kociu_22 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam prosze o analize logow wydaje mi sie ze autko mimo iz ma 180ps to nie jedzie tak jak powinno przyspieszenie jakies takie i vmax 200km/h wczesniej miałem a6 1.8t 180ps i nie ma porownania jezeli chodzi o zbieranie sie i vmax tam 235 km/h ...... Logi Statyczne BS Logi Dynamiczne z gory dzieki za wszelka pomoc rzeszta logow jezeli bedzie potrzebna to dopiero jutro wieczorkiem ... pozdrawiam Łukasz
marewel Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Przepływomierz niestety do wymiany.
Darev Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 przepływomierz tnie dawki w całym zakresie obrotów silnika ps. nie ładnie usuwać własne odpowiedzi
kociu_22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dzieki chlopaki dzis podmienie na jakas inna i zrobie logi a pozatym cos jeszce widac z tych logow ??????? pozdrawiam Łukasz [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 08:12_________________________________________________ przepływomierz tnie dawki w całym zakresie obrotów silnika ps. nie ładnie usuwać własne odpowiedzi hmm??????? nic nie usówałem modyfikowałem posta pozdrawiam Łukasz
przemik Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dzieki chlopaki dzis podmienie na jakas inna i zrobie logi a pozatym cos jeszce widac z tych logow ??????? ...brakuje wszystkich statycznych...
kociu_22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dzieki chlopaki dzis podmienie na jakas inna i zrobie logi a pozatym cos jeszce widac z tych logow ??????? ...brakuje wszystkich statycznych... wiem dzis wieczorkiem wstawie reszte statycznych .......
Piotruś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Łukaszu (kociu_22) - w żadnym razie nie kupuj nowego przepływomierza gdyż z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że źródło Twoich kłopotów leży po stronie turbosprężarki lub sterującego jej pracą układu podciśnieniowego (od vacuumpompy począwszy, poprzez zaworki N75 i N18 - na gruszce sterującej skończywszy). Zwróć uwagę, że nie tylko turbina słabo się zbiera ale również zawór EGRa pozostaje praktycznie martwy ... . Na temat instalacji podciśnieniowych napisano na tym forum już całe epopeje, podobnie zresztą do zagadnień związanych z EGRem i szczelnością sterującej nim instalacji. Słowem - w szukajce znajdziesz wszystko co jest potrzebne do być może całkiem bezkosztowego uzdrowienia samochodu, który aktualnie po prostu "nie jedzie" ... . Naturalnie zakładam, ze filtr powietrza jest względnie czysty, a pompa VP44 podaje odpowiednie ilości paliwa. Nie byłbym zdziwiony gdyby się okazało, ze turbina wymaga regeneracji ale to sie okaże najwcześniej po starannym wyczyszczeniu rury łączącej kolektory ssące (wraz z "odcinkiem" klapy gaszącej). PS: Oczywiście dopuszczam też odwrotny scenariusz (że dawki paliwa obcina przepływomierz i dlatego turbina się ne rozpędza), lecz bez uzdrowienia EGR i "reszty podciśnień" - nie dowiemy się zbyt wiele. Tak samo jak bez (conajmniej) statycznych 001, 013, 014 i 018 ... .
marewel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 w żadnym razie nie kupuj nowego przepływomierza Jeszcze raz popatrz kiedy ciśnienie zadane jest osiągnięte i jak wygląda przy tych obrotach dawka paliwa.
kociu_22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Hej dzieki za tak wyczerpujaca i fachowa odpowiedz tyle tylko ze turbina była wymieniana na nowa 20tys temu wszystkie filtry tez wymieniałem 2tyg temu wiec to chyba cos z tymi cisnieniami bedzie nie tak posprawdzam wszstkie wezyki i zawory N18 i N75 podmienie tez przepływke na inna i zobaczymy ... ps jak sprawdzic czy z pompa jest wszystko ok ???? Logi statyczne beda wieczorkiem .... Łukaszu (kociu_22) - w żadnym razie nie kupuj nowego przepływomierza gdyż z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że źródło Twoich kłopotów leży po stronie turbosprężarki lub sterującego jej pracą układu podciśnieniowego (od vacuumpompy począwszy, poprzez zaworki N75 i N18 - na gruszce sterującej skończywszy). Zwróć uwagę, że nie tylko turbina słabo się zbiera ale również zawór EGRa pozostaje praktycznie martwy ... . Na temat instalacji podciśnieniowych napisano na tym forum już całe epopeje, podobnie zresztą do zagadnień związanych z EGRem i szczelnością sterującej nim instalacji. Słowem - w szukajce znajdziesz wszystko co jest potrzebne do być może całkiem bezkosztowego uzdrowienia samochodu, który aktualnie po prostu "nie jedzie" ... . Naturalnie zakładam, ze filtr powietrza jest względnie czysty, a pompa VP44 podaje odpowiednie ilości paliwa. Nie byłbym zdziwiony gdyby się okazało, ze turbina wymaga regeneracji ale to sie okaże najwcześniej po starannym wyczyszczeniu rury łączącej kolektory ssące (wraz z "odcinkiem" klapy gaszącej). PS: Oczywiście dopuszczam też odwrotny scenariusz (że dawki paliwa obcina przepływomierz i dlatego turbina się ne rozpędza), lecz bez uzdrowienia EGR i "reszty podciśnień" - nie dowiemy się zbyt wiele. Tak samo jak bez (conajmniej) statycznych 001, 013, 014 i 018 ... .
