zrywka Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ma ktoś wsad do licznika od A6 który pokazuje prawidłowe wartości w A4?---------- Post dopisany 28-04-2014 at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 17:47 ---------- Po edycji wsadu wskaźnik paliwa działa prawidłowo w liczniku od A6 w A4 a możesz to opisać jak to zrobiłes,bo ro chyba temat tabu jest na tym forum
proket Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jak masz wsad ze swojego licznika to wyślij mi go to Ci go zrobię
zrywka Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 w moim przypadku, to już chyba nie ma sensu, bo go spaliłem, ale inni zapewne chcieli by wiedzieć.
KubaS__ Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Witam, jestem po wymianie licznika z A6 C5 w moim A4 B5 (99 rok). Prawie wszystko działa jak należy. Prawie, bo utknąłem na temacie czujnika temperatury oleju. Kupiłem czujnik wkręcany w podstawę filtra, przewód poprowadzony do licznika i tu nasuwa się pytanie: pod który pin go podpiąć? Wg schematów: kostka zielona, pin 15 - oil level/ temperature. Jak by to miało działać? Czujnik pojemnościowy i rezystancyjny na jednym pinie? Czy może czujnik w podstawie nie jest potrzebny, tylko sygnał o temp. należy wziąć z G266 w misce olejowej? Z góry dziękuję za odp, pozdrawiam 1
bediks Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 A jaki masz ten licznik , po lifcie czy przed ? Tzn z cyfrowym zegarkiem czy analogowym , bo jeśli cyfrowym to potrzebny Ci czujnik w miske, jeśli analog to w podstawę filtra
mcaris Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam Jestem przed montażem licznika z pełnym fis (zakupiny zdj. nr 2 ). Obecnie posiadam ten 1/2 fis (zdjęcie nr 1) który zaczął fiksować na małym wyświetlaczu juz prawie nic nie widać więc postanowiłem zapodać full FIS.Potrzebuje pinout do licznika 1/2fis , czy pinologia od a3 podejdzie?? bo do a4 nie mogą nigdzie wyszukać. Dodam że w obecnym brak jest kompa więc także zamówiłem manetkę . Dodam że już robiłem podobny zabieg tyle że do leona wkładałem zegary od passata b5fl tam sprawa była o tyle łatwa że kostek nie było potrzeby rezać tylko wymiana wsadu od golfa (pokazywanie temp.) Będę wdzięczny za pomoc. Autko a4 1.9 TDI 2000r
KubaS__ Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Licznik jest po lifcie, z cyfrowym zegarkiem. W misce rzecz jasna mam czujnik poziomu oliwy (3 pinowy). Co ciekawe zauważyłem, że po odpaleniu samochodu (gdy silnik jest ciepły) wskazówka temp. oleju podnosi się do 80-90 stopni i następnie opada. Na silniku zimnym nie dźwiga się z 60. Wniosek: jakiś czujnik w tej misce jest, ale czemu nie podaje sygnału cały czas tylko jedynie po odpaleniu samochodu i w dodatku tylko przez może 10 sekund? Dzięki za odp. i pozdrawiam
bediks Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Kuba sygnał do licznika poliftowego musi być z miski Mcaris , pinouty do obu liczników są takie same, tylko w nowym liczniku jest doxatkowa szara kostka i z nią łączysz manetke i nie mów ze nie mozesz znaleźć skoro w dziale warsztat jest cały tutorial poświęcony zmianie 1/2 na Full fis
KubaS__ Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 bediks, dzięki za szybkie i konkretne odpowiedzi. Nadal jednak trochę nie ogarniam tego dlaczego to nie działa. Wymieniałem ori czujnik w misce, bo zaczęło mi wywalać sensor oil. Założyłem febiego. Czy to możliwe, że on mimo 3 pinów nie posiada czujnika temp.?
