Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] Mironowóz cz.III - 3.0tdiQ - najbogatsza wersja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe no i sie wydalo :naughty: to co podeslal Flyer to niezle zlubane auto , panowienie mysle ze mozna skonczyc to bajkopisarstwo bo auto o mocy 300km i wadze 1800 Kg nie bedzie mialo do setki ponizej 5 sek.Mam auto o mocy ok 320KM i masie 1400 Kg i nie wiem czy w nim peka 5tka , a co dopiero w takim spaslaku i do ego haldexie

Ja tam akurat nikomu nie muszę udowadniać czy to prawda czy też nie, po zakupie samochodu pożyczyłem G-Techa, zrobiłem kilka pomiarów z kolegami i tyle. Nie będę się spinał.

Porównując Passaty z filmików wklejonych wcześniej mogę tylko powiedzieć, że różnica w przyśpieszeniu może brać się z dwóch aspektów:

1. Kolega na drugim filmiku nie startuje z LC (Launch Control) potocznie po Polsku procedury startu.

2. Po dźwięku zmiany biegów przez skrzynię wnioskuję, że ma wrzucony tryb Drive a nie Sport

Wnioskując.

Jako użytkownik takiego samochodu na co dzień wiem, że ruszanie z LC to zupełnie inna bajka, auto wystrzela do przodu z 3800 obr/min i nie "muli" tak na starcie a zmiany biegów przy trybie Sport odbywają się przy odcince i dużo bardziej agresywniej.

Co rozumiesz przez:

to co podeslal Flyer to niezle zlubane auto

Jako, że motor 3.6 litra to jednostka N/A (wolnossąca) to pojęcie mocno dłubane auto wg mnie oznacza dołożenie układu BiTurbo a wtedy ten samochód legitymowałby się mocą w okolicach 600KM i na pewno jechałby dużo lepiej niż ten z filmiku. Niestety jak dotąd znalazłem tylko jedną firmę co jest w stanie zrobić taki zabieg profi i to za cenę nowego Audi A3

Opublikowano

Chcialem tylko powiedziec ze Gtech oszukuje

Sorry za OT

Opublikowano

Chcialem tylko powiedziec ze Gtech oszukuje

Sorry za OT

to wiemy nie od dzis , tak jak to ze fizyki nie da sie oszukac a zwlaszcza masy auta.

zreszta ,, na http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp mazna sobie oszacowac osiagi , podeje w miarte poprawnie chodz nie uwglednia przelozen skrzyni co tez ma duze znaczenie.

W Auto Świat Sports Cars jest tez fajny test takiego paska , S4 , 335i , i Insigni OPC i auto bardzo odstaje osiagami od wyzej wspomnianych wic nie wiem skad ma byc te 4.8 do setki chyba z ego wlasciciela :wink4:

Opublikowano

nawet jeżeli Gtech oszukuje to Adamek tylko pisze jak wyszły pomiary a że troszke go znam ( i żaden z niego napinacz ) to napewno nie robi tego dla podniesienia swojego ego. Ma autko jakie ma ( a nawet nie do końca jest jego ) sam szuka dla siebie właśnie A4 3.0tdi. Co do passata R36 to jest jego użytkownikiem i raczej nie ma powodu aby go sztucznie wychwalał czy pisał jaki to jest mega szybki - pisze o wartościach przez siebie sprawdzonych i tyle.Oniak swoją fure sprawdzał chyba podobnym urządzeniem i wyszło mu 5,9 czego np. mi się uzyskać nie udało. A o sprzętach pomiarowych i ich dokładności można by długo pisać :wink4:

Dlatego też właśnie pojechałem do Kamienia - w celu sprawdzenia czasów przejazdu - za 3 tygodnie zrobię to raz jeszcze ( na innym sprzęcie pomiarowym, pewnie w innych warunkach pogodowych - bo nigdy nie są takie same, dodatkowo może jeszcze na mniejszych kołach ) i będę miał jakieś rozeznanie, porównanie i pojęcie o możliwościach czasowych innych aut :wink4:

Opublikowano

Zgada sie , tylko trzeba byc jedank realista , bo skoro wazace 1650 kg i majace 420KM RS4 nie zawsze robi powtarzalne 4.8 do 100 to , jak ma to zrobic auto wazace 1800 Kg i majace no nich bedzie 330KM.To jest fizycznie niemozliwe

Opublikowano

RS4 to wazy duzo wiecej niz 1650kg skoro S4 wazy min. 1800kg.

