pablosan Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Ta A4 1.6 jest na podzespołach: Elektronika Landi Renzo Omegas Wtryskiwacze MED (średnie) Czarne Reduktor IG1 (2 stopniowy) Koszt tego to powinno być 3500-4000 tyś tak sądzę Myślę że i Twoje autko będzie na tym śmigało elegencko. Najważniejszy to prawidłowy montaż (zdjęcie kolektora!!! m.in.) PS. Ja jeżdżę na BRC SQ24 (elektronika-BRC SQ24 MY07 reduktor Genius MB 1500, listwa wtryskowa BRC-wtryski pomarańczowe) i też jestem bardzo zadowolony-ale znajomy chciał jeszcze wyższą półkę stąd Landi Renzo
juby_p Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 zdjęcie kolektora!!! m.in Prawidłowe nawiercenie kolektora - jego zdjęcie nic nie gwarantuje;)
Bogumił Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 A co w tym układzie Landi Renzo jest, że on taki drogi? Ja mam STAG300 i nie narzekam na pracę silnika, a znacznie tańszy.
juby_p Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 np. Wtryski sa wydajne syfo odporne i robia mega duże przebiegi, bardzo stabilne cisnieniowo i temperaturowo reduktory
pablosan Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 zdjęcie kolektora!!! m.in Prawidłowe nawiercenie kolektora - jego zdjęcie nic nie gwarantuje;) Oczywiście, ale żeby prawidłowo nawiercić trzeba go najpierw zdjąć
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 no tak ale jak go zdejmiesz to jeszcze trzeba wiedzieć gdzie przyłożyc wiertarkę, to miałem na mysli
rafi_a4 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 w bydgoszczy na glinkach b.dobrze montuja. polecam oczywiscie BRC koszt ok. 2700zl byc moze teraz taniej ale sa sprawdzeni
endriuu Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 2700 to bardzo podejrzanie tanio jak na BRC. nawet na allegro firmy sie reklamuja, i najtaniej Sequent 24 jest za 2900. normalna cena to 3200.
sołtys85 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 2700 to bardzo podejrzanie tanio jak na BRC. nawet na allegro firmy sie reklamuja, i najtaniej Sequent 24 jest za 2900. normalna cena to 3200. W EGP to jest chyba normalna cena z tego co się orientowałem ostatnio[br]Dopisany: 14 Lipiec 2009, 17:38_________________________________________________ zdjęcie kolektora!!! m.in Prawidłowe nawiercenie kolektora - jego zdjęcie nic nie gwarantuje;) Dokładnie zgadzam sie z tym. Oczywiście zależy od silnika - kolektora z jakim mamy doczynienie. W 1,8T jest to całkowicie zbędne wystarczy zdjąć pokrywę silnika i rozpiąć wtryski aby uzyskać więcej miejsca. Naznaczyć punktakiem odpowiednie miejsce, założyć ostre i w miarę długie wiertło i do roboty. Najlepiej jak druga osoba z perspektywy obserwuje czy wiercący nie zmienia kąta przechylenia. Byłem ostatnio świadkiem takiej akcji i poszła całkiem sprawnie.
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 kolego sołtys85 prosił bym Cie o niemamawianie innych do druciarstwa!!!! po pierwsze jesli wiercisz kolektor po raz pierwszy w danm silniku to niewiesz jak jest zbudowany jakie grubości ścianek i kształt w środku po drugie co sie dzieje z opiłkami ? po trzecie jak 90% fachowców tak robi to nieznaczy że tak trzeba a po trzecie na jakiej wysokosci masz nawierty zrobione tym oto sposobem?
