FajfWorAss Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Miesiac temu zainstalowalem instalacje gazowa w swoim A4 1.8 ADR. Po jakims czasie po odpaleniu samochod od razu gasnie. I tak po 3 - 4 probach zapala normalnie. Po podlaczeniu go do komputera wykazalo nastepujace bledy : 17733 czujnik antystukowy cylindra 1 17734 czujnik antystukowy cylindra 2 17735 czujnik antystukowy cylindra 3 17736 czujnik antystukowy cylindra 4 17978 modół sterujacy zablokowany 16486 przeplywomierz niskie napiecie[br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 16:40_________________________________________________aha moj samochod to A4 1.8 ADR z 1996 roku[br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 16:42_________________________________________________125 km
Bogumił Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 A czujnik spalania stukowego (paliwa) co ma wspólnego z immobilajzerem?
cobradd Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 nic nie ma wspólnego, w załączonych błędach jest - 17978, czyli silnik zablokowany przez immobilizer, błąd czujników spalania stukowego może być poprostu od kiepskiego paliwa
regis Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 na 90% immo, u mnie na początku też zapalało normalnie po 4-5 razach a potem sie pogłębiło do kilkunastu, koszt naprawy 130 zł i zapomniałem o problemie co do reszty błędów to nie wiem za bardzo jak zinterpretować
Buba Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 A ile masz paliwa w baku? Kiedys mialem sytuacje ze byly opary i tez nie chcial palic
grzesu3 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A ile masz paliwa w baku? Kiedys mialem sytuacje ze byly opary i tez nie chcial palic Jeśli to immo to proszę. http://www.a4-klub.pl/smf/immobilizer-t2784.0.html 130 zł w kieszeni
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 zła regulacja mieszanki powoduje spalanie stukowe co za tym idzie zmianę kąta zapłonu dlatego masz problemu z rozruchem aby tego uniknąć kilka minut przed zgaszeniem silnika trzeba przejśc na benzynę jakiego masz junkersa w aucie?
Bogumił Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 No przecież gaz ma większą liczbę oktanową od benzyny - więc jeżeli na LPG dojdzie do spalania stukowego to tym bardziej ten efekt wystąpi na benzynie. A tak w ogóle to FajfWorAss nie napisał na jakim paliwie mu bryka gaśnie - jedynie można przypuszczać, że ten efekt występuje na benzynie (kolega napisał, że gaśnie po odpaleniu).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się