Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż licznika z Audi A6 C5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ma ktoś wsad do licznika od A6 który pokazuje prawidłowe wartości w A4?

---------- Post dopisany 28-04-2014 at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 17:47 ----------

Po edycji wsadu wskaźnik paliwa działa prawidłowo w liczniku od A6 w A4 :decayed:

a możesz to opisać jak to zrobiłes,bo ro chyba temat tabu jest na tym forum

Opublikowano

w moim przypadku, to już chyba nie ma sensu, bo go spaliłem, ale inni zapewne chcieli by wiedzieć.

Opublikowano

Witam,

jestem po wymianie licznika z A6 C5 w moim A4 B5 (99 rok). Prawie wszystko działa jak należy. Prawie, bo utknąłem na temacie czujnika temperatury oleju. Kupiłem czujnik wkręcany w podstawę filtra, przewód poprowadzony do licznika i tu nasuwa się pytanie: pod który pin go podpiąć? Wg schematów: kostka zielona, pin 15 - oil level/ temperature. Jak by to miało działać? Czujnik pojemnościowy i rezystancyjny na jednym pinie? Czy może czujnik w podstawie nie jest potrzebny, tylko sygnał o temp. należy wziąć z G266 w misce olejowej?

Z góry dziękuję za odp, pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jaki masz ten licznik , po lifcie czy przed ? Tzn z cyfrowym zegarkiem czy analogowym , bo jeśli cyfrowym to potrzebny Ci czujnik w miske, jeśli analog to w podstawę filtra

Opublikowano

Witam

Jestem przed montażem licznika z pełnym fis (zakupiny zdj. nr 2 ). Obecnie posiadam ten 1/2 fis (zdjęcie nr 1) który zaczął fiksować na małym wyświetlaczu juz prawie nic nie widać więc postanowiłem zapodać full FIS.Potrzebuje pinout do licznika 1/2fis , czy pinologia od a3 podejdzie?? bo do a4 nie mogą nigdzie wyszukać. Dodam że w obecnym brak jest kompa więc także zamówiłem manetkę .

Dodam że już robiłem podobny zabieg tyle że do leona wkładałem zegary od passata b5fl tam sprawa była o tyle łatwa że kostek nie było potrzeby rezać tylko wymiana wsadu od golfa (pokazywanie temp.) Będę wdzięczny za pomoc.

Autko a4 1.9 TDI 2000r

a4_maly_fis.jpg

licznik_a4.jpg

Opublikowano

Licznik jest po lifcie, z cyfrowym zegarkiem. W misce rzecz jasna mam czujnik poziomu oliwy (3 pinowy). Co ciekawe zauważyłem, że po odpaleniu samochodu (gdy silnik jest ciepły) wskazówka temp. oleju podnosi się do 80-90 stopni i następnie opada. Na silniku zimnym nie dźwiga się z 60. Wniosek: jakiś czujnik w tej misce jest, ale czemu nie podaje sygnału cały czas tylko jedynie po odpaleniu samochodu i w dodatku tylko przez może 10 sekund?

Dzięki za odp. i pozdrawiam

Opublikowano

Kuba sygnał do licznika poliftowego musi być z miski

Mcaris , pinouty do obu liczników są takie same, tylko w nowym liczniku jest doxatkowa szara kostka i z nią łączysz manetke i nie mów ze nie mozesz znaleźć skoro w dziale warsztat jest cały tutorial poświęcony zmianie 1/2 na Full fis

Opublikowano

bediks, dzięki za szybkie i konkretne odpowiedzi. Nadal jednak trochę nie ogarniam tego dlaczego to nie działa. Wymieniałem ori czujnik w misce, bo zaczęło mi wywalać sensor oil. Założyłem febiego. Czy to możliwe, że on mimo 3 pinów nie posiada czujnika temp.?