Opublikowano

przpraszam malem napisac 1850 a nie 1650. [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 11:16_________________________________________________zgadza sie RS4 B7 wazy od 1650 KG dla sedana [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 11:38_________________________________________________saloon: 1,650–1,680 kg (3,638–3,704 lb),[4]

Avant: 1,710 kg (3,770 lb),

Cabrio: 1,845 kg (4,068 lb)

Opublikowano

Zgada sie , tylko trzeba byc jedank realista , bo skoro wazace 1650 kg i majace 420KM RS4 nie zawsze robi powtarzalne 4.8 do 100 to , jak ma to zrobic auto wazace 1800 Kg i majace no nich bedzie 330KM.To jest fizycznie niemozliwe

Też tak uważam, choć co do RS4 wiadomo że nie będzie miał tych 420KM bo nie trzymają serii :rolleyes:

Opublikowano

zreszta ,, na http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp mazna sobie oszacowac osiagi , podeje w miarte poprawnie chodz nie uwglednia przelozen skrzyni co tez ma duze znaczenie.

bardzo daleko od poprawnie :decayed:

w przypadku mojego auta podaje 9.11s (185PS-dane z hamowni),a przy aucie mojego brata (B7 2,7TDI 215PS-dane z hamowni) podaje 7.93s,waga aut identyczna.

w rzeczywistości do 100 idziemy dokładnie identycznie,wielokrotnie sprawdzane,zamienialiśmy sie autami,wsadzaliśmy różnych kierowców.itd...

więc takie przeliczniki można między bajki włożyć :wink4:

Opublikowano

w przypadku mojego auta podaje 9.11s (185PS-dane z hamowni),a przy aucie mojego brata (B7 2,7TDI 215PS-dane z hamowni) podaje 7.93s,waga aut identyczna.

w rzeczywistości do 100 idziemy dokładnie identycznie,wielokrotnie sprawdzane,zamienialiśmy sie autami,wsadzaliśmy różnych kierowców.itd...

przeczytaj jeszcze raz co napisales :) jak waga mozesz miec identyczna skoro 185KM jedzie tak samo jak 215 przy tej samej wadze :mysli:

Opublikowano

20kg różnicy

do 100 identycznie,powyżej odchodzi,ja muszę wrzucić 4-ke,on ciągnie jeszcze na 3-ce i wtedy odchodzi mi na jakieś 20-30m,różnica utrzymuje sie do 140-150km/h,potem zaczyna sie zwiększać,im szybciej,ty bardziej odchodzi,powyżej 200km różnica robi się bardzo,bardzo wyraźna,dosłownie znika.

więc takie przeliczniki są do dvpy,tak jak napisałeś,nie uwzględniają przełozeń skrzyni,a przypuszczam,że w naszym przypadku właśnie to jest przyczyną identycznych osiągów do 100.

Opublikowano

I tu sie zgodze podawanie czasu do 100 jest wogole nie miarodajne bo sa auta ktore 100 osiagaja na 2 biegu ale maja tak dlugie biegi ze przy 160 auto z krotszymi przlozeniami jest juz daleko z przodu mimo ze do 100 bylo gorsze.Jednak co do tego paska zdnia niestety nie zmienie :)

Opublikowano

Są też autka co jadą do 100 na jedynce ;-)

Opublikowano
Zgada sie , tylko trzeba byc jedank realista , bo skoro wazace 1650 kg i majace 420KM RS4 nie zawsze robi powtarzalne 4.8 do 100 to , jak ma to zrobic auto wazace 1800 Kg i majace no nich bedzie 330KM.

