Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Uszkodzona miska olejowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam dość poważny problem. Jadąc moją Audiolą po wspaniałych polskich drogach miałem spotkanie z nadzwyczaj wysoko wystającą studzienką kanalizacyjną ( swoją drogą zastanawiam się dlaczego te studzienki są na drodze a nie na poboczu i dlaczego jeśli już muszą być nie są w jednej lini żeby toru przeszkód z drogi nie robić ) no i oczywiście problem jest znany. Uszkodzona miska olejowa. Z tego co zdążylem wyniuchać to uszkodzona jest tylko dolna miska a górna chiba jest OK.

I tu moje pytnie,

Jak wygląda sprawa z demontazem tej dolnej miski, czy ściągamy zawieszenie lub odpinamy poduszki jak przy górnej czymoże to jakoś wyjdzie bez wiekszego demontażu???

Z tego co zobaczyłem to ta mich jest pęknięta nie widziałem rzadnych wgięć i zagięć:)

I jaka jest odległość między tą dolną miską a smokiem i pompą olejową bo chętnie nie chciał bym tego wymieniać.

I już ostatnie pytanie, czy ktoś na terenie WARSZAWY widział taką rampę najazdową(taką które kiedyś stały przy garażach i parkingach- Zanim się ekolodzy za to nie wzieli) bo chciałbym to oblukac dokładnie ewentualnie jakiegoś ROZSĄDNEGO mechanika( takiego który ma już swój dom i swoje fajne Audi i nie będzie chciał się na mnie dorobić)

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

POZDR

Opublikowano

Witam, kolego kładziemy się pod auto bierzemy imbus (nr nie pamiętam) odkręcamy dużo śrubek w okół misy. Uwaga troszkę ciaśniej jest przy stabilizatorze, ale można sobie poradzić.

Miskę możemy pospawać ale trzeba dobrego magika od aluminium albo kupić nową. Kupujemy nową uszczelkę i zakładamy w odwrotnej kolejności. Zalewamy olejem i uważamy na studzienki. Sprawa banalnie prosta.

Opublikowano

Hmmm co do imbusów od strony stabilizatora sprawa nie jest tak do konca prosta. W moim niedawnym przypadku mialem przyjemnosc bliskiego spotkania z koleina oczywiscie miska dostala. Żeby mieć łatwiejszy dostęp musiałem odkręcić stabilizator.i odkręciłem wszystkie śruby. Co do smoka czy pompy, jedno z nich ma bardzo małą odległość od miski olejowej. Ma to tak jakby 3 stopki które opierają się na misce olejowej u mnie jedna z tych stopek została troche zjechana. Moje auto jest obniżone, żeby dostać się do miski postawiłem przód auta na kobyłkach i wszystko robiłem z gleby w garażu także kanał czy też najazd jest zbędny. Problem narodził się gdy składałem wszystko do kupy po zespawaniu miski. nie mając klucza dynamometrycznego dokręcałem na oko no i ukręciłem jedną śrubę. Czy jest sposób na naprawienie tego?? Czy trzeba demontować znowu miske przy tej operacji??

Opublikowano

wczoraj byłem u mechanika. powiedział że trzeba opuścić zawieszenie i podnieść silnik. koszt 200 zł + uszczelka. mówi prawdę czy robi ze mnie głupa i chce skroić na kasę?

Opublikowano

wczoraj byłem u mechanika. powiedział że trzeba opuścić zawieszenie i podnieść silnik. koszt 200 zł + uszczelka. mówi prawdę czy robi ze mnie głupa i chce skroić na kasę?

W benzynie nie trzeba opuszczać zawieszenia,a w dieslu trzeba(niedawno wymieniałem uszczelkę w swoim AFN i powiem,że jest z tym trochę roboty).

Opublikowano

wczoraj byłem u mechanika. powiedział że trzeba opuścić zawieszenie i podnieść silnik. koszt 200 zł + uszczelka. mówi prawdę czy robi ze mnie głupa i chce skroić na kasę?

nie wiem jak z zawieszeniem ale silnik napewno trzeba w tym roczniku podnieść - widziałam jak robili to w moim jakiś czas temu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...