Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Wymiana zderzaka na S-Line WWA


bajk

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki chłopaki!

To zamawiam nowy zderzak i grill :> ja akurat wstawiam chrom, bo jak dla mnie czarny się zlewa za bardzo z całym autem

zaczynam się cieszyć kolizją-jest okazja z OC sprawcy zafundować sobie zmiany hehe tylko szkoda mi mojej lali, bo stoi taka nieużywana już od tygodnia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. w takim razie żyłem w nieświadomości.. chociaż z tego co pamiętam na audizine właśnie kilkukrotnie przeczytałem, iż są różne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wiem z własnego doświadczenia :). Oczywiście żeby było jasne mowa o przeciwmgielnych bo grill to musi być s-line, s4, lub rs4. Kratki w dolnej części zderzaka też nie są takie same jak w seryjnym ale to jest chyba jasne. Sam halogen jest taki sam a na pewno pasuje do tego zderzaka.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wiem z własnego doświadczenia :). Oczywiście żeby było jasne mowa o przeciwmgielnych bo grill to musi być s-line, s4, lub rs4. Kratki w dolnej części zderzaka też nie są takie same jak w seryjnym ale to jest chyba jasne. Sam halogen jest taki sam a na pewno pasuje do tego zderzaka.

Pozdrawiam

kolego,spryski adoptowałeś,czy miałeś s-linowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wykonywałem taka zmianę i spryski trzeba wymienić. Osobiście nie sprawdzałem dokładnie różnic pomiędzy dwoma bo auto stało w warsztacie ale spryskiwacze są inne.

Ogólnie róznice tak jak koledzy napisali potrzeba:


    • Zderzak sline

    • Grill sline/s4 lub rs4 i ramka tablicy tutaj jest szerokie pole do popisu aso nowa około 230zł (Mam nowa ramkę czarną na sprzedaż)

    • kratki dolne zderzaka w aso około 110zł sztuka

    • Spryskiwacze aso ponad 300zł sztuka

    • Zaślepki spryskiwaczy

    • Kierownice powietrza w zależności od tego ile mamy coolerów aso około 85zł sztuka

    To by było chyba na tyle co potrzeba mieć przy zmianie na sline

    Z non sline zderzaka zostają nam halogeny które s takie same w sline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem,ze zwykłe spryski są krótsze,wiem też,że da się je zaadoptować,dołożyć coś w rodzaju dystansów,a jako,że na dniach czeka mnie takie rezanko,chciałbym zasięgnąć info od kogoś,kto już to przerabiał :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem jak chcesz to rozwiązać. tzn jak miałby działać taki dystans, skoro podobno spryski non sline są krótsze tj. krótsza obudowa i mniej się wysuwa. Dystans powiększy odległość wysuwania.Co innego jak byś chciał zaadaptować spryski z sline wtedy dystans spowodował nie wysuwanie się tak daleko sprysku. Oczywiście moje przypuszczenia są czysto teoretyczne tzn. nie próbowałem adaptować ale widziałem i przymierzałem jak to wygląda w zderzaku non sline. Lepszym rozwiązaniem było by przeklejenie jakoś uchwytów od zderzaka non sline do sline tylko to trochę rzeźba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem jak chcesz to rozwiązać. tzn jak miałby działać taki dystans, skoro podobno spryski non sline są krótsze tj. krótsza obudowa i mniej się wysuwa. Dystans powiększy odległość wysuwania.Co innego jak byś chciał zaadaptować spryski z sline wtedy dystans spowodował nie wysuwanie się tak daleko sprysku. Oczywiście moje przypuszczenia są czysto teoretyczne tzn. nie próbowałem adaptować ale widziałem i przymierzałem jak to wygląda w zderzaku non sline. Lepszym rozwiązaniem było by przeklejenie jakoś uchwytów od zderzaka non sline do sline tylko to trochę rzeźba

kilka osób to zrobiło :cool1:

U mnie zostały przełożone spryskiwacze z wersji nie s-line do zderzaka s4/s-line i działają do tej pory. :cool1:

Jeżeli nie wchodzą idealnie to wystarczy je odpowiednio dopasować. Nie trzeba kupować nowych.Poszukaj fachowców, którzy Ci pomogą :good:

