miniu00 Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam wszystkich! borykam sie z nastepującym problemem: kupiles ostatnio INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY VW/AUDI/SEAT/SKODA VAG USB OBD II-4 Release 409.2 ( taki niebieski z diodą ;] ) i nie wiem czy zle cos robie czy nie dziala sam z siebie.... ;p Mam lapka( bez rs ) z programem operacyjnym Vista Home Premium SP1 a program zainstalowalem Polski VAG 4.9 , 2.5 oraz 3.03.2 , sterowniki do kabla zainstalowalem, probowalem jeszcze zainstalowac program VWTools 2.0.9 lecz juz przy poczatku instalacji wyskakuje błąd i koniec.... mam jeszcze kilka wersji programu VAG COM ale nie instalowalem bo nie wiem czy sie pod usb nadaja. Polski VAG ofpala normalnie i jak wybiore cos np ABS czy PODUSZKI POWIETRZNE to wyskakuje okno : "Nawiazywanie Komunikacji, Powtorzenie: 0,1,2...dojdzie do 6 i wyskakuje BRAK KOMUNIKACJI". A wiec prośba jest taka aby pomoc mi tzn powiedziec czy robie cos zle moze zlego programu uzywam albo jak to zrobic zeby gralo (wszytko to robie przedewszystkim po to aby skasowac bład dlugo palacej sie lampki od air bagu) ?? prosze o pomoc bo napewno ktos jest kto mial podobny albo taki sam problem pomożcie zielonemu swieżakowi w diagnostyce
Krzysztof Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Chyba najlepszy jest VAG-COM 311-2. Tez dzialam na Viscie i lapku bez rs232 i mam ustawiony fejs na porcie wirtualnym com nr np 2. W programie wybierasz ten sam port dajesz test lacznosci(oczywiscie autko odpalone badz tez kluczyk w pozycji zaplonu) a pozniej ustawiasz co tam chcesz. Dodam jeszcze, ze nalezy ustawic program aby byl uruchamiany z prawami administratora i trybie zgodnosci XP.
monter01 Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 masz instrukcje instalacji do vag'a 2,5? tam jest opisane jak zmienic parametr "latency timer" z domyślnego 16 na 1. u mnie pomogło.
pieckinn Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Dziś przetestowałem dokładnie taki sam vag który ty masz, niebieski z diodą, u mnie wystarczyło zmienić w programie port com na 3 ( windows xp ), ale u ciebie moze być inny sprubuj moze pomoze. Albo zrób zgodność programu z windows xp, jak znajde cos o tym to napisze w menedżerze urządzeń tego sterownika do interfejsu sprubuj zmienić port na np com 1,2,3,4 który chcesz ;] bo ponoć vista standradowo ustawia na com 6, i pamiętaj żeby zgodność ustawić z win xp, w programie vag ustaw taki sam port jak ustawiałeś w menedżerze urządzeń. Najpierw ustaw port dla kabla a jak to nie zadziała to aktualizacje windowsa zrobić trzeba. Znalazłem przed chwilą na google że tą aktualizacje trzeba zainstalować http://support.microsoft.com/kb/935280/ . Ale to dopiero jak ustawienie portów nie zadziała .
GerabbkA Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 i co kolego poradziłeś sobie z połączeniem się u mnie jest knyf tego typu że jak nie włącze radia to za cholerę nie idzie się z niczym połączyć tak jakby zrobili jakieś zabezpieczenie!!
szogun0 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 A ja myślę, że masz źle podłączone radio.
GerabbkA Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 możliwe szogun0 jak kupiłem autko to już było nagmerane w instalacji radia będę musiał się za to zabrać. może masz jakieś propozycje co to może być??
miniu00 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 no Polski Vag w zadnej wersji nie chce ruszyc ale za to VAG-COM poszedl sie polaczyl ale co do czego to pisalo ze brak odpowiedzi.... juz sam nie wiem niby jak test puscilem to sprawdzil wszystkie punkty a na koniec w rezultatach nie widac bylo nic.... chyba ze wyniki zapisuje gdzies do pliku ? moze ma ktos po polsku jakis opis przystepny dla czlowieka ? chcialem sie wiecej pobawic ale laptop padl.. hehe ale i tak juz plus bo program niby dziala i sie laczy zostalo mi tylko to rozpracowac, ale dzieki za pomoc ( zgodnosc z XP i uruchamianie z prawami administratora pomagły ) zastanawiam sie nad wywaleniem visty i instalacja poczciwego XP to raczej problemow bym nie mial.... pozdro chlopaki[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 19:21_________________________________________________a wlasnie przyszlo mi na mysl ze moze ktorys z kolegów moglby zrobic takie krotkie fotostory z tego jak wlacza program co w nim widac i co robi pokolei zeby se autko przebadac mysle ze to byloby pomocne bardzo nie tylko na dla mnie ale i dla kolejnych pokolen
pieckinn Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 podłączam się do prośby ;] w sumie ten program nie jest wcale taki trudny, przynajmniej dla mnie, nie sprawdziłem jeszcze wszystkich opcji, ale takie fotostory dla początkujących mogło by być bardzo pomocne, chyba że jest na forum takie coś _________________________________________________ robiłeś w viście ustawienie portu dla kabla vag ? może to pomogło by w połączeniu się do samochodu, tak jak wcześniej napisałem, jeżeli można to zmienić port na 1-4 bez różnicy,[br]Dopisany: 02 Sierpień 2009, 22:01_________________________________________________troche poszukałem i znalazłem link do tematu spanky'ego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t4787.0.html;highlight=vag-com
szogun0 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 możliwe szogun0 jak kupiłem autko to już było nagmerane w instalacji radia będę musiał się za to zabrać. może masz jakieś propozycje co to może być?? W grupie VW w złączu zasilania jest podłączona właśnie linia komunikacji i diagnozy (linia K). A nieoryginalne odbiorniki mają tam czasami inne wyprowadzenia (załączanie wysuwanej anteny, podświetlenie itp) i tam może się robić zwarcie.
GerabbkA Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 thx szogun0 jutro sprawdze :> pozdro
miniu00 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 pieckinn dzieki za link po przeczytaniu juz wiecej sie w tym wszystkim orientuje
pieckinn Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 wkoncu wszyscy na tym forum sobie pomagamy _________________________________________________ przy okazji może ktoś wie coś o błędzie 670 Czujnik zespołu przepustnicy G127 nieprawidłowy sygnał - błąd sporadyczny , szarpanie i falowanie obrotów, ? jutro mam dość długą trase i nie wiem co mam zrobić, przepustnica czysta az sie blyszczy, sprubuje jeszcze raz zrobić adaptacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się