adam-a156 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam wszystkich serdecznie . Mam małe pytanko czy w mojej :a4fan:Avant 1.8 dm - 125 KM, B5 ADR 96 rok. Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ? Dziękuję i Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 pasek z przodu i pompe napedzana paskiem klinowym
andrzej_1970 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Pasek rozrządu masz z przodu silnika, a łańcuszek z tyłu silnika napędza wałki.
wesz82 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam wszystkich serdecznie . Mam małe pytanko czy w mojej :a4fan:Avant 1.8 dm - 125 KM, B5 ADR 96 rok. Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ? Dziękuję i Pozdrawiam I pasek i łańcuszek Zajrzyj sobie w warsztat tam nawet jest pokazane ...
domjenick Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Pasek rozrządu masz z przodu silnika, a łańcuszek z tyłu silnika napędza wałki. racja,ale jesli chodzi o wymiane-to lancucha sie nie wymienia,no chyba,ze pytanie bylo ogolne,czy jest lancuch,czy tylko pasek-odpowiedz,jak wyzej- jest jedno i drugie...
cobradd Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 jak to się łańcucha nie wymienia, zalecana jest wymiana po 200 kkm a w praktyce to jak jest już za luźny.
domjenick Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 jak to się łańcucha nie wymienia, zalecana jest wymiana po 200 kkm a w praktyce to jak jest już za luźny. moze i masz racje,ale ja nie slyszalem,zeby ktos wymienial...
Jurekh Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 sam lancuszek to nie problem...gorzej jest z napinaczem tego lancuszka... ale nie chce bajek opowiadac wiec moze niech sie wypowie ktos kto wymienial:)
rafi_a4 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 NIESTETY napinacz jest tylko w ori i sporo zaplacilem jutro wymieniam
wesz82 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 NIESTETY napinacz jest tylko w ori i sporo zaplacilem jutro wymieniam Nie jest to prawdą ja dostałem zamiennik za około 600zł tylko nie pamiętam jakiej firmy
mati91lv Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 600 jak dla mnie to jednak całkiem sporo...a niestety w nowszych ta kwota rośnie do 1500-1700,bo od około końca 97 napinacz jest nastawny i steruje fazami rozrządu...Wymienia się je dość często-efekt diesla i grzęchot z tyłu silnika
Bogumił Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ostatnio byłem u byłego mechanika serwisu Audi i zapytałem się go czy łańcuszek się wymienia, człowiek stwierdził, że nie - bo jest tam napinacz.
cobradd Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 no i co że jest napinacz, napinacze się zużywają, łańcuszek jest wytrzymały ale napewno nie jest wieczny.
kred Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 ludzie kto wam naopowiadal takie brednie dotyczące łańcucha. wymiana co 150 tyś i ani km dłużej. łańcuch zuzywa sie tak samo jak pasek tylko wolniej. jak chcecie miec zrytą pokrywe zaworowa to mozecie jezdzić dłuzej. łancuch nie ma prawa klepać powinien szumieć. zapraszam do lektury http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t38114.0.html;highlight=łancuch odradzam kupno zamienników napinacza i łańcucha tylko ori
Mithrindil Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Podłączę się pod temat, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś przybliżyć jakie są koszty wymiany tego łańcucha z napinaczem (części + robota) i tego paska z przodu? Łańcuch widze co 150tys km a ten pasek jak często?
domjenick Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Podłączę się pod temat, jestem zielony w tych sprawach. Może ktoś przybliżyć jakie są koszty wymiany tego łańcucha z napinaczem (części + robota) i tego paska z przodu? Łańcuch widze co 150tys km a ten pasek jak często? pasek w praktyce,jak zrobisz co 60 tys-bedzie ok i bez zbednych obaw-pompa wody 180 tys-nie dluzej-moja w 1,8T padla przy 177 tys,wiec jak zrobisz pompe przy 150-160 tez bedzie dobrze-nastepnej juz chyba nie wlozysz do tego auta,bo zanim walniesz tym autem 300 tys-kupisz pewnie nowe o kosztach niech sie wypowie ktos z PL :gwizdanie:
rafi_a4 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 ja wymienilem napinacz 649 ori i lancuszek 248 tez ori koszt robocizny 200zl
Gość Henrykus Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 adam-a156 zadał proste pytanie "Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?" a koledzy zrobili z tego jakieś kosmiczne wywody . A odpowiedź jest prosta - gumowy pasek zębaty za pomocą wału korbowego napędza jeden z wałków rozrządu , 2 wałki rozrządu są z przeciwnej strony połączone (jeden napędza drugi) łańcuszkiem. Dziękuję za uwagę .
wesz82 Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 adam-a156 zadał proste pytanie "Czy jest pasek rozrządu ?, czy łańcuszek rozrządu ?" a koledzy zrobili z tego jakieś kosmiczne wywody . A odpowiedź jest prosta - gumowy pasek zębaty za pomocą wału korbowego napędza jeden z wałków rozrządu , 2 wałki rozrządu są z przeciwnej strony połączone (jeden napędza drugi) łańcuszkiem. Dziękuję za uwagę . Ameryki nie odkryłeś Przejrzyj raz jeszcze wszystkie wątki i sam się przekonasz Proponuje zamknąć temat
master_mariusz Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Świeżo po wymianie Napinacza łańcuszka rozrządu. Objawy: klekot na wolnych obrotach i stukanie (łańcucha)pod maską po dodaniu gazu. Koszt w serwisie 2200zł! na allegro 900ori Febi. Polecam sprzedającego MICHAELO_OM Do tego łańcuch 120zl, uszczelka 40zł. Koszt robocizny 100zł Polecam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się