Koszty zakupu tych części są dość spore jak na taką "pierdułkę" :evil:

Wcześniej miałem zderzak non s-line przerobiony pod grill RS4 ale z czasem zmieniłem cały zderzak - czytaj forum a będziesz pełen wiedzy... :tongue4:

oraz

plug&play nie pasuja - sa inne krótsze

mozna dopasowac ze zwykłego dorabiajac od wewnatrz tzw dystanse

mowa oczywiscie o spryskiwaczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plug&play nie pasuja - sa inne krótsze

mozna dopasowac ze zwykłego dorabiajac od wewnatrz tzw dystanse

mowa oczywiscie o spryskiwaczach

Nadal nie rozumiem dokładnie o co chodzi z dystansami. Dystans z reguły ma za zadanie coś odsunąć a tu musimy właśnie bardziej spryskiwacz przysunąć w stronę zderzaka tak aby był jak najbliżej zderzaka żeby osiągnąć długość wersji spryska sline. Jak będziesz to przerabiał byłbym wdzięczny jak dokładnie to zrobiłeś i o co chodzi z tym dystansem.

pozdrawiam i życzę owocnej pracy( może jakieś foto story). Może to zaowocować znacznie niższym kosztem przeróbki zderzaka (500zł zaoszczędzimy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystans z reguły ma za zadanie coś odsunąć a tu musimy właśnie bardziej spryskiwacz przysunąć w stronę zderzaka

lub odsunąć od mocowania sprysku,kwestia nazewnictwa i punktu widzenia :)

Jak będziesz to przerabiał byłbym wdzięczny jak dokładnie to zrobiłeś i o co chodzi z tym dystansem.

pozdrawiam i życzę owocnej pracy( może jakieś foto story). Może to zaowocować znacznie niższym kosztem przeróbki zderzaka (500zł zaoszczędzimy)

jeżeli sie uda,bankowo będzie fotostory :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wiem z własnego doświadczenia :). Oczywiście żeby było jasne mowa o przeciwmgielnych bo grill to musi być s-line, s4, lub rs4. Kratki w dolnej części zderzaka też nie są takie same jak w seryjnym ale to jest chyba jasne. Sam halogen jest taki sam a na pewno pasuje do tego zderzaka.

Pozdrawiam

kolego,spryski adoptowałeś,czy miałeś s-linowe?

Nie miałem u siebie układu czyszczenia lamp (a w zasadzie nadal nie mam heh ) ale będę może niedługo to montował. Narazie mam same zaślepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli sie uda,bankowo będzie fotostory

Jest gdzieś takie fotostory? Mam ten sam problem, próbuję spasować spryskiwacz z zwykłego zderzaka do tego z s-line, za cholerę nie wiem jak się tego podjąć, odciąć kawałek obudowy przy spryskiwaczu? czy lepiej kombinować coś przy zderzaku?

Spryskiwacz S-line najtaniej znalazłem za około 290zł za szt., czyli z wysyłką prawie 600zł za parę, tanie nie są, ale skoro da się spasować to można spróbować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie nie warto szukać używek sprysków S-line. Często kupujecie "kota w worku" i po chwili spryski leją!

Mając zdrowe pryski ze standartowego zderzaka jedźcie do dobrego spawacza plastików.

Bez problemu wytnie i przełoży wam całe spryski do zderzaka S-line i wszystko będzie pięknie działać :D

Przy okazji zaślepi wam otwory w standartowym zderzaku który można wystawić na sprzedaż.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Żeby nie tworzyć nowego wątku. Audi A4 B7 sedan. Czy tylny zderzak i klapa bagażnika od sline będzie pasować do zwykłego?

Klapa p&p a zderzaka całego nie musisz zmieniać wystarczy sama dokładka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Żeby nie tworzyć nowego wątku. Audi A4 B7 sedan. Czy tylny zderzak i klapa bagażnika od sline będzie pasować do zwykłego?

Klapa p&p a zderzaka całego nie musisz zmieniać wystarczy sama dokładka.

Dzięki za odpowiedz. Akurat tak się składa ze ostatnio ktoś mi wjechał w d**e i znalazłem w kolorze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...