ze zle koja Z przodem jest tak ze aktuwuje sie rowniez po wbiciu wstecznego biegu - w sensie uruchamia sie sensor ale mozna rowniez wlaczyc go przyciskiem (zalacza sie takze tyl). Po przekreceniu stacyjki tez piszczy z tego co pamietam i przod i tyl (nie mam jak teraz sprawdzic ). -chyba ze zle kojarze Po uruchomieniu auta, czy po przekreceniu stacyjki nie aktywuja sie samoczynnie. Tak jak juz pisales albo po wbiciu wstecznego albo przyciskiem.
Gość mmcv Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 jasne ze same sie nie aktywuja po odpaleniu (przekreceniu zaplonu) mialem raczej na mysli ze np jak zostawisz auto na wstecznym, stoisz przy scianie wlaczasz zaplon to masz biiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - z tego co kojarze, niestety Auto w PL wiec nie moge teraz sprawdzic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się