Kędzior Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Kędzior, widziałem okazje za 13 tys Arturoo - auto już miałem sprawdzone, wypadło bardzo pozytywnie, skrzynia pracuje w porządku, pytanie co z tym dymieniem..... no to nic tylko takiego kupic hehe
Arturoo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 nie doradzę...bankowo jakiś problem...a skoro sprzedający się z nim nie uporał to znaczy ,że kosztowny
stanley Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Jutro popytam w robocie, chyba, że Krzysiek coś podpowie
Kędzior Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 teraz zauważyłem jedną rzecz, której chyba wcześniej w opisie nie było: Samochód dymi na biało po rozgrzaniu ! przeczytaj http://informator.zumi.pl/jak-naprawic/dlaczego-samochod-dymi-na-bialo/5543n
stanley Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 teraz zauważyłem jedną rzecz, której chyba wcześniej w opisie nie było: Samochód dymi na biało po rozgrzaniu ! przeczytaj http://informator.zumi.pl/jak-naprawic/dlaczego-samochod-dymi-na-bialo/5543n w sumie nic nowego się nie dowiedzialem
Kędzior Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 teraz zauważyłem jedną rzecz, której chyba wcześniej w opisie nie było: Samochód dymi na biało po rozgrzaniu ! przeczytaj http://informator.zumi.pl/jak-naprawic/dlaczego-samochod-dymi-na-bialo/5543n w sumie nic nowego się nie dowiedzialem i nikt ci nic wiecej nie powie bez sprawdzenia auta
Miszka82 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Stasiu u mnie było tak przed tym jak klękną silnik że dymił co jakiś czas ale za c**ja nie sposób było to zbadać kiedy - tzn nie było reguły raz zadymił przy odpalaniu, raz po dłuższej trasie jak postał chwilę na wolnych obrotach - też mi się wydaje, że skoro sprzedający tego nie ogarnął to to nie jest kwestia 500zł
Pucek Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Stasiu, mogą turbiny puszczać i dymi, mogą pierścienie puszczać, mogą zawory puszczać, jednym słowem silnik na stół i remont, ja bym odpuścił temat 2.7BiT bo prędzej czy później zrobisz remont
Miszka82 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 ale doj**ało śniegiem przydałoby się quattro przydało by się auto dziś właśnie wspominałem jazdę malaczem w zimie: jeden dwa trzy, dojazd do zakrętu redukcja na dwa i na pełnej piździe bez ręcznego
Kędzior Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 ale doj**ało śniegiem przydałoby się quattro przydało by się auto dziś właśnie wspominałem jazdę malaczem w zimie: jeden dwa trzy, dojazd do zakrętu redukcja na dwa i na pełnej piździe bez ręcznego a pozniej tacy sie "rozbijaja" jeden o drugiego albo o laweczki hehe brakuje mi takiej akcji jak kiedys byly:)
stanley Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Stasiu u mnie było tak przed tym jak klękną silnik że dymił co jakiś czas ale za c**ja nie sposób było to zbadać kiedy - tzn nie było reguły raz zadymił przy odpalaniu, raz po dłuższej trasie jak postał chwilę na wolnych obrotach - też mi się wydaje, że skoro sprzedający tego nie ogarnął to to nie jest kwestia 500zł swap na 2,5 i jazda Stasiu, mogą turbiny puszczać i dymi, mogą pierścienie puszczać, mogą zawory puszczać, jednym słowem silnik na stół i remont, ja bym odpuścił temat 2.7BiT bo prędzej czy później zrobisz remont w PL nie ma godnego polecenia 2,7bit ale doj**ało śniegiem przydałoby się quattro przydało by się auto dziś właśnie wspominałem jazdę malaczem w zimie: jeden dwa trzy, dojazd do zakrętu redukcja na dwa i na pełnej piździe bez ręcznego a pozniej tacy sie "rozbijaja" jeden o drugiego albo o laweczki hehe brakuje mi takiej akcji jak kiedys byly:) byś na spota przyjechał, a nie wylewał żale w wirtualnym świecie
Arturoo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Stasiu u mnie było tak przed tym jak klękną silnik że dymił co jakiś czas ale za c**ja nie sposób było to zbadać kiedy - tzn nie było reguły raz zadymił przy odpalaniu, raz po dłuższej trasie jak postał chwilę na wolnych obrotach - też mi się wydaje, że skoro sprzedający tego nie ogarnął to to nie jest kwestia 500zł swap na 2,5 i jazda eno ...eno...trochę Cię poniosło
stanley Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Stasiu u mnie było tak przed tym jak klękną silnik że dymił co jakiś czas ale za c**ja nie sposób było to zbadać kiedy - tzn nie było reguły raz zadymił przy odpalaniu, raz po dłuższej trasie jak postał chwilę na wolnych obrotach - też mi się wydaje, że skoro sprzedający tego nie ogarnął to to nie jest kwestia 500zł swap na 2,5 i jazda eno ...eno...trochę Cię poniosło fakt
Arturoo Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 z drugiej strony,.....zapisał byś się w kartach historii jak nikt po wpisaniu w google swap 2,7 na pierwszej stronie by było.........Pan z Katowic....wywalił 2,7 bita i wrzucił 2,5 tdi za namową kolegi czytającego swojej Córeczce do poduchy...sam naprawiam multitronik
Kędzior Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 nie mam audi zeby na spota przyjechac hehe 2,5 to tylko swap dla bogatych hehehe
Miszka82 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 nie mam audi zeby na spota przyjechac hehe 2,5 to tylko swap dla bogatych hehehe i dalej się żali - to se kup
Kędzior Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 nie mam audi zeby na spota przyjechac hehe 2,5 to tylko swap dla bogatych hehehe i dalej się żali - to se kup gdyby to mnie bylo tylko stac hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się