Piotrp 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Mam pytanie czy musza byc skutki jazdy na oleju 505.00 MOBIL 10W/40 17.000KM (z dwiema wymianami czyli jakies 8500 jedna wymiana) jesli tak jakie beda objawy w przyszlosci i co najbardzej ucierpialo w silniku dodam ze 2000 KM zrobilem juz na 505.01 i nie zaobserwowalem zadnych niepokojacych skutkow Auto ma obecnie przejechane 215tys POZDRAWIAM WSZYSTKICH MILOSNIKOW AUDI!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikis4 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Nie ma się czym przejmować-jeśli stan oliwy był ok,ale na przyszłość pamiętaj o częstszych wymianach,bo to napewno nie służy motorowni Ps.Pisz bez capsa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikis4 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Czyli 8500km na jednej wymianie? Jeśli tak to ok! Myślałem,ze na jednym oleju 17000km :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubson 3 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 służy nie służy firmowym peugotem TD z turbo zrobilismy juz 50kkm bez wymiany oleju i nic sie z silnikiem niedzieje ani z turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrp 0 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 wiem ze pompowtryskami trzeba lac 505.01 i dlatego mam obawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Nie ma się czym przejmować-jeśli stan oliwy był ok,ale na przyszłość pamiętaj o częstszych wymianach,bo to napewno nie służy motorowni Ps.Pisz bez capsa! Chodzilo o to, ze jezdzil na innym oleju niz zaleca producent... Jesli z silnikiem nic sie nie bedzie dzialo, to zapomnij o sprawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Zapominaj o sprawie i jeździj śmiało, tym bardziej, że nic nie stukało Teraz po prostu trzymaj się 505.01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gzrybol 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Kolego nic sie nie dzieje znam takich co na półsyntetyku śmigają passatami i nie patrzą na normę 505.01. Ja też jeżdżę na innym niż producent zaleca ale fulsynetyk 5W50 i nic mi sie z motorem nie dzije ani z PD przebieg 220 tyś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1,206 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 służy nie służy firmowym peugotem TD z turbo zrobilismy juz 50kkm bez wymiany oleju i nic sie z silnikiem niedzieje ani z turbo Zobaczymy jak dlugo jeszcze polata jak tak bedziecie dbali. Ale co sie tam przejmowac, to przecierz firmowy, co nie? :doh1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilk11 0 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 nie rozumiem przecież producent (książka obsługi) zaleca stosowanie 505.00 jak i 505.01 (AWX) 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daimos 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 nie rozumiem przecież producent (książka obsługi) zaleca stosowanie 505.00 jak i 505.01 (AWX) 2002 coś kolega źle przeczytał, do silnika AWX wyłącznie stosuje się olej spełniający specyfikacje 505.01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilk11 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 dziwne bo w mojej książce fabrcznej jest wyrażnie inaczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now