cougarr2 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 witam jestem posiadaczem skrzyni multitronik GJA najprawdopodobniej zdechł mi sterownik ale do tego jeszcze nie mogę uruchomić silnika wcześniej dało się go odpalić po jakimś czasie a teraz w ogóle czy padniety sterownik uniemozliwi odpalenia auta zarówno w pozycji P jak i N ?? na konsoli wyswietla komunikat BRAKE dodam tylko ze na lewarku zmiany przełożeń PDR itp nie świeci mi się taka "stopka" sygnalizująca wciśnięcie hamulca?
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Komunikat BRAKE/BREMSE oznacza niesprawność układu hamulcowego. Zapalona "stopka" to info że zanim przełączysz bieg musisz nacisnąć hamulec - to norma, u mnie też świeci przed odpaleniem motoru. Gaśnie gdy wcisnę hamulec... Hmm chyba jedyny wariant gdy skrzynia nie pozwoli Ci odpalić auta to drążek w pozycji D, R lub S - może rzeczywiście padł sterownik... Najszybciej sprawdzisz podpinając się VAGiem i sprawdzając błędy w module skrzyni.
KOval81 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Bart, ale blokada uruchomienia silnika nie działa chyba z ręcznym, tylko jak zostawisz auto na "biegu", chyba, że w A4 jest inaczej. A nie możesz włączyć silnika zarówno jak masz skrzynię na P, jak i D?
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Nie przekręcisz kluczyka jeśli auto nie jest na P. Zdanie z "ręcznym" usunąłem zaraz po sprawdzeniu na swoim autku - masz rację Tutaj wogóle jakiś zonk jest - niby kolega ma wrzucone P a jednak nie kręci - tak jakby widział inną pozycję niż parking. Może jak usunie problem z hamulcami to wtedy FIS pokaże co go tak naprawdę boli?
KOval81 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Moja żonka ma Corollę w automacie i parę razy już zapaliła się kontrolka od skrzyni biegów, co pociąga za sobą objaw, jak u kolego autora. Nie można zapalić auta w praktycznie żadnej pozycji skrzyni - trzeba wyjść z auta, zamknąć, otworzyć i znów spróbować uruchomić, wtedy wszystko idzie jak należy. Okazało się, że niestety to jakaś kiszka w skrzyni się dzieje i będzie robota. Spróbuj może dać na P, lub N, zgaś auto i zrób jak napisałem. Może to jakiś chwilowy zaskok, jak nie, to podpinaj jak najszybciej VAG'a, bo może Ci się sypać multi.
hubi22 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 a jak miałeś przedtem z wyświetlaczem skrzyni literki na fisie mrugały lub paliły ciągiem
cougarr2 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 owszem fisie migały mi literki skrzyni a teraz w ogóle ich nie ma auto bez znaczenia czy jest na N lub P czy na innym położeniu nie odpala czy możliwe ze sterownik zdechł i uniemożliwia odpalenie auta?? ta "sopka" nie świeci mi się wcale nie reaguje na wciśniecie hamulca dzisiaj może będę miał jak podłączyć się vagiem to napisze co jest jakie błedy
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Skoro Ci mrugało na FISie to sterownik skrzyni przechodził w tryb awaryjny - ale zwykle nie uniemożliwiało to odpalenia silnika OK czekamy na numery błędów...
cougarr2 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 lista błędów silnik 18034 abs 18034 01826 18055 wyskoczył jeszcze taki napis "sprawdzić warianty kodowania komputerów w ciągu przenoszenia napędu" licznik 01315 tyle pokazał vag ma ktos koncepcje co sie dzieje oczywiscie vag łączy sie tylko jak jest odłączona skrzynia po podłączeniu nic nie pokazuje co to za błędy??
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opisu błędu 18034 nie znalazłem... ABS: 01826 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/01826 18055 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/18055/P1647/005703 Licznik: 01315 - http://wiki.ross-tech.com/index.php/01315 Brak komunikacji ze skrzynią - ale to pewnie w wyniku tego "odłączenia" o którym pisałeś. I tutaj też jest mały knyf bo w module skrzyni może być podany inny nr błędu wskazujący na to co rzeczywiście boli to auto - skoro "odłączyłeś" skrzynię to tego modułu nie sprawdzisz Daj zapytanie w dziale diagnostyki... BTW - Co masz na myśli pisząc że skrzynia jest odłączona, jak?
cougarr2 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 18034 pojawia się i w abs i w silniku odłączyłem wtyczkę od skrzyni to miałem na myśli jak podłącze skrzynie to w ogóle vag się nie łączy [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 18:28_________________________________________________dobra wyjąłem "gada" tzn. sterownik teraz potrzebuje kogos kto to naprawi najlepiej nie daleko Białegostoku oczywiście może byc i trochę dalej aby była pewność ze to będzie działało
OLO_GDA Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 masz juz chyba 7 tematow na forum dotyczacych Twojego uszkodzonego sterownika... naprwde musisz taki bajzel z tego robic???????
cougarr2 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 olo jak nie chcesz albo szybciej nie masz zielonego pojęcia jak pomóc to z łaski swojej NIE przeszkadzaj
hubi22 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 na allegro patrzałeś mnie to samo czeka tryb awaryjny i tak jeżdżę na razie już 3 miechy potrzebne uszczelki kupiłem teraz chęci do roboty i wysyłka sterownika do naprawy Jeszcze jedna sprawa mnie martwi napełnienie tym samym olejem skrzyni rurkę zrobiłem w pracy taką w kształcie v jeszcze jakiś baniak niewiem jak to pójdzie , potem do serwisu na wymianę oleju
cougarr2 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 jakie uszczelki kupiłes?? i gdzie?? namierzyłem jednego gościa ale daleko niestety jutro jeszcze podzwonię jeszcze o oleju jeszcze nie myślałem może jakoś pójdzie [br]Dopisany: 12 Sierpień 2009, 21:22_________________________________________________sterownik naprawiłem u gościa w Ozorkowie niestety dalej działa nieprawidłowo wiec wybieram sie do niego ponownie na zalanie oleju na idealny sposób
hubi22 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 witam Żle naprawił ? w ogóle go otwierał są ślady, może go podmienił na inny
cougarr2 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 no jestem po kolejnej naprawie pierwsza 700 zl teraz kolejna poprawka koszt 150 zł ( wysyłka) bede montował i zobacze ile oleju wchodzi do multi?? jak zaleje ponad norme to mi wywali tym nadmiarem??
hubi22 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 witam Jeśli masz waga to http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_sprawdzanie_poziomu_oleju_w_skrzyniach_multitronic_oraz_automatycznych-t25514.0.html a jak nie to wlać na razie to co spuściłeś i jechać do ASO na wymianę oleju Mam pytanie jak pokleił sterownik po naprawie widać zgrzewy
cougarr2 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Opublikowano 8 Września 2009 wiec dalej jest to samo czyli kolejne 150 zł wywalone w błoto po naprawie widać klejenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się