tommy82 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam. Parę miesięcy temu dokonałem zamiany silnika z BLB na BKD. Przejechałem już na nowym silniku około 7tys i wszystko było w porządku aż do teraz. Podczas jazdy nastepuje spadek mocy o około 40%, przyczym po odpaleniu działa bez zarzutu objawia się to dopiero po przejechaniu paru kilometrów. Czy ktoś może podać przyczynę takiego działania???? Pozdrawiam .
ALBINEK Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Czy oprócz spadku mocy są jakieś inne sygnały np.na fisie? coś się zapala jakaś kontrolka jakieś komunikaty?
tommy82 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 No właśnie do tego jeszcze przez cały czas swieci kontrolka która określa zwiększoną emisje spalin. Moze dzieki temu da sie coś określic czemu ta moc spada
Sztomel Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 w każdym przypadku wyświetlenia komunikatu "Emission workshop" jest do sprawdzenia w pierwszej kolejności zawór EGR oraz klapa gasząca a zwłaszcza węzyk podciśnienia idący do zaworu EGR na jego szczelność, następnie dobrze jest podpiąć Vag i odczytać błędy, mogą wyjść takie jak w załączonym niżej linku a tam już jest gotowa porada jak się do tego zabrać : http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bkd_usuwanie_usterki_19558_i_17075_serwomotor_v157-t84752.0.html;msg957367#msg957367
tommy82 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 silnik ma przejechane dopiero 10tyś. jest to możliwe aby przy tym przebiegu EGR był tak zanieczyszczony???
Sztomel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 komunikat nie wyskoczył od tak sobie, odczytaj błędy Vagiem to upewnisz się co konkretnie się stało - możliwe, że tylko przepustnica powietrza doładowanego się przycina w pozycji niepełnego otwarcia.
ALBINEK Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Tommy przypomnij sobie EGR czyściliśmy ,od tamtego czasu zrobiłeś około 7 tys.km.Raczej wykluczam EGR.Podłączymy Vaga i zobaczymy.Sztomel a które to ustroistwo przepustnica doładowanego powietrza gdzie się znajduje i jak ją naprawić?
zllew Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 A jak moc spada to słychać turbo? Nie wiem jak jest w tych silnikach ale jak miałem golfa ze starszym silnikiem 1.9tdi to przez nieszczelność przewodów silnik po paru kilometrach przechodził mi w tryb awaryjny przez tzw notlauf. Pozdrawiam i powodzenia
Sztomel Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Sztomel a które to ustroistwo przepustnica doładowanego powietrza gdzie się znajduje i jak ją naprawić? a jak ją naprawić jest podane w linku jaki zamieściłem powyżej.
FiodoRR Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 mam podobny problem, po przejechaniu klikunastu km odczuwam spadki mocy kiedy wkręcam go na wyższe obroty, u mnie przyczyna, jak sie okazało, jest dojechana turbina (moze ma ktos na zbyciu dobra do BRD 2.0 TDI 125kw ?) i zaworek N75 (juz przeczyszczony). Zwróć uwagę czy te spadki nie pojawiają się szczególnie jak obroty są powyżej 3tys.
tommy82 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ostatnio byłem na vagu okazało sie że w silniku jest błąd 18663. Proszę o przetłumaczenie tego błędu nr 18663 z góry dziekuje Pozdrawiam Tommy82
Grzegorz76 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 18663 P2231 Lambda-Sonde 1-Bank 1 Kurzschluss zum Heizstromkreis •Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal Shorted to Heater Circuit Trochę dziwny błąd... diesle mają sondę lambda czy tylko o tym nie wiem?
Sztomel Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 16683 - niedoładowanie,http://74.125.39.132/translate_c?hl=pl&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/index.php/16683/P0299/000665&prev=/search%3Fq%3D%252200513%2B%2Bincorrect%2Bsignal%2522%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26hs%3DcCS%26sa%3DG&usg=ALkJrhiyRHddxFyIRA3MTbwHf4QTGFWc0A
ALBINEK Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Dzięki wielkie wiemy już więcej jak na początku.Trzeba będzie szukać nieszczelności.
tommy82 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2009 Dziekuje za rozkodowanie błedu. Teraz na dniach przejde z kolegą Albinkiem do poszukiwania źródła bulu. Mam nadzieje że się szybko uporamy z tym problemem. Pozdro for ALL.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się