Polko_V Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Panowie pytanie mam: gdzie można zregenerować turbo? http://www.turbotechnika.eu moja przekładnia była tam właśnie wczoraj regenerowana i turbo też ale turbo to w październiku no i wóz odebrany, jestem lżejszy o 1120 zł ...moje dalej stoi...i będzie stało ze dwa tygodnie...w tym miesiącu szwagier się chajta i koło domu też trzeba porobić ..niby turbo, ale jak już ściągnąłem czapkę to: "łoo Panie, kto tu Panu tak spierdoooolił?!" wygrzebałem parę "łopatek" z tłoków. Diagnoza uff...gładzie w idealnym stanie jak na 280tkm...rys brak, ale głowica już nie...jak już zacząłem rozbierać, to okazało się...wałek wytarty (nowy 550)...krzywka zaworu wydechowego od strony od strony koła wytarta o 1,2mm reszta kolejno mniejsza, przy tym wymienię szklanki (240), panewki na wałku (140) bo starte aż do miedzianej powierzchni na 5, 4, 3 mocowaniu wałka. Oczywiście uszczelniacze (12.80 ), planowanie głowicy (40), śruby do tego wszystkie (350) uszczelki (250) do tego pompa vaccum z uszczelką, bo stara miała powierzchnię niby pucpapiur 80-tka (880), wąż wodny co do niej przychodzi (40), świece żarowe (120), świece wstępnego grzania płynu (70), uszczelnienia nowe na pompowstryski (120), do tego nowe filtry oleje (250) i turbo (800) na to ostatnie muszę czekać chyba, że ktoś ma BRD na stanie .
Arturoo Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Nie lepiej wrzucić zdrowe 2,5 ? Za 5-6 stówek już chodzą
pajda Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Panowie pytanie mam: gdzie można zregenerować turbo? http://www.turbotechnika.eu moja przekładnia była tam właśnie wczoraj regenerowana i turbo też ale turbo to w październiku no i wóz odebrany, jestem lżejszy o 1120 zł ...moje dalej stoi...i będzie stało ze dwa tygodnie...w tym miesiącu szwagier się chajta i koło domu też trzeba porobić ..niby turbo, ale jak już ściągnąłem czapkę to: "łoo Panie, kto tu Panu tak spierdoooolił?!" wygrzebałem parę "łopatek" z tłoków. Diagnoza uff...gładzie w idealnym stanie jak na 280tkm...rys brak, ale głowica już nie...jak już zacząłem rozbierać, to okazało się...wałek wytarty (nowy 550)...krzywka zaworu wydechowego od strony od strony koła wytarta o 1,2mm reszta kolejno mniejsza, przy tym wymienię szklanki (240), panewki na wałku (140) bo starte aż do miedzianej powierzchni na 5, 4, 3 mocowaniu wałka. Oczywiście uszczelniacze (12.80 ), planowanie głowicy (40), śruby do tego wszystkie (350) uszczelki (250) do tego pompa vaccum z uszczelką, bo stara miała powierzchnię niby pucpapiur 80-tka (880), wąż wodny co do niej przychodzi (40), świece żarowe (120), świece wstępnego grzania płynu (70), uszczelnienia nowe na pompowstryski (120), do tego nowe filtry oleje (250) i turbo (800) na to ostatnie muszę czekać chyba, że ktoś ma BRD na stanie . O matko. Jak na taki przelot to grubo. Zrobisz to to za chwile coś następnego i tak w kółko wiem co mówię.Stare to jest dobre wino a nie audi
tolek85 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Panowie pytanie mam: gdzie można zregenerować turbo? http://www.turbotechnika.eu moja przekładnia była tam właśnie wczoraj regenerowana i turbo też ale turbo to w październiku no i wóz odebrany, jestem lżejszy o 1120 zł ...moje dalej stoi...i będzie stało ze dwa tygodnie...w tym miesiącu szwagier się chajta i koło domu też trzeba porobić ..niby turbo, ale jak już ściągnąłem czapkę to: "łoo Panie, kto tu Panu tak spierdoooolił?!" wygrzebałem parę "łopatek" z tłoków. Diagnoza uff...gładzie w idealnym stanie jak na 280tkm...rys brak, ale głowica już nie...jak już zacząłem rozbierać, to okazało się...wałek wytarty (nowy 550)...krzywka zaworu wydechowego od strony od strony koła wytarta o 1,2mm reszta kolejno mniejsza, przy tym wymienię szklanki (240), panewki na wałku (140) bo starte aż do miedzianej powierzchni na 5, 4, 3 mocowaniu wałka. Oczywiście uszczelniacze (12.80 ), planowanie głowicy (40), śruby do tego wszystkie (350) uszczelki (250) do tego pompa vaccum z uszczelką, bo stara miała powierzchnię niby pucpapiur 80-tka (880), wąż wodny co do niej przychodzi (40), świece żarowe (120), świece wstępnego grzania płynu (70), uszczelnienia nowe na pompowstryski (120), do tego nowe filtry oleje (250) i turbo (800) na to ostatnie muszę czekać chyba, że ktoś ma BRD na stanie . Ja mam BRD na zbyciu. Myślę, że za 30,000.00 zł się dogadamy Cena do niewielkiej negocjacji
walada1987 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Co sądzicie o takim wynalazku daje to coś czy tylko tańsza wersja zastąpienia kata http://allegro.pl/strumienica-luskowa-w-obudowie-katalizatora-awg-i5351655306.html Naciapane z GT-N7105 Będzie jakiś inny dźwięk czy BZ zmian Naciapane z GT-N7105
walada1987 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Potrzebna cwiartka lewa która widać na zdjęciu ma ktoś w posiadaniu Naciapane z GT-N7105
morsik26 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Który z Was podpowie gdzie znajdę przewody pod kierownicą od długich świateł żeby zamontować dodatkowy moduł dziennych na długich?