bediks Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Podjebke założyłeś , nie Hella ? To masz odpowiedz na swój problem , kup ori uzywke
KubaS__ Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 A można go jakoś pomierzyć na oporność przed wymianą? Kurde... 150 złotych kosztował mnie ten czujnik, dlatego chciałbym czegoś poszukać przed ewentualną wymianą. Mogę ewentualnie podpiąć starego do kostki, włożyć go do wrzątku i sprawdzić czy pokażę odp. temp?
bediks Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Wątpię bo to sygnał cyfrowy daje poczytaj trochę na temat zamienników tych czujników ze działaj jak chcą , dlatego kup najtansza uzywke na allegro czy coś i zobacz czy coś zmieni
KubaS__ Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Najgorsze jest to, że każda próba czy pokaże dobrą temp. jest związana ze spuszczaniem oleju. Podepnę stary bo akurat go zachowałem i sprawdzę. Dzięki wielkie za odp.
mcaris Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 ok dzięki jest fajny opis , gość sie postarał szacun
bediks Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ja robiłem zanim on to napisał , a napisał bo go namówiłem na fisa , bo błądził z 1/2
bystry_p Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 witam, widze ze przerobienie wsadu dotyczacego wskaznika paliwa opiera sie w tym temacie o licznik o numerze 4B0920900J a czy ktos z was przerabial licznik o numerze 4B0920933G?? czy komorki odpowiedzialne za ten wskaznik sa w tych samych miejscach co w w/w liczniku?? jak tak to jakie powinny byc tam wartosci? zeby nie bylo ze tylko prosze o pomoc to wstawiam linka do strony gdzie kolega z klubu A6 pomaga w podobnych kwestiach ale bawi sie licznik z 98r. Forum Audi A6 Klub :: Zobacz temat - A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
zacefix Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Cześć, podłączę się do tematu (z grubsza w temacie), kupiłem licznik od anglika z FIS (VDO audi A4 B5) do audi a4 b5 (full lift).(poprzedni licznik to jeager) Chciałbym wymienić tarcze na europejskie i znalazłem taką aukcję: Tarcze Zegary AUDI A3 A4 A6 Zamienniki ANGLIK (4286904666) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Wydaje mi się, iż tarcze oznaczone jako 'A17' niby do A6 powinny pasować. Proszę o opinię. BTW. Chętnie bym kupił oryginalne tarcze od europejczyka ale niestety nie udało mi się znaleźć
bystry_p Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 rzeczywiscie znalezc tarcze europejskie do fisa VDO jest bardzo ciezkie. posiadam tarcze europejskie po lifcie ale od jaegera. z grobsza pasuja, jedyny mankament to okienka na cyfrowe zegarki sa o ulamek minimetra po bokach za duze i widac srebrne ramki cyfrowych zegarkow. mozna je pomalowac czarnym markerem i ginie to ale zawsze to nie oryginal. dodatkowo trzeba w niektorych miejscach delikatnie nozykiem dociac tarcze w miejscach pod ramka takze tego nie widac bo sa delikatnie w innych miejscach rozne koleczki ustalajace tarcze. tarcze z aukcji rzeczywiscie 17 moga pasowac ale kto wie tez moze trzeba bedzie gdzies dociac a jakos wykonania i jakosc swiecenia ich w nocy oraz ikonki kontrolek nie sa najlepszej jakosci. kiedys widzialem takie zegary i odrazu rzucilo sie w oczy ze to zamienniki z allegro. moje tarcze moge z wysylka wyslac za 45zl ewentualnie zapraszam do mnie to ci je podmienie i ustawie wskazowki
zacefix Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Dzieki za propozycje, ale tarcze do jeagera mam od starego licznika i nie odpowiadają mi. Interesują mnie wyłącznie tarcze od VDO do EU.
bediks Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Ja mam od benzyny ale białe sport org audi , a zamienniki daj de na luz z nimi bo jakoś poniżej słabości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się