Jak wybierałem samochód to ostatecznie miało to być właśnie RS4 B7 z 2006" z manualną skrzynią, niestety okazało się po przyjeździe do salonu, że wspomniane Audi zostało zarezerwowane i pozostał mi powrót do domu z niczym (~300km) ale Pan z salonu VW zaprezentował Passata który nijak mi się nie widział, zawsze chciałem mieć Audi (dlatego teraz szukam drugiego samochodu do firmy A4 3.0 TDI). Piszę to dlatego, że tego samego dnia miałem okazje przejechać się RS4 i R36... No i moje odczucia co do przyśpieszeń były stanowczo lepsze w R36 niż RS4. Skrzynia to zupełnie inna bajka, ciągnął, redukował biegi bardzo szybko, silnik lepiej wkręcał się na obroty dając przy tym porównywalny dźwięk do RS4 (ale jednak Audi ryczało głośniej) Po przespaniu się z tematem R36 zdobył u mnie dużo więcej +++ i dlatego ostatecznie padła decyzja o jego zakupie

Co do G-Techa i masy całkowitej gotowego pojazdu do drogi to ciężki temat, aby G-Tech mógł podać jak najbardziej przybliżone czasy trzeba wpisać mu dokładną wagę samochodu a z tym chyba jednak zawsze jest problem. Piszę o tym dlatego, że poszukałem po internecie trochę informacji na temat R36 i w większości danych technicznych jest napisane, że masa całkowita pojazdu do drogi wynosi 1689kg!!! W dowodzie mam wpisane 1880kg!!! Także aby się przekonać trzeba się udać tym klockiem na złom w celu pomiaru wagi :decayed:

A jak pod względem finansowym będzie lepiej, samochód będzie dalej bez awaryjny to się pomyśli o:

http://www.hgp-turbo.de/

Myślę, że zrobi się wtedy ciekawiej jak na kombi...

Za 3 tygodnie zrobię to raz jeszcze ( na innym sprzęcie pomiarowym, pewnie w innych warunkach pogodowych - bo nigdy nie są takie same, dodatkowo może jeszcze na mniejszych kołach ) i będę miał jakieś rozeznanie, porównanie i pojęcie o możliwościach czasowych innych aut

Ja tym razem mam zamiar (czy się uda to zobaczymy) przyjechać jako widz i delektować się zimnym Leszkiem zagryzając go kiełbaską z grila ponieważ z ostatnich wyścigów dużo nie wiem ponieważ ciągle siedziałem w samochodzie i czekałem na swoją kolejkę. Także tym razem będę Cię tam dopingował i obserwował :naughty:

Opublikowano

To prawda - dużo lepiej i przyjemniej jest obserwować wszystko z boku z zimnym piwkiem w ręku :)

Osobiście też mało co wiem z tego co się działo w Kamieniu - non stop przy swoim aucie - taki urok zawodów :wink4:[br]Dopisany: 08 Maj 2010, 00:08_________________________________________________kilka aktualnych foto + nowe magnesy

d4094cf76e4c4bdbm.jpg

93aef4fced9d0d92m.jpg

d82c698185000e9am.jpg

965adcb7cb363356m.jpg

7983cd01a155916fm.jpg

d80e8369bfe7cabdm.jpg

Opublikowano

aż dziwne że jesteś ubrany jak robisz takie fotki... :decayed: :decayed:

7983cd01a155916f.jpg

Kurcze jakoś te lampy pomaowane na czarno do mnie nie przemawiają...

Może na żywo wygląda fajnie... trzebaby obadać.

20.05 bede na śląsku, chciałbym o hamownie w gliwicach zahaczyć, to jak poprosisz sołtysa żeby położył na jeden dzień asfalt to rozważe przyjazd do Prosiakowa... ekhm.. Knurowa...

Będzie audiencja u Siemiana :polew: :polew: :polew: Macie tam jakieś błonia? Bo pewnie dużo ludzi przyjdzie popatrzeć...

Powiedz sołtysowi żeby się nie martwił wyrównam straty wynikające ze ścierania asfaltu...

...żeby nie było że do dzieci z Knurowa w tym roku Mikołaj nie przyjdzie

Opublikowano

jak coś to dzwoń :wink4:

Opublikowano

:gwizdanie: a srodeczek :wink4:

Miron jak zawsze fura sie prezentuje :good:

Opublikowano

Zobacze jak będzie z czasem.

O 13 mam być na lotnisku.

Chciałbym się na 9 na hamownie ustawić ale jeszcze tam nie dzwoniłem a nie wiem jak teraz mają z terminami.

Opublikowano

Wyglada pieknie...ale gleba by sie przydala :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...