cougarr2 Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 WITAM MAM NASTĘPUJĄCY PROBLEM W MOIM A4 Z TIP TRONIKIEM NAJWYRAŹNIEJ SIADŁA ELEKTRONIKA ALE DAM RADY PODŁĄCZYĆ SIĘ VAGIEM DO KOMPA ŻEBY ZOBACZYć CO SIE DZIEJE GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY?? ROZEBRAŁEM JUZ MIEJSCE GDZIE SIEDZI WTYCZKA DIAGNOSTYCZNA I NIC TAM NIE WIDAC ILE POWINNA MIEĆ KABELKÓW?? MA KTOŚ MOŻE JAKAŚ KONCEPCJE DLACZEGO NIE MOGĘ SIE PODŁĄCZYĆ VAGIEM?? CZY USZKODZONY STEROWNIK SKRZYNI ( MOJE PRZYPUSZCZENIE) UNIEMOŻLIWIA MI PODPIĘCIE SIE VAGIEM?? Proszę pisać bez caps-a!!!
OLO_GDA Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 już Ci paisałem w innym temacie ze nie masz TIPtronica tylko multitronic...
cougarr2 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 sorry jestem ostro wkur.... i troche namieszałem chodziło mi o to ze nie dam rady połączyć sie vagiem do kompa samochodu nie wiem gdzie tkwi przyczyna?? jak powinno wygladzac prawidłowe gniazdo diagnostyczne?? ile pinów?? mozliwe ze ktos specjalnie cos odciął zebym nie mógł podłączyć sie vagiem
OLO_GDA Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 na odpalonym silniku tez nic? masz na wtyczce obdII jakas diode? cos pokazuje? w programie jakis test łączności? czy linie wogle widza samochód? kabel na USB czy COM? czy laptop/komputer widzi interfejs?
cougarr2 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 auto odpala raz na 5o prób wiec nie udało się sprawdzić czy na odpalonym zadziała na wtyczce nie było żadnej diody vag w ogóle nie widzi auta nic ani silnika ani skrzyni ani poduszek NIC do mnie przychodził koleś z serwisu skody miał taki niebieski VAG i nic nie dał rady zrobic zero łączności [br]Dopisany: 25 Lipiec 2009, 18:04_________________________________________________gniazdo diagnostyczne ma 6 kabelków tyle powinno mieć?
cougarr2 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 wszystkie przewaliłem z dwa razy
grzanek85 Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 4 i5 pin masa 7 linia K 16 zasilanie i tyle by CI wystarczyło do diagnozy. Na lini K po zapłonie powinno być 12V. Jeśli padł Ci sterownik od multi to on może blokować komunikację więc dobrze było by go odłączyć i spróbować.
cougarr2 Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 tylko gdzie szukac tego sterownika i jak go odłączyć?
maruda69 Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Wyciągnij bezpiecznik od radia - wtedy powinieneś się połączyć z ECU w trybie awaryjnym
cougarr2 Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 wieczorkiem spróbuje takiej opcji z tym bezpiecznikiem żeby dostać się do tego sterownika trzeba zdemontować tunel z hamulcem ręcznym??
maruda69 Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Czekaj bo nie rozumiem ... przecież ECU masz z przodu samochodu w podszybiu to po co chcesz rozbierać tunel
cougarr2 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Opublikowano 28 Lipca 2009 chodziło mi o sterownik skrzyni tzn. jak go zlokalizować zeby odłączyć ponieważ jego uszkodzenia moze byc przyczyną braku łączności [br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 15:40_________________________________________________wie ktoś jak dostać się do tego sterownika ?? jak go odłączyć?? [br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 19:39_________________________________________________udało sie zlokalizować sterownik "chyba" od skrzyni odłączyłem taką okrągłą wtyczkę mam nadzieje ze to to. dzięki za pomoc w czwartek będzie gość z vagiem wiec dam znać co jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się