Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Vag nie łączy się z ECU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM MAM NASTĘPUJĄCY PROBLEM

W MOIM A4 Z TIP TRONIKIEM NAJWYRAŹNIEJ SIADŁA ELEKTRONIKA

ALE DAM RADY PODŁĄCZYĆ SIĘ VAGIEM DO KOMPA ŻEBY ZOBACZYć CO SIE DZIEJE GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY??

ROZEBRAŁEM JUZ MIEJSCE GDZIE SIEDZI WTYCZKA DIAGNOSTYCZNA I NIC TAM NIE WIDAC

ILE POWINNA MIEĆ KABELKÓW??

MA KTOŚ MOŻE JAKAŚ KONCEPCJE DLACZEGO NIE MOGĘ SIE PODŁĄCZYĆ VAGIEM??

CZY USZKODZONY STEROWNIK SKRZYNI ( MOJE PRZYPUSZCZENIE) UNIEMOŻLIWIA MI PODPIĘCIE SIE VAGIEM??

Proszę pisać bez caps-a!!!

Opublikowano

napisz to bardziej zrozumiale ....

Opublikowano

sorry jestem ostro wkur.... i troche namieszałem

chodziło mi o to ze nie dam rady połączyć sie vagiem do kompa samochodu

nie wiem gdzie tkwi przyczyna??

jak powinno wygladzac prawidłowe gniazdo diagnostyczne?? ile pinów?? mozliwe ze ktos specjalnie cos odciął zebym nie mógł podłączyć sie vagiem

Opublikowano

na odpalonym silniku tez nic?

masz na wtyczce obdII jakas diode? cos pokazuje?

w programie jakis test łączności? czy linie wogle widza samochód?

kabel na USB czy COM? czy laptop/komputer widzi interfejs?

Opublikowano

auto odpala raz na 5o prób wiec nie udało się sprawdzić czy na odpalonym zadziała

na wtyczce nie było żadnej diody

vag w ogóle nie widzi auta nic ani silnika ani skrzyni ani poduszek NIC

do mnie przychodził koleś z serwisu skody miał taki niebieski VAG i nic nie dał rady zrobic zero łączności [br]Dopisany: 25 Lipiec 2009, 18:04_________________________________________________gniazdo diagnostyczne ma 6 kabelków tyle powinno mieć?

Opublikowano

bezpieczniki sprawdziles ?

Opublikowano

wszystkie przewaliłem z dwa razy

Opublikowano

4 i5 pin masa 7 linia K 16 zasilanie i tyle by CI wystarczyło do diagnozy. Na lini K po zapłonie powinno być 12V. Jeśli padł Ci sterownik od multi to on może blokować komunikację więc dobrze było by go odłączyć i spróbować.

Opublikowano

tylko gdzie szukac tego sterownika i jak go odłączyć?

Opublikowano

Wyciągnij bezpiecznik od radia - wtedy powinieneś się połączyć z ECU w trybie awaryjnym :cool1:

Opublikowano

wieczorkiem spróbuje takiej opcji z tym bezpiecznikiem

żeby dostać się do tego sterownika trzeba zdemontować tunel z hamulcem ręcznym??

Opublikowano

Czekaj bo nie rozumiem ... przecież ECU masz z przodu samochodu w podszybiu to po co chcesz rozbierać tunel :mysli:

Opublikowano

chodziło mi o sterownik skrzyni

tzn. jak go zlokalizować zeby odłączyć ponieważ jego uszkodzenia moze byc przyczyną braku łączności [br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 15:40_________________________________________________wie ktoś jak dostać się do tego sterownika ?? jak go odłączyć?? [br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 19:39_________________________________________________udało sie zlokalizować sterownik "chyba" od skrzyni odłączyłem taką okrągłą wtyczkę mam nadzieje ze to to.

dzięki za pomoc

w czwartek będzie gość z vagiem wiec dam znać co jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...