Piotruś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Łukasz: - pompę vacuum można pomierzyć na podciśnienie (w tej sprawie Kolega Vikis4 jest najbardziej na bieżąco ) - zregenerowane turbiny też ulegają awariom lecz wystarczy, że grucha sterująca nie działa odpowiednio ... - nie zapomnij o nieczynnym EGR, który być może zostaje lekko niedomknięty i to też będzie osłabiało Twój silnik niemożebnie (bo doładowanie pójdzie w wydech zamiast do cylindrów) Moim skromnym zdaniem bez sprawdzenia powyższego - szkoda pakować się w głębsze naprawy/koszty/kłopoty/stratę czasu. Przepływkę możesz przemyć specjalnym płynem CRC - kosztuje 20 zł., jest bezpieczny i skuteczny zarazem (a najważniejsze, że czyści bezdotykowo).
przemik Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 - posprawdzaj przewodu ukladu podcisnienia - jesli masz mozliwosc podmien LMM i wykonaj logi...
Darev Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 hmm??????? nic nie usówałem modyfikowałem posta pozdrawiam Łukasz nie o Ciebie mi chodziło pewna osoba napisała że to wszystko wina EGR'a i szybko się wycofała :>
marewel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 nie o Ciebie mi chodziło pewna osoba napisała że to wszystko wina EGR'a i szybko się wycofała :> Oj pomyliło mu sie,pewnie chcial napisac wadliwa turbina
kociu_22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam jak koledzy wczesniej sugerowali podmieniłem przepływke oraz sprawdziłem caly układ pod katem ubytkow cisnienia i przyniosło to rezultaty a mianowicie dynamika auta po wymianie LMM znacznie wzrosła zadnych ubytkow nie znaleziono ... pompy niestety nie mialem gdzie sprawdzic ponizej kompletne logi po wymianie LMM Statyczne Statyczne BS Dynamiczne p.s zauwazyłem jeszce jedna rzecz kiedy dodaje gazu na postoju słychac sykniecie i okazało sie ze to z filtra powietrza czy to jest normalne ?????? pozdrawiam Łukasz
kociu_22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jest prawie git. Co masz na mysli marewel "piszac jest prawie git" Hmm co mozna jeszcze poprawic ???? Na co zwrocic uwage ??? a tak btw Vmax zostało takie samo czy idzie cos z tym zrobic czy poprostu ten typ tak ma bo widziałem troche filmikow jak wiara w serii spokojnie do 230km/h smiga .... u mnie do 200 smiga moment a potem jakby wall... pozdrawiam Łukasz pozdrawiam
marewel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Cisnienie doladowania sie poprawilo,a dawka jest delikatnie przycinana jeszcze.
Piotruś Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 jak koledzy wczesniej sugerowali podmieniłem przepływke oraz sprawdziłem caly układ pod katem ubytkow cisnienia i przyniosło to rezultaty a mianowicie dynamika auta po wymianie LMM znacznie wzrosła zadnych ubytkow nie znaleziono ... Myślę, że jednak coś skutecznie poprawiłeś skoro EGR odżył ... . pompy niestety nie mialem gdzie sprawdzic ponizej kompletne logi po wymianie LMM Nie ma już takiej potrzeby ... . p.s zauwazyłem jeszce jedna rzecz kiedy dodaje gazu na postoju słychac sykniecie i okazało sie ze to z filtra powietrza czy to jest normalne ?????? Pojeździj trochę i być może samo przejdzie. Sądzę, że mówisz o "pufnięciu" sprężarki nieco zarosłej nagarami (jako skutek dotychczasowej awarii). Jest duża szansa, że ten syf po prostu się wypali na przestrzeni kilkuset kilometrów ... .
kociu_22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Hmmmm zobaczymy polatam troche przegonie maszynke na autostradzie kilka razy moze tak jak piszesz Piotrek samo przejdzie ciesze sie ze udało sie w wiekszym stopniu i wspolnymi siłami wskrzesic autko [ytanie tylko co mozna jeszcze zrobic aby nie przycinało dawki paliwa jak pisze marewel ?????????? pozdrawiam Łukasz
marewel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 pytanie tylko co mozna jeszcze zrobic aby nie przycinało dawki paliwa jak pisze marewel ????? Jak masz nowy filtr powietrza,to tylko wymiana przepływomierza na nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się