Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jak zaślepic EGR ?


waskiphoto

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli nie jest konieczne zaślepienie aluminiwą podkładką tej rurki co idzie w dół? Wystarczy tylko odłączyć ten weżyk główny co idzie z N18 do EGR. Teoretycznie mysląc jeśli egr jest wtedy cały czas zamkniety nie ma sesu zaślepiać tej rurki odspodu. Czy dobrze myślę, niech mnie ktoś poprawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No aluminiowa to raczej chyba nie zaslepisz :mysli: zbyt niska wytrzymalosc na wysokie temp

Ja zaslepilem i mam pewnosc ze jest szczelnie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie jaką. Czy jest konieczność zaślepienia tej rurki, czy tylko wężyka podcisnieniowego idącego do EGR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj sobie spokuj... to nie stara siczkarnia której ma to cos polepszyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj sobie spokuj... to nie stara siczkarnia której ma to cos polepszyc...

Dokładnie. Po drugie do normalnej jazdy EGR jest korzystny. Zmniejsza temperaturke w cylindrach na postoju. Oczywiście jeżeli jest sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj sobie spokuj... to nie stara siczkarnia której ma to cos polepszyc...

Dokładnie. Po drugie do normalnej jazdy EGR jest korzystny. Zmniejsza temperaturke w cylindrach na postoju. Oczywiście jeżeli jest sprawny.

:confused4: myslalem ze EGR jest do czegos innego i ze lepiej jest jak sie zmniejszy temperature powietrza w dolocie i to powietrze bedzie bardziej bogate w tlen niz to co powraca z kolektora wydechowego :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci pokaże jak ja mam zrobione to co na czerwono wypad to co na zielono zostaje :good: tylko tak jak ja pisałem nie mam egr i klapy, jak chcesz mieć klapę gaszącą to zostawiasz zawór n239

SCHEMAT do AJM/AWX/AVF

5ff755f507a804bamed.jpg

a tu tylko bez egr

3ab7489d1fcd020amed.jpg

kolega pytał jak to z robić w AHU a tu chyba ijest co innego opisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek jade do Aligatora i chcem przed tym zaślepic egr . Posiadam silnik AVB czy wystarczy zaslepic blaszką egr od spodu i blaszke na kolektoru oraz zaslepic wężyk który dochodzi do egr jaką śrubką . EGR kiedyś mi się pocił lecz wyczyściłem go i juz do 2 tys km mam spokój i pytanie czy to starczy i czy wyskoczy mi jakiś błąd, czy lepiej pozostac na egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jest ktoś kto moze pokazać jak to zrobić a AHU tu w wątku nie widzę AHU co z tymi wężykami robić, z tego co przeczytałem to zrozumiałem ze tylko kulkę w wężyk wstawić i to wszystko tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% jest bo sprawdzałem szukaj a znajdziesz :cool1: jest zaledwie 5 stron a tobie nie chciało ich się przeglądnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest do 90 ale widać że szukać sie nie chce [br]Dopisany: 24 Lipiec 2011, 23:49_________________________________________________a na dodatek ja jestem autorem

strona 4 popatrz i już nie pisz głupot że nie ma bo śmiem twierdzić że masz coś ze wzrokiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wszystko jest w tym wątku, w 1Z/AHU masz tak, to co na czerwono wywalasz, ważne aby zaślepić węża podciśnienia po wywaleniu n18

6ace1c252bdea605med.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6ace1c252bdea605.html

masz na myśli to? a AHU jest N18? N75 jest bo wymieniałem ale tego N18 to nie widziałem jak zaślepić egr to wiem tylko chodzi mi co z wężykami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węże wywal tylko tak jak pisałem zaślep węża przy grodzi silnika, n18 musi być bo steruje egr-em, n18 masz przy grodzi silnika jest pod rurą dolotową do kolektora ssącego :hi: szukaj a znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja stoję przed dylematem czy usunąć go całkiem,będe robił dolot z kwasa i sam nie wiem,na pewno będzie telepało po zgaszeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węże wywal tylko tak jak pisałem zaślep węża przy grodzