Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDG] Moja pierwsza Audi A4 2003 Avant 2,5 163KM S-line.


marek_xtr

Rekomendowane odpowiedzi

Masz racje ja tylko wyraziłem swoją opinię, nie krytykuje kogoś jak dołoży chromowane listwy lub obwódki okien bo to jemu ma się podobać. Marka znam efekt mi się podoba więc pochwalam jego decyzję :good: to powiedz czy ori czy nie bo mi się wydaje że ori ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już się wypowiedziałem, nie wiem czy czarny mat występował w ORI więc nie mam pewności, potwierdzę jednak, że wygląda bardzo OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj gril od dzis wyglada identycznie no moze jest mala roznica...nie ma znaczka s-line ale Twoj jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już się wypowiedziałem, nie wiem czy czarny mat występował w ORI więc nie mam pewności, potwierdzę jednak, że wygląda bardzo OK

Tak, w b6 występowały też seryjnie czarne grille :)

Mi się też tak podoba :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym nieco odświeżyć temat a mianowicie 2 miesiące temu zaczął występować u mnie problem ze skrzynią multitronic GHZ :no: dokładnie przy ruszaniu w granicach 10km/h lekko szarpało. Dlatego też, udałem się do Bartsa z forum, gdzie wkonaliśmy diagnozę Vag'iem. Kilka parametrów wskazywało iż jest to zużyty olej ATF. Więc postanowiłem go wymienić, kupiłem 5l oleju ATF (fabryczne oznaczenie G 052 180 A2).

Jeśli chodzi o samą wymianę nie byłem pewien, czy robić to sam ale jednak się zdecydowałem. Zacząłem od odkręcenia pokrywy skrzyni a następnie spuszczenia oleju korkiem spustowym, którego odkręcamy kluczem gwiazdkowym z dziurą w środku (rozmiar 14). Zleciało dokładnie niecałe 4,7l, więc zabrałem się za napełnianie specjalną pompką do oleju, którą pożyczyłem od znajomego. Po wlaniu 2l odpaliłem silink i przeleciałem po wszystkich biegach zatrzymując się na każdym po 2s. Potem wlewałem dalej dopóki olej nie zaczął się przelewać, wlałem około 4,2l. Zakręciłem korek wlewowy i pojechałem na jazdę próbną.

Wróciłem nieco zasmucony, bo szarpanie nie ustąpiło. Dokonałem pomiarów vagiem odpowiednich bloków i Bartek stwierdził, że nastąpiły poprawy w liczbach :naughty: Następnego dnia miałem wyjazd w góry i ku mojemu zaskoczeniu szarpanie minęło :naughty: Widocznie olej musiał się wszędzie rozejść :gwizdanie:?? Dziś na spocie Barts także stwierdził, że wszystko jest ok :kox:

Dodałem lepsze zdjęcia grilla na 1 stronie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ostatniej fotce widac tez ze zderzak kiedys byk chyba czerwony...

...a grillek :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek nim założysz dystanse zmien zawiechę na 1BE lub 1BV

ale najpier oczysc PV bo masz zapchaną skrzynke i nie mozna do Ciebie pisac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ostatniej fotce widac tez ze zderzak kiedys byk chyba czerwony...

...a grillek :kox:

Tak zgadza się, bo jak widać ostatni lakiernik nie postarał się zbyt dobrze i lakier odpada;/ ale już w kwietniu całe auto idzie w końcu do malowania :naughty:

Marek nim założysz dystanse zmien zawiechę na 1BE lub 1BV

Zawiecha 1BE już w drodze :kox: Mam teraz trochę czasu więc porezam w najbliższym czasie :decayed:

hej a co to za kolor kiery??? do czego on pasuje??

kolor kiery to szary achat :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamuje Ci to auto już czy jeszcze nie ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Marek. Powiedz Mi czy to z Tobą się w Sobotę Na Światłach w Kielcach Spotkałem?

Niebieskie A4 B6 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamuje Ci to auto już czy jeszcze nie ?????

heh hamuje i to nawet mega bardzo dobrze w końcu, i to dzięki tobie! dzieki :wink4:

Grill ok choc ten sam :decayed:

hmm 10min może nie ale z 1h :naughty: ale jak dołoże jeszczę relingi czarne to będzie czarna penera:)

[br]Dopisany: 24 Marzec 2011, 22:15_________________________________________________Dziś przy okazji kolejnej wizyty w stolicy, wraz z dominikiem i guralem wyrezaliśmy Concerta III i cały 2 din :decayed: za co przy okazji bardzo im dziękuje, flacha się należy przy okazji :hi:

Tym sposobem rezanie mojej furmanki powoli dobiega końca, na koniec kwietnia dodam galerię po malowaniu całego auta i zmianie klapy oraz dokładki na s-lina :gwizdanie:

ale oplacalo sie 10min roboty :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Marek,

Spotkaliśmy się na spocie w KC jakiś miesiąc temu. I pamiętam, że zaskoczył mnie kolor tej Twojej kierownicy, bo wg mnie nie pasował fdo tapicery. Rzuciłem to na karb światła a raczej jego niedostatku panującego w podziemiach KC. Ale teraz widzę, że mnie moje stare schorowane oczy nie myliły. Sam napisałeś, że dołożyłeś szary achat. On jest w B7 odpowiednikiem szarego swinga z B6. A ty masz tapicerkę oryginalną u siebie w kolorze beż jive/twist. W B7 jego odpowiednikiem był beż kamut/torrone. Też się różni, ale tylko o ton, a nie o cały kolor jak w tym wypadku. Poszukałbym więc kamuta... Z doświadczenia wiem, że w tym kolorze znaleźć cokolwiek to po prostu masakra, ale się czasem udaje. Gałki zmiany biegów do automatu też występują w beżu. Za bixy bez sprysków i poziomowania to u mnie :thumbdown: Ale te większe hamulce to :good: a cały pakiet oświetlenia włącznie z oświetleniem nóg w jeden dzień to powala.

Do zobaczenia na spocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, tak pamiętam :hi: Wiesz mi to szczerze nie przeszkadza, ze różni się trochę kolor :confused4: naszukałem się z dominem właściwego, ale nigdzie nie mogłem znaleźć tego co chciałem, więc założyliśmy achat. Z gałką jest podobni, a ori nie będę kupował bo pewnie cena przeraża ;( mam w planach dorezać spryski i poziomowanie więc się nie martw :tongue4: no chyba że szybciej zmienie auto :naughty: no heble są niczego sobie i jak na razie same plusy :wink4: hhe no a teraz jeszcze założyłem wszędzie ledy i jest mega dobrze :rolleyes: do zobaczenia :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek nie zakładaj tego poziomowania szkoda czasu i poświęcenia chyba że dużo w górach śmigasz :) Dorezaj spryski zmień relingi na czarne, wypoleruj lampy i będziesz miał wszystko idealnie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...