pajda Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Który z Was podpowie gdzie znajdę przewody pod kierownicą od długich świateł żeby zamontować dodatkowy moduł dziennych na długich? gniazdo B pin 16 prawe długie pin 18 lewe długie a poszukać to nie łaska http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227985-montaz-modulu-drl-w-swiatlach-drogowych/ http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-5-tdi-polskory-skladane-lusterka-klima-alusy-ID6yoXUR.html tyle kilometrów i jeszcze dycho
walada1987 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Chłopaki ma ktoś z was schemat jak podpiac tylne aktywne głośniki do radia audi concert cd Naciapane z GT-N7105
morsik26 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Który z Was podpowie gdzie znajdę przewody pod kierownicą od długich świateł żeby zamontować dodatkowy moduł dziennych na długich? gniazdo B pin 16 prawe długie pin 18 lewe długie a poszukać to nie łaska http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227985-montaz-modulu-drl-w-swiatlach-drogowych/ http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-5-tdi-polskory-skladane-lusterka-klima-alusy-ID6yoXUR.html tyle kilometrów i jeszcze dycho Ogarnąłem. Działa Teraz jeszcze jakieś żarówki fajne założyć
keżor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 miałem dziś fajne spotkanie jechałem od mikołowa do kato i siadło mi na d*pie nowe A8, a jako że ja siedziałem już komuś innemu na d*pie to nie miałem mu jak zjechać , ale jak się ciut przejaśniło to przyjebałem prawa lewa prawa lewa prawa lewa prawa i został ziomek w dupce (nie wiem o co chodzi z ludźmi że jeżdżą zawsze tak że można ich wyminąć jadąc slalomem...) no ale że wyrobiłem sobie przewagę i pokazałem że A8 jest do d*py , to koleś chyba to wyczuł i w końcu mnie dosiadł jak oczywiście zaś ja cisnąłem tego przede mną. i jak zacząłem robić zaś szykanę to puścił się za mną i jako że przed tymi dwoma autami co blokowały drogę nie było już aut to jak przeskoczyliśmy przed nie, to jak koleś przypierdolił gazu to pomyślałem, że zaczynam jechać coraz wolniej :V nie wiem co to k**wa był za smok, ale koni to tam miał fciul fpiz*u :V no a na koniec jakiś zj** zatrzymał się na środkowym pasie żeby skręcić na lewy pas zamiast jechać i czekać na lukę i bym się o niego rozjebał bo zrobił to oczywiście po wskoczeniu przed maskę z prawego pasa. aż mu ujebałem lusterko w złości i to wszystko w ciągu dwóch minut chyba se muszę kupić auto z silnikiem 1.2 i pójść na kurs spokojnej jazdy. wszyscy gadali, że jak będziesz miał 30lat, to się uspokoisz, k**wa dorośniesz, a ja coraz głupszy
Polko_V Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Panowie pytanie mam: gdzie można zregenerować turbo? http://www.turbotechnika.eu moja przekładnia była tam właśnie wczoraj regenerowana i turbo też ale turbo to w październiku no i wóz odebrany, jestem lżejszy o 1120 zł ...moje dalej stoi...i będzie stało ze dwa tygodnie...w tym miesiącu szwagier się chajta i koło domu też trzeba porobić ..niby turbo, ale jak już ściągnąłem czapkę to: "łoo Panie, kto tu Panu tak spierdoooolił?!" wygrzebałem parę "łopatek" z tłoków. Diagnoza uff...gładzie w idealnym stanie jak na 280tkm...rys brak, ale głowica już nie...jak już zacząłem rozbierać, to okazało się...wałek wytarty (nowy 550)...krzywka zaworu wydechowego od strony od strony koła wytarta o 1,2mm reszta kolejno mniejsza, przy tym wymienię szklanki (240), panewki na wałku (140) bo starte aż do miedzianej powierzchni na 5, 4, 3 mocowaniu wałka. Oczywiście uszczelniacze (12.80 ), planowanie głowicy (40), śruby do tego wszystkie (350) uszczelki (250) do tego pompa vaccum z uszczelką, bo stara miała powierzchnię niby pucpapiur 80-tka (880), wąż wodny co do niej przychodzi (40), świece żarowe (120), świece wstępnego grzania płynu (70), uszczelnienia nowe na pompowstryski (120), do tego nowe filtry oleje (250) i turbo (800) na to ostatnie muszę czekać chyba, że ktoś ma BRD na stanie . Ja mam BRD na zbyciu. Myślę, że za 30,000.00 zł się dogadamy Cena do niewielkiej negocjacji ...poważnie masz?! Bo jeśli tak to biorę...pod warunkiem, że jest coś warte O matko. Jak na taki przelot to grubo. Zrobisz to to za chwile coś następnego i tak w kółko wiem co mówię.Stare to jest dobre wino a nie audi ...nie no...można by było na tym jeszcze pośmiagać, ale jak już mam to na stole . Nie będę przynajmniej (odpukać) do czapki zaglądać
Pucek Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Siema Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się