Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Dziwna praca silnika


lucabianco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po ostatniej wymianie oleju wszystko było w porządku (wymiana miała miejsce 4000 km temu). Zalany był olejem Genuine i tu chyba tkwi problem. (pół syntetyk oczywiście). Jak odpalę auto pracuje normalnie ale jak się nagrzeje to na wolnych obrotach pracuje jak diesel. Wcześniej tak nie miał czy to może być problem z olejem? Przebieg mam około 300k km. Jeżeli taki temat był to proszę o podanie linku (jak można).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez to nie polonez :tongue4: . podpinaj kabel i wszystko sie wyjasni. mysle ze olej nic tu nie ma wspólnego

Łatwo powiedzieć podpinaj kabel jak się go ma... A jakoś nie ma spotów blisko mego miasta. Jedynie Augustów ale to rzadko. ;F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musisz w niego zainwestowac. Do takiego przydomowego sprawdzania fury wystarczy taki za 60zl. Podstawowe rzeczy sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile masz oleju na bagnecie ? jeżeli masz na minimum albo nawet w połowie miarki, to może klekotać, ja tak miałem i wystarczyło dolać oleju żeby miał na maxa na bagnecie i skończył sie problem klekotania, a ja już prawie chciałem zmieniać łańcuch i napinacz po wskazówki z tego forum do takich wniosków doprowadziły mnie

jeżeli przed zmianą oleju nie miałeś tego problemu a po zmianie wystąpił, stawiam na za niski poziom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kolega napisal wyzej. warto jeszcze cisnienie oleju sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan oleju w połowie miarki (tj. w normie). Kontrolka cisza. Możliwe że słabo smaruje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że słabo smaruje?

Możliwe że trzyma już słabe ciśnienie. Po nagrzaniu silnika olej jest jeszcze rzadszy co jeszcze obniża ciśnienie. Sprawdź na początek ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze cisnienie do sprawdzenia, u mnie po wymianie pompy i panewek na wolnych obrotach 3bary, troche nizej tez nie jest zle przy 1bar. zaczyna klekotac ostro. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak nie raz już miałem podpinanego VAG-a i ic tam mi nie wykazało a jak klekotał tak klekocze denerwujące to jest zwłaszcza jak stoisz na zewnątrz auta bo ze środka całkiem inaczej słychać.Mam tak od kiedy kupilem swoją A4 i jeżdżę już tak 2 latka i nic się nie dzieje tylko robić wszystkie wymiany na czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak nie raz już miałem podpinanego VAG-a i ic tam mi nie wykazało a jak klekotał tak klekocze denerwujące to jest zwłaszcza jak stoisz na zewnątrz auta bo ze środka całkiem inaczej słychać.Mam tak od kiedy kupilem swoją A4 i jeżdżę już tak 2 latka i nic się nie dzieje tylko robić wszystkie wymiany na czas

Bo VAG nie wykryje ci niskiego ciśnienia (ale wyższego od minimalnego), nie wykryje ci słabych panewek, siadających hydroregulatorów nie wykryje ci wielu innych rzeczy które mogą klekotać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...