Armi 2 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Ale w B5? Może mówił o innym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 On ogólnie mówił o autach. troche się zna ale w tym temacie to nie zabardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 On ogólnie mówił o autach. troche się zna ale w tym temacie to nie zabardzo To go nie słuchaj W b5 dieslu nie będzie żadnych problemów, nie ma dodatkowych sond lambda i na prawdę nie ma problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Ok super. Wielkie dzięki za pomoc To szukam w takim razie warsztatu i wywalam kata.. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ok super. Wielkie dzięki za pomoc To szukam w takim razie warsztatu i wywalam kata.. Pzdr Powyżej piszesz, że ci kopci na czarno. Może masz nieszczelność w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 rikardo a jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 rikardo a jak to sprawdzić? sprawdź oczkami i rączkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 rikardo a jak to sprawdzić? Musisz przeglądnąć dokładnie wszystkie połączenia rur gumowych, metalowych i plastikowych od turbiny do kolektora ssącego oraz sprawdzić czy też nie poluzowała się któraś z opasek. Te gumowe węże ciśnieniowe z czasem pękają i wówczas objawem jest kopcenie na czarno raz spadek mocy dlatego kata zostawił bym na razie w spokoju a sprawdził dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 ok dzięki. spróbuję najpierw tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Z tego co wiem to zapchanie się kata spowoduje uszkodzenie turba. I też się tak zastanawiam nad wycięciem, jak wytnę to go sprzedam i jeszcze na tym zarobię, a jak już padnie to nikomu go nie sprzedam. Tylko z tego względu się zastanawiam czy go nie wyciąć, ale z drugiej strony boję się że będzie gówniano chodził (chodzi mi o odgłosy). Jak bym znał osobę która takie rzeczy już robiła a autka chodziły tak samo jak z katem to bym wywalał bez zastanowienia. CChodzi mi o to że jak kolega w golfie wywalił kata to przy 2 tys obr wpadał mu wydech w wibracje i jeszcze do tego na jałowym biegu było słychać świszczenie turba (dziwne bo akcja była taka że przez 10 sekund świszczało a później nic i znowu świszczało a później cisza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 o nic się nie musisz obawiać ja u siebie wyciąłem (w środek obudowy kata została wspawana rurka) i żadnych negatywnych efektów, jak się stoi na zewnątrz to tylko słychać lepiej świst turbinki, w środku absolutna cisza, a poprawa na + to lepsze wkręcanie się silnika na 4 i 5 biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magik 18 0 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 na tym forum to tyl jest znawców jak przekupek na rynku kazdy cinnego pisze h*j wie kogo słuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Ależ nikt ciebie nie zmusza żebyś tutaj zaglądał skoro drażnią ciebie rozbieżne opinie :gwizdanie: moja jest taka, że zużyty katalizator się wymienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się