Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKD] Spadek mocy podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Parę miesięcy temu dokonałem zamiany silnika z BLB na BKD. Przejechałem już na nowym silniku około 7tys i wszystko było w porządku aż do teraz. Podczas jazdy nastepuje spadek mocy o około 40%, przyczym po odpaleniu działa bez zarzutu objawia się to dopiero po przejechaniu paru kilometrów. Czy ktoś może podać przyczynę takiego działania????

Pozdrawiam .

Opublikowano

Czy oprócz spadku mocy są jakieś inne sygnały np.na fisie? coś się zapala jakaś kontrolka jakieś komunikaty?

Opublikowano

No właśnie do tego jeszcze przez cały czas swieci kontrolka która określa zwiększoną emisje spalin. Moze dzieki temu da sie coś określic czemu ta moc spada

Opublikowano

w każdym przypadku wyświetlenia komunikatu "Emission workshop" jest do sprawdzenia w pierwszej kolejności zawór EGR oraz klapa gasząca a zwłaszcza węzyk podciśnienia idący do zaworu EGR na jego szczelność, następnie dobrze jest podpiąć Vag i odczytać błędy, mogą wyjść takie jak w załączonym niżej linku a tam już jest gotowa porada jak się do tego zabrać :

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_usuwanie_usterki_19558_i_17075_serwomotor_v157-t84752.0.html;msg957367#msg957367

Opublikowano

komunikat nie wyskoczył od tak sobie, odczytaj błędy Vagiem to upewnisz się co konkretnie się stało - możliwe, że tylko przepustnica powietrza doładowanego się przycina w pozycji niepełnego otwarcia.

Opublikowano

Tommy przypomnij sobie EGR czyściliśmy ,od tamtego czasu zrobiłeś około 7 tys.km.Raczej wykluczam EGR.Podłączymy Vaga i zobaczymy.Sztomel a które to ustroistwo przepustnica doładowanego powietrza gdzie się znajduje i jak ją naprawić?

Opublikowano

A jak moc spada to słychać turbo? Nie wiem jak jest w tych silnikach ale jak miałem golfa ze starszym silnikiem 1.9tdi to przez nieszczelność przewodów silnik po paru kilometrach przechodził mi w tryb awaryjny przez tzw notlauf.

Pozdrawiam i powodzenia

Opublikowano

Sztomel a które to ustroistwo przepustnica doładowanego powietrza gdzie się znajduje i jak ją naprawić?

469e484d4aeef85cm.jpg

a jak ją naprawić jest podane w linku jaki zamieściłem powyżej.

Opublikowano

mam podobny problem, po przejechaniu klikunastu km odczuwam spadki mocy kiedy wkręcam go na wyższe obroty, u mnie przyczyna, jak sie okazało, jest dojechana turbina (moze ma ktos na zbyciu dobra do BRD 2.0 TDI 125kw ?) i zaworek N75 (juz przeczyszczony).

Zwróć uwagę czy te spadki nie pojawiają się szczególnie jak obroty są powyżej 3tys.

Opublikowano

Ostatnio byłem na vagu okazało sie że w silniku jest błąd 18663.

Proszę o przetłumaczenie tego błędu nr 18663

z góry dziekuje

Pozdrawiam Tommy82

Opublikowano

18663 P2231 Lambda-Sonde 1-Bank 1 Kurzschluss zum Heizstromkreis •Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal Shorted to Heater Circuit

Trochę dziwny błąd... diesle mają sondę lambda czy tylko o tym nie wiem?

Opublikowano

Sprostowanie błędu 16683.

Opublikowano

Super stronka Sztomel :)

Opublikowano

Dzięki wielkie wiemy już więcej jak na początku.Trzeba będzie szukać nieszczelności.

Opublikowano

Dziekuje za rozkodowanie błedu. Teraz na dniach przejde z kolegą Albinkiem do poszukiwania źródła bulu.

Mam nadzieje że się szybko uporamy z tym problemem.

Pozdro for ALL.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...