Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż licznika z Audi A6 C5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi po podłączeniu licznika z a6 z tego samego roku nie działa tempomat mimo że wszystko jest aktywowane nawet na kodach climatronika nie pokazuje prędkości ani temperatury silnika a na starym wszystko działą czy ktoś ma jakiś pomysł ??

Opublikowano

Bardzo fajny opis, wlasnie posiadam licznik z A6 z bialymi cyframi z benzynowca a posiadam A4 B5 2000r diesla. Co do kabli to bez problemu ogarne bo nie jeden licznik juz przekladalem ale zawsze to byly z pierwszych rocznikow bez IMo w zegarach. Czy jak usune IMO i zmienie wskazania plywaka to da sie przekodowac vagiem bezyne na diesla? Czy bede musial wgrac caly wsad z diesla ? skoro tak to czy ktos posiada juz gotowy do 1,9 TDI AJM z odwroconymi wskazaniami plywaka i bez IMO?? Pozdrawiam.

Co do pytania o podswietlenie fisa ktore w dzien jest niewidoczne to pod tarcza predkosciomierza konkretnie pod wartoscia ZEERO jest fotodioda ktora ustala janosc swiecenia. Proponuje zobaczyc w ktorym ona jest miejscu od strony plytki zmostkowac ja co bedzie skutkowac zwarciem , wiec opornosc jej jest zerowa i zegar swieci na maksa.

Opublikowano

Ewentualnie robisz zwore tam gdzie powinien byc potencjometr i tez szafa bedzie swieciła.

Opublikowano

Czy jak i czy się da przełożyć obrotomierz i prędkościomierz z mojego licznika (AJM) to bd wszystko hulało? licznik Audi a6 c5 lift 2001 tarcze ringi Okazja! (3172519113) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano
Czy jak i czy się da przełożyć obrotomierz i prędkościomierz z mojego licznika (AJM) to bd wszystko hulało? licznik Audi a6 c5 lift 2001 tarcze ringi Okazja! (3172519113) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Zadzwoń do mnie to powiem co i jak bo to nie raz przerabiałem:)

Opublikowano

ktos przerobil ten wsad z a6 zeby paliwo pokazywao poprawnie?

Opublikowano

Da rade i wsad i da rade przerobic plywak...

Opublikowano

Pochwal się kolego jak wyłączyłeś immo

Łatwiejsza opcja przy użyciu vag can commandera, trudniejsza opcja programowanie wsadu.

To ja wybieram tą trudniejszą opcję :>

I pytanie za 100 punktów:

- w której komórce wsadu jest immo i na jaką wartość ją zmienić aby było immo "OFF" ?

pozdrawiam

Panowie, możecie trochę prościej dla laika. Jak dezaktywować immo? każde odpalanie to kilka minut kręcenia kluczykiem aż złapie sygnał. Masakra. mam OBD viaken i kilka wersji vag-coma.

Nie chcę zdejmować kierownicy i coś na kleić przy stacyjce, jak chłopaki opisywali wcześniej. No chyba że nie będzie innej opcji.

Opublikowano

Jaki silnik??

Opublikowano

podpinam sie pod pytanie:) u mnie 1.8 adr z 96 roku.

Opublikowano

Silnik mam 1.6 adp.

Opublikowano

Proponuje zamontowac emulator immo i spokój będzie. Nie wiem jaki tam u Ciebie sterownik silnika siedzi bo jest mozliwość edycji empromu i wyłaczenie w nim immo

Opublikowano

Zależy mi na jak najprostszym rozwiazaniu. Mam motronic chyba, ale sprawdzę dla pewności.

Jak się dobrać do tego empromu?

---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ----------

Tak. Wg "Sam naprawiam" mam Motronic3.2.

Opublikowano

Dzięki, wracam do punktu wyjścia.

:kwasny:

Opublikowano

ja mam pytanie za 1000 punktow bo sie nie orietuje w temacie. posiadam zegary po lifcie elektroniczny zegarek i mam 1/2 fisa i wszystkie czujniki tzn spryskiwacze otwarte drzwi itd czy jesli kupie zegary z pelnym fisem od a4 to bedzie on mi odrazu dzialal pokazywal to wszystko np spalanie oraz czy jesli kupie od c5 to czy bedzie mi on dzialał mam nadzieje ze rozumiecie moje pytanie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
ja mam pytanie za 1000 punktow bo sie nie orietuje w temacie. posiadam zegary po lifcie elektroniczny zegarek i mam 1/2 fisa i wszystkie czujniki tzn spryskiwacze otwarte drzwi itd czy jesli kupie zegary z pelnym fisem od a4 to bedzie on mi odrazu dzialal pokazywal to wszystko np spalanie oraz czy jesli kupie od c5 to czy bedzie mi on dzialał mam nadzieje ze rozumiecie moje pytanie

Tu masz jak to zrobić od A do Z.

---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 17:06 ----------

Koledzy a pomoze ktos z ta przerobka wsadu,tak by licznik pokazal poprawnie ilosc paliwa. I druga sprawa.jak podmieniamy tarcze z anglika na euro, to chyba tez trzeba zmieniac wskazania predkosciomierza,bo w angliku 100 km/h jest w 1/3 licznika a nie na polowie jak w euro. Robil to ktos? Wiem ze w kodowaniu mozna zmieniac czy wersja angielska czy europejska,ale czy to od razu zmienia ustawienie wskazowki?

Opublikowano

Wyrwałem okazyjnie taki licznik z A6 C5: LICZNIK AUDI A6 C5 2.5 TDI 4B0919881 (4081159189) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tylko z "x" na końcu oznaczenia czyli 4B0 919 881x

Obecnie mam licznik bez FIS, z innym wskazaniem obrotów i zegarkiem analogowym z kreskami, taki: http://img834.imageshack.us/img834/7325/1032119.jpg

Może ktoś mi powiedzieć jak dużo będzie roboty żeby zamienić te liczniki w B5 1995r. 1.8 manual? Co musiał bym kupić żeby wszystko działało?

Opublikowano

Ma ktoś wsad do licznika od A6 który pokazuje prawidłowe wartości w A4?

---------- Post dopisany 28-04-2014 at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 17:47 ----------

Po edycji wsadu wskaźnik paliwa działa prawidłowo w liczniku od A6 w A4 :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...