Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pasek czy łańcuszek rozrządu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie :hi:.

Mam małe pytanko czy w mojej :a4fan:Avant 1.8 dm - 125 KM, B5 ADR 96 rok.

Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?

Dziękuję i Pozdrawiam :beach:

Opublikowano

pasek z przodu i pompe napedzana paskiem klinowym

Opublikowano

Pasek rozrządu masz z przodu silnika, a łańcuszek z tyłu silnika napędza wałki.

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie :hi:.

Mam małe pytanko czy w mojej :a4fan:Avant 1.8 dm - 125 KM, B5 ADR 96 rok.

Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?

Dziękuję i Pozdrawiam :beach:

I pasek i łańcuszek :wink4:

Zajrzyj sobie w warsztat tam nawet jest pokazane ...

Opublikowano

Pasek rozrządu masz z przodu silnika, a łańcuszek z tyłu silnika napędza wałki.

racja,ale jesli chodzi o wymiane-to lancucha sie nie wymienia,no chyba,ze pytanie bylo ogolne,czy jest lancuch,czy tylko pasek-odpowiedz,jak wyzej- jest jedno i drugie... :wink4:
Opublikowano

jak to się łańcucha nie wymienia, zalecana jest wymiana po 200 kkm a w praktyce to jak jest już za luźny.

Opublikowano

jak to się łańcucha nie wymienia, zalecana jest wymiana po 200 kkm a w praktyce to jak jest już za luźny.

moze i masz racje,ale ja nie slyszalem,zeby ktos wymienial...
Opublikowano

sam lancuszek to nie problem...gorzej jest z napinaczem tego lancuszka... ale nie chce bajek opowiadac wiec moze niech sie wypowie ktos kto wymienial:)

Opublikowano

NIESTETY napinacz jest tylko w ori i sporo zaplacilem :( jutro wymieniam

Opublikowano

NIESTETY napinacz jest tylko w ori i sporo zaplacilem :( jutro wymieniam

Nie jest to prawdą ja dostałem zamiennik za około 600zł tylko nie pamiętam jakiej firmy :mysli:

Opublikowano

600 jak dla mnie to jednak całkiem sporo...a niestety w nowszych ta kwota rośnie do 1500-1700,bo od około końca 97 napinacz jest nastawny i steruje fazami rozrządu...Wymienia się je dość często-efekt diesla i grzęchot z tyłu silnika

Opublikowano

Ostatnio byłem u byłego mechanika serwisu Audi i zapytałem się go czy łańcuszek się wymienia, człowiek stwierdził, że nie - bo jest tam napinacz.

Opublikowano

no i co że jest napinacz, napinacze się zużywają, łańcuszek jest wytrzymały ale napewno nie jest wieczny.

Opublikowano

ludzie kto wam naopowiadal takie brednie dotyczące łańcucha. wymiana co 150 tyś i ani km dłużej. łańcuch zuzywa sie tak samo jak pasek tylko wolniej.

jak chcecie miec zrytą pokrywe zaworowa to mozecie jezdzić dłuzej. łancuch nie ma prawa klepać powinien szumieć.

zapraszam do lektury

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t38114.0.html;highlight=łancuch

odradzam kupno zamienników napinacza i łańcucha tylko ori

Opublikowano

Podłączę się pod temat, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś przybliżyć jakie są koszty wymiany tego łańcucha z napinaczem (części + robota) i tego paska z przodu? Łańcuch widze co 150tys km a ten pasek jak często?

Opublikowano

Podłączę się pod temat, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś przybliżyć jakie są koszty wymiany tego łańcucha z napinaczem (części + robota) i tego paska z przodu? Łańcuch widze co 150tys km a ten pasek jak często?

pasek w praktyce,jak zrobisz co 60 tys-bedzie ok i bez zbednych obaw-pompa wody 180 tys-nie dluzej-moja w 1,8T padla przy 177 tys,wiec jak zrobisz pompe przy 150-160 tez bedzie dobrze-nastepnej juz chyba nie wlozysz do tego auta,bo zanim walniesz tym autem 300 tys-kupisz pewnie nowe :wink4:

o kosztach niech sie wypowie ktos z PL :gwizdanie:

Opublikowano

ja wymienilem napinacz 649 ori i lancuszek 248 tez ori koszt robocizny 200zl

Gość Henrykus
Opublikowano

adam-a156 zadał proste pytanie "Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?"

a koledzy zrobili z tego jakieś kosmiczne wywody .

A odpowiedź jest prosta - gumowy pasek zębaty za pomocą wału korbowego napędza jeden z wałków rozrządu , 2 wałki rozrządu są z przeciwnej strony połączone (jeden napędza drugi) łańcuszkiem.

Dziękuję za uwagę .

Opublikowano

adam-a156 zadał proste pytanie "Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?"

a koledzy zrobili z tego jakieś kosmiczne wywody .

A odpowiedź jest prosta - gumowy pasek zębaty za pomocą wału korbowego napędza jeden z wałków rozrządu , 2 wałki rozrządu są z przeciwnej strony połączone (jeden napędza drugi) łańcuszkiem.

Dziękuję za uwagę .

Ameryki nie odkryłeś :naughty:

Przejrzyj raz jeszcze wszystkie wątki i sam się przekonasz :wink4:

Proponuje zamknąć temat :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...