Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od około tygodnia turbo czasem przestaje ładować i komp wchodzi w tryb awaryjny. Zaopatrzyłem się w Vaga (tylko nie bijcie bo to moje pierwsze logowanie i pierwszy tdi więc jestem totalnie zielony) i oto co wyszło:

001dynm.jpg

003dyn.jpg

004dyn.jpg

008dyn.jpg

010dyn.jpg

011dyn.jpg

Wywaliło jeszcze błędy 575 i 1265, po skasowaniu powrócił tylko 575.

Dodatkowo climatronic wyświetla błąd czujnika temperatury w podsufitce i otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (ciągła przerwa w obydwu przypadkach). Gdzie znajdują się te czujniki? Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Przepływomierz do czyszczenia bo słabo mierzy (filtr powietrza - wymiana)

Logi są dobre dopuki auto nie wpadnie w tryb awaryjny, jeśli wywali błąd to powtarzasz do skutku.

Spróbuj zrobić pod rząd 5 prób grupy 011 dyn. i zamieść pierwszą i ostatnią (3 bieg i pedał :evil:)

Wstaw resztę logów :wink4: (stat i BS)

Opublikowano

000bs.th.jpg003bs.th.jpg004bsz.th.jpg

000001003st.th.jpg000001003st.th.jpg000001003st.th.jpg

I porównanie logów z grupy 11 z pierwszej i ostatniej z pięciu prób pod rząd:

42289324.th.jpg

Opublikowano

no i widac ze turbo sie rozjezdzilo ... ehhh widac ze trzeba zrobic szkolenie z nauki jazdy TDI ...

zrob jeszcze raz 010 i 008 ... cos mi sie wydaje ze lmm tez zyje ... :wink4:

p.s na statyczne nie chcialo mi sie patrzec ... :wink4: ktos napewno spojrzy ...

Opublikowano

No rzeczywiście jak dzisiaj dostał po garach to trochę się obudził, chyba trzeba dociążyć prawą nogę, oby to było tylko to. Auto mam krótko i chyba rzeczywiście muszę się jeszcze sporo o nim nauczyć. Jutro zrobię te dwa pomiary. Tylko co z tym błędem 00575? No i co z tymi czujnikami temperatury do climatronica?

[br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 23:13_________________________________________________008dyn.jpg

010dyn.jpg

Auto najczęściej wpada w tryb awaryjny na 2 przy ok 3000obr. Potem też przy logowaniu na 3 ta sama sytuacja. Po kilku próbach, o dziwo, było ok, można było gazować nawet na 2. Powrócił też błąd 1265.

Opublikowano

czyli wychodzi na to ze syfu jest zbyt duzo i trzeba bedzie wywalic turbo ...

Opublikowano

czyszczenie turbiny cie nie ominie , jak to zrobisz bedzie sie mozna zajac imm [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 17:23_________________________________________________popraw statyczne chyba ze lupe mi wyslesz to da sie to zobaczyc

Opublikowano

Logi poprawione. Myślałem, że tego uniknę bo po lekkiej rozgrzewce auto zaczęło jeździć już dobrze. We wtorek jadę w 250km trasę i po powrocie będzie trzeba się tym zająć. Dziękuję za zainteresowanie.

Opublikowano

bs nie da sie obejrzec chyba ze z lupa jak wczesniej pisałem , po trasie zobaczysz jak nie bedzie lapal notlaufa moze na jakis czas odłozysz czyszczenie ,pomasuj troche pedał gazu rozpedzaj popuszczaj tylko tak na 3 biegu zeby kierownice popracowaly w pełnym zakresie

Opublikowano

Sorry za te babole z logami, docieram się...już powinno być dobrze (po kliknięciu i powiększeniu). Czyli jazda do 4tys obr, trochę popuścić i znowu, tak?

Opublikowano

Sorry za te babole z logami, docieram się...już powinno być dobrze (po kliknięciu i powiększeniu). Czyli jazda do 4tys obr, trochę popuścić i znowu, tak?

tak własnie i dosc czesto jak oczywiscie bedziesz mial okazje [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 18:54_________________________________________________teraz widac ale to nie sa bs a i 003 trzeba przegazowac a potem zrobic log 003 ,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...