tomziom1 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Witam wszystkich wczoraj byłem u mechanika ponieważ w mojej niuni pojawił się problem auto zaczęło delikatnie szarpać objawia sie to w ten sposób tak jak by turbo przestawało pompować i znowu zaczyna powyżej 3 tyś obrotów czasami jest tak że szarpie dopiero powyżej 3.5tyS/obr ,a czasami już od 2.5 tyś/obr i czuje że ma mniej mocy trochę później reaguje na dodanie gazu. Podpoiłem pod komputer i wyskoczył Taki komunikat "błąd połączenia ze sterownikiem silnik". Mechanik powiedział ze to siada pompa paliwa trochę niechce mi sie oto wierzyć bo auto ładnie zapal i nic nie wskazuje ze to pompa paliwa. Ja bym raczej obstawiał że to wina turbo zresztą zauważyłem ze trochę inaczej je słychać. Zanim pojawił sie ten problem to turbo ładnie syczało ale najbardziej było je słychać tak powyżej 3 a teraz to słychać je już dość wyrażnie powyżej 2.2 tyś/ober. Dodam od siebie że przeczyściłem N75 i nie pomogło szukałem podobnego tematu na forum ale nie udało mi sie nic znaleźć
wustyle Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 o szarpaniu auta jest milion postow "Błąd polączenia ze sterownikiem silnika" zapraszam do dzialu "diagnostyka VAG"
siwy2731 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 a czym bylo podlaczane auto,jesli sie nie myle to tu juz jest CAN
tomziom1 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 dziś byłem u innego mechanik i ten sie połączył widać tamten nie miał o tym pojęcia.Zero błędów Została zrobiona próba dynamiczna i okazało sie że turbo nie pompuje :4: szybka podmiana N75 to samo nadal słabo ciągnie i ma wahania obrotów powyżej 3tyś/obr. Podobno jest tam jakiś czujnik przy intercoleze pod lampą bodajże prawą i to jego wina że auto sie tak zachowuje co o tym myślicie????
PAWEL69 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Podobno jest tam jakiś czujnik przy intercoleze pod lampą bodajże prawą i to jego wina że auto sie tak zachowuje co o tym myślicie???? Myślimy żebyś te logi zapisał i wkleił na forum....
tomziom1 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Problem w tym że ich nie mam. A jak myślicie o tym czujniku intercolera? Wiecie jaką ma nazwę bo w tedy mógłbym coś poszukać więcej na forum a wydaje mi sie że już kiedyś czytałem wątek właśnie z tym czujnikie i po jego wymianie wszystko wróciło do normy.
PAWEL69 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Problem w tym że ich nie mam. A jak myślicie o tym czujniku intercolera? Wiecie jaką ma nazwę bo w tedy mógłbym coś poszukać więcej na forum a wydaje mi sie że już kiedyś czytałem wątek właśnie z tym czujnikie i po jego wymianie wszystko wróciło do normy. http://www.a4-klub.pl/smf/all_ajm_awx_avf_avb_v6_tdi_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html drugie foto poz.9... na przyszłość poszukaj wpisz w szukajkę-czujnik ciśnienia doładowania
siwy2731 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 no jest tam czujnik cisnienia, a moze najpierw sprobuj katalizator odlaczyc bo od tego tez turbo nie pojdzie, i ja bym wlasnie na to stawial, trzy sruby od rury i najlepiej odkrecic na dole od wieszaka, i wtedy test i bedzie wszystko jasne...
tomziom1 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Ale chodzi ci zebym odkręcił pod samochodem te śruby od katalizatora i zrobił test. Mam nalatane 211 tyś może faktycznie już czas na wywalenie katalizatora?
siwy2731 Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 nie te pod samochodem bo tam nie ominiesz kata, musisz odkrecic te trzy sruby zaraz za turbina...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się