Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres z hamowni - opinie


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kaziu_Wichura

Witam

Dzisiaj dokonałem pomiaru w Firmie C-Tronic we Wrocławiu mocy i momentu. Nie znam się na analizowaniu wykresów więc zwracam się z prośbą do was. Piszcie co sądzicie. Niepokoi mnie tak pofalowany wykres momentu - to po pierwsze. Po drugie dlaczego wyszło im, że odcięcie jest przy 6788 obr/min (raz pojechałem do odcięcia na 1 biegu i dojechałem do 7500 obr/min) - coś mi tu nie pasi. Po trzecie dlaczego max moment dopiero przy 4181 obr/min jeśli (o ile się nie mylę) fabryka podaje, że jest przy 3500 obr/min, nie wspomnę, że moc opóźniona o 200 obrotów w stosunku do danych fabrycznych. Wiarygodny jest w ogóle ten pomiar?

Proszę o opinie.

wykres2.jpg

wykres3.jpg

[ Dodano: 18-04-2007, 20:31 ]

acha, zapomniałbym - pomiar robiony na benzynie. Co niektórzy może wiedzą ale przypomnę, że zmagam się z błędę mieszanki 00561.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W#iem że to koszta, ale ja bym podjechał na kompa posprawdzać czy wszystko ok a potem jak nic nie wyjdzie na inną hamownie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
Ile kosztuje takie badanie?

150 zł

W#iem że to koszta, ale ja bym podjechał na kompa posprawdzać czy wszystko ok a potem jak nic nie wyjdzie na inną hamownie..

Wszystko ok poza tym błędem mieszanki co mi się pojawia co pewien czas. Zastrzeżeń brak więc auto jest sprawne.

ale wiesz co jestem w trakcie zalatwiania hamowni w opolu to jak ugadam jakies dobre kondycje to mozna to sprawdzic.

czekam na info. Jakby co to bym się pisał na to. Chciałbym zweryfikować te informacje.

Predkosc 221 km? :)
Nie mozliwe

dosyć optymistyczny pomiar ale jeśli faktycznie trzyma parametry seryjne to do osiągnięcia. Więc możliwe - skoro koledzy niektórzy 1.6 lecieli po 210 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
i poza tym jest ciutke za maly