Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co to za gumowy przewód ?


ziomiasty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam pytanie. co to za gumowy przwód ?

http://img35.imageshack.us/i/przewodjakis.jpg/

zauwazylem, ze od filtra paliwa a dokladnie srobek wytarlo gume na tym przewodzie. zrobila sie dziura i chce to zakleic . i pytanie za co ten przewod odpowiada ? chce to sam zakleic. klejeniem na zimno. czy kleil ktos moze to pod wplywem ogrzania ? jak moze taka guma zareagowac ? dzis pytalem w sklepie to koszt calego tego przewodu to od 300 do nawet 480 zl :shocked: dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetnij i wstaw rurkę stalową albo PCV, Niepamietam dokładnie bo TDI zadko widze ale wygląda mi na rure do intelcoolera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to przewód ciśnieniowy od dolotu łączy Intercooler (chłodnice powietrza) z plastikowym odcinkiem dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno przerabiałem ten temat

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_waz_gumowy_do_intercoolera-t81003.0.html

Dorwałem na szrocie rure za 150zł, w ASO jest za 380zł, ale spokojnie mozna dorwać tą rure za mniejsze pieniadze, tylko trzeba sie objechać po szrotach :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo wszystkim za szybka odpowiedz . pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2009, 15:40_________________________________________________a mam jeszcze jedno pytanie mi sie nasunelo czy ta dziera moze uciekac freon z klimatyzacji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze jedno pytanie mi sie nasunelo czy ta dziera moze uciekac freon z klimatyzacji ???

nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt Ci tego nie sklei, pytalem w paru wulkanizacjach , kazdy mowi ze i tak pusci . ja go przeciolem i wstawilem rurke stalowa plus dwie opaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo częsty przypadek, podczas wymiany filtra paliwa, gdy się go nie wsunie odpowiednio głęboko, śruba przy pokrywie filtra przeciera ten przewód. Szukaj na allegro, mi udało się taki wyhaczyć za 40 zeta . Mam w piwnicy ten nadtarty, dziury w nim nie ma, ale jeszcze moment i by była, owinalem to miejsce power tapem i było OK :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem tak . wpierw zakleilem mocno tasma izolacyjna "gumowa" czarna. nastepnie jak mowil kolega Michał zakleilem tasma pattex power tape i dalem podkladke pod srube okolo 6-7 mm w miejscu gdzie ten przewod jest przykrecony . przewod do gory minimalne podniosl sie i juz nie dotyka filtra paliwa :> narazie jest :good: dzieki wszystkim za rady . ps na szrocie nie mieli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ładnie u mnie jest to samo juz więcej nie pojadę do tego mechaniora :sick3: Wżery od zacisków i śrubek z tym że jeszcze nie ma dziur na wylot, a wystarczyło poluzować jedną śrubkę 10 żeby ładnie wyregulować tak to jest z tymi specami u nas. Panowie a jeśli jeszcze nie ma dziurek to da rade to zwulkanizować bo dużo nie brakuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ładnie u mnie jest to samo juz więcej nie pojadę do tego mechaniora :sick3: Wżery od zacisków i śrubek z tym że jeszcze nie ma dziur na wylot, a wystarczyło poluzować jedną śrubkę 10 żeby ładnie wyregulować tak to jest z tymi specami u nas. Panowie a jeśli jeszcze nie ma dziurek to da rade to zwulkanizować bo dużo nie brakuje ?

U mnie szpece nie dali rady zapełnic tego ubytku :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego to doszło żebyśmy musieli za czyjeś błedy płacić :wallbash: ciekawe czy mogę się jeszcze reklamować co prawda mineło już 6 miesięcy i mam tylko rachunek (paragon) za filtr paliwa + wymiana filtra w ASO. No ale już grzebałem żeby poprawić to pewnie pozostaje mi tylko szukać używki? ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny przypadek , dziura nad filtrem i to spora.W zakładzie wulkanizacyjnym zakleili mi chłopaki łatką , dodatkowo owinąłem to miejsce taśmą samowulkanizującą i już rok czasu jeżdżę. Odpukać oby jeszcze długo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na szrocie i już wiem że będzie ciężko dostać taki wąż w rozsądnej cenie. Dopuki nie mam jeszcze dziur to będę kombinował coś z tym zrobić, ale potrzebuje trochę wiedzy w tym temacie. Czy znacie jakieś dobre wypełniacze, kleje, czy coś w tym rodzaju żeby to zreperować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Lekko odświeżam temat ;) Wczoraj kupiłem audi i dziś tak bardziej na spokojnie przejrzałem auto i zauważyłem, że właśnie na tej rurze mam dość długie i chyba głębokie nacięcie...

Foto:

http://img188.imageshack.us/img188/736/44781933.jpg

http://img188.imageshack.us/img188/4246/42769632.jpg

Niby nie widać, że głęboko ale jak się chwyci i lekko naciśnie to źle to wygląda...

W sumie troche innaczej to jest u mnie niż na foto autora tematu. A silniki niby takie same...? Niestety wstawki z rurki nie mam gdzie bo to przy samym mocowaniu i rury by nie starczyło... ;/

Co się stanie jak to w końcu pęknie? Będzie słychać? Można wtedy jeździć? Nigdy nie miałem TDI więc nie wiem jak to do końca jest z tymi tubro dieslami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...