Opublikowano

Podjebke założyłeś , nie Hella ? To masz odpowiedz na swój problem , kup ori uzywke

Opublikowano

A można go jakoś pomierzyć na oporność przed wymianą? Kurde... 150 złotych kosztował mnie ten czujnik, dlatego chciałbym czegoś poszukać przed ewentualną wymianą.

Mogę ewentualnie podpiąć starego do kostki, włożyć go do wrzątku i sprawdzić czy pokażę odp. temp?

Opublikowano

Wątpię bo to sygnał cyfrowy daje poczytaj trochę na temat zamienników tych czujników ze działaj jak chcą , dlatego kup najtansza uzywke na allegro czy coś i zobacz czy coś zmieni

Opublikowano

Najgorsze jest to, że każda próba czy pokaże dobrą temp. jest związana ze spuszczaniem oleju. Podepnę stary bo akurat go zachowałem i sprawdzę. Dzięki wielkie za odp. :)

Opublikowano

ok dzięki jest fajny opis , gość sie postarał szacun :)

Opublikowano

Ja robiłem zanim on to napisał , a napisał bo go namówiłem na fisa , bo błądził z 1/2 :grin:

Opublikowano

witam, widze ze przerobienie wsadu dotyczacego wskaznika paliwa opiera sie w tym temacie o licznik o numerze 4B0920900J a czy ktos z was przerabial licznik o numerze 4B0920933G?? czy komorki odpowiedzialne za ten wskaznik sa w tych samych miejscach co w w/w liczniku?? jak tak to jakie powinny byc tam wartosci?

zeby nie bylo ze tylko prosze o pomoc to wstawiam linka do strony gdzie kolega z klubu A6 pomaga w podobnych kwestiach ale bawi sie licznik z 98r.

Forum Audi A6 Klub :: Zobacz temat - A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift

Opublikowano

Cześć,

podłączę się do tematu (z grubsza w temacie), kupiłem licznik od anglika z FIS (VDO audi A4 B5) do audi a4 b5 (full lift).(poprzedni licznik to jeager)

Chciałbym wymienić tarcze na europejskie i znalazłem taką aukcję:

Tarcze Zegary AUDI A3 A4 A6 Zamienniki ANGLIK (4286904666) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Wydaje mi się, iż tarcze oznaczone jako 'A17' niby do A6 powinny pasować.

Proszę o opinię.

BTW. Chętnie bym kupił oryginalne tarcze od europejczyka ale niestety nie udało mi się znaleźć :(

Opublikowano

rzeczywiscie znalezc tarcze europejskie do fisa VDO jest bardzo ciezkie. posiadam tarcze europejskie po lifcie ale od jaegera. z grobsza pasuja, jedyny mankament to okienka na cyfrowe zegarki sa o ulamek minimetra po bokach za duze i widac srebrne ramki cyfrowych zegarkow. mozna je pomalowac czarnym markerem i ginie to ale zawsze to nie oryginal. dodatkowo trzeba w niektorych miejscach delikatnie nozykiem dociac tarcze w miejscach pod ramka takze tego nie widac bo sa delikatnie w innych miejscach rozne koleczki ustalajace tarcze.

tarcze z aukcji rzeczywiscie 17 moga pasowac ale kto wie tez moze trzeba bedzie gdzies dociac a jakos wykonania i jakosc swiecenia ich w nocy oraz ikonki kontrolek nie sa najlepszej jakosci. kiedys widzialem takie zegary i odrazu rzucilo sie w oczy ze to zamienniki z allegro.

moje tarcze moge z wysylka wyslac za 45zl ewentualnie zapraszam do mnie to ci je podmienie i ustawie wskazowki

Opublikowano

Dzieki za propozycje, ale tarcze do jeagera mam od starego licznika i nie odpowiadają mi. Interesują mnie wyłącznie tarcze od VDO do EU.

Opublikowano

Ja mam od benzyny ale białe sport org audi , a zamienniki daj de na luz z nimi bo jakoś poniżej słabości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...