sołtys85 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 kolego sołtys85 prosił bym Cie o niemamawianie innych do druciarstwa!!!! po pierwsze jesli wiercisz kolektor po raz pierwszy w danm silniku to niewiesz jak jest zbudowany jakie grubości ścianek i kształt w środku po drugie co sie dzieje z opiłkami ? po trzecie jak 90% fachowców tak robi to nieznaczy że tak trzeba a po trzecie na jakiej wysokosci masz nawierty zrobione tym oto sposobem? Ja przecież nikogo nie namawiam tylko mówię czego byłem świadkiem i powiem, że żadnego druciarstwa w ty nie widziałem tylko zaplanowane i przemyślane działanie. Jak sam robisz inaczej to przecież Twoja sprawa ja opisałem co widziałem i tyle. Sam nie założyłem żadnej instalacji gazowej więć nie mam większego doświadczenia jedyne co udało mi się w tej dziedzinie osiągnąć to przerobić 2 instalki z II generacji na I i zamontować blosa więc niewiele, ale zawsze skutecznie :>
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 żadnego druciarstwa w ty nie widziałem tylko zaplanowane i przemyślane działanie Zaplanowane jak najszybciej zalozyc instalkę nieważne czy estetycznie czy prawidłowo ważne ze dwie instalki dziennie schodzą - coprawda to klijeci poniekąd zmuszaja do takiego działania przez to że chca jak najtaniej. Przepraszam może za mocno napisałem ale tacy montarzysci mnie denerwóją, po takim akcie kolejny krok to autokalibracji i wykopać klieta z warsztatu bez strojenia podczas jazdy albo kilometrowe wężyki i nierówne od wtryskow do nawiertów albo listra wtryskowa przykrecona do kolektora na nawiercone w nim otwory zamaly reduktor ale bedzie pan zadowolony bo to na 300koni a pan ma tylko 150;) tylko do gazownieka nie dociera ze wiekszość producentów niewiadomo czemu podaje nieprawdziwe dane. Bez obrazy pozdrawiam.
sołtys85 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 żadnego druciarstwa w ty nie widziałem tylko zaplanowane i przemyślane działanie Zaplanowane jak najszybciej zalozyc instalkę nieważne czy estetycznie czy prawidłowo ważne ze dwie instalki dziennie schodzą - coprawda to klijeci poniekąd zmuszaja do takiego działania przez to że chca jak najtaniej. Przepraszam może za mocno napisałem ale tacy montarzysci mnie denerwóją, po takim akcie kolejny krok to autokalibracji i wykopać klieta z warsztatu bez strojenia podczas jazdy albo kilometrowe wężyki i nierówne od wtryskow do nawiertów albo listra wtryskowa przykrecona do kolektora na nawiercone w nim otwory zamaly reduktor ale bedzie pan zadowolony bo to na 300koni a pan ma tylko 150;) Bez obrazy pozdrawiam. Ja tam sie nie obrażam bo nie ma za co. Za mocno tez nie jest napisane bo sam to napisałem, że montaż mógł być estetyczniejszy itp. Ale tą akcję wiercenia nie widziałem u gazownika co mi zakąłdał instalkę ostatnio tylko w innym, ale mniejsza o to.
Gość tymonA4 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Sołtys masz kogoś kto ma dobrze opanowane 1,8T 150ps koledze strzelił rozrzad poskladal go ale auto nie ma mocy logi wychodzą dobrze zero błędów turbo tez a auto przyspiesza jak 100 konny dissel
juby_p Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Ale tą akcję wiercenia nie widziałem u gazownika co mi zakąłdał instalkę ostatnio tylko w innym, ale mniejsza o to. Proponował bym ostrzegać kolegów przed tym zakładem;)
sołtys85 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Sołtys masz kogoś kto ma dobrze opanowane 1,8T 150ps koledze strzelił rozrzad poskladal go ale auto nie ma mocy logi wychodzą dobrze zero błędów turbo tez a auto przyspiesza jak 100 konny dissel Niestety nie znam nikogo co tak na odległośc powie co i jak. Mam jednego zaufanego mechaniora ale on mieszka w mazowieckim i z przymusu musiał zajać sie rolnictwem wiec nawet czasu nie ma na takie zabawy. Przy takich dolegliwoąsciach to raczej bym szukał dalej w rozrządzie. Sprawdzic jeszcze raz wszystkie kliny, zebatki, napinacze. U mojego wuja była podobna historia i co sie okazało śruba od rozrządu luzowała sie pod wpływem wibracji (brak zabezpieczenia) i zawory nie dochodziły do cylindra wystarczająco głeboko. Podejrzewam, że przyczyna jest bardzo błacha.
rafi_a4 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 2700 to bardzo podejrzanie tanio jak na BRC. nawet na allegro firmy sie reklamuja, i najtaniej Sequent 24 jest za 2900. normalna cena to 3200. zgadza sie kolego zadzwonilem do gazownikow i podrozalo (chyba ze wzgledu na pseudo kryzys) teraz BRC jest za 2900 ale ja rok temu placilem 2700 jakby ktos chcial to podaje numer do gazownikow (052)3611754 mowili ze mozna sie dogadac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się