maki1000 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Panowie wiem już jak zrobić logi i jak je zapisać. Teraz chciałbym się dowiedzieć jak je poprawnie interpretować. Czy potrzebuję jeszcze jakiś dodatkowych tabel czy programów poza vag-com ? No bo każdy silnik chyba ma inne te wartości więc jak wy to odczytujecie czy np. turbo w tym silniku przeładowuje czy nie. Z Góry dzięki :redface:
talib1990 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 to nie takie proste odczytać wartości i powiedzieć czy jest ok.. ja Ci proponuje zrobić screeny .. i wrzucic na forum.. napewno ktoś Ci odpowie na pytanie czy wszystko jest Ok z Twoim samochodzikiem
adamq Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Jeżeli dobrze sobie posegregujesz dane w tabelki (w excelu - "tekst jako kolumny"), to będziesz miał podane zalecane wartości i obecne (będą ładnie posegregowane). Na tej podstawie analizujesz. Jeżeli chcesz być w 100% pewien, to wrzuć logi na serwer i zanalizujemy.
maki1000 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Jeżeli dobrze sobie posegregujesz dane w tabelki (w excelu - "tekst jako kolumny"), to będziesz miał podane zalecane wartości i obecne (będą ładnie posegregowane). Na tej podstawie analizujesz. Jeżeli chcesz być w 100% pewien, to wrzuć logi na serwer i zanalizujemy. Czyli Vag-com wie z jakim silnikiem ma do czynienia i podaje poprawne wartoscia wlasnie do niego? Wiec wystarczy porownac :smile: Jutro będę testował na paru autkach. Pozdrawiam
adamq Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Czyli Vag-com wie z jakim silnikiem ma do czynienia i podaje poprawne wartoscia wlasnie do niego? Tak
maki1000 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Czyli Vag-com wie z jakim silnikiem ma do czynienia i podaje poprawne wartoscia wlasnie do niego? Tak A mógłbyś podać jakiś przykład dobrze zapisanych logów gdzie widać te poprawne wartości?
adamq Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7771 - tutaj masz np.
maki1000 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Ok wiec mamy np ten obrazek http://images22.fotosik.pl/40/27dbd4437d0db3c2.jpg Wartosci podane u gory sa calkiem inne niz te ponizej wiec dlaczego nikt sie tego nie czepił i wsazyscy uznają że to jest w porządku?
adamq Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Te wartości u góry, to wartości na biegu jałowym (luzie). W kolumnie obok masz parametry jakie powinien mieć silnik pod obciążeniem.
pre_pl Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Ok wiec mamy np ten obrazek http://images22.fotosik.pl/40/27dbd4437d0db3c2.jpgWartosci podane u gory sa calkiem inne niz te ponizej wiec dlaczego nikt sie tego nie czepił i wsazyscy uznają że to jest w porządku? a co chciałeś zbadać ? no wsiadłeś w samochód, postał parę minut i zacząłeś próbę.... czy ja wiem, czy po tym można stwierdzić że to jest ok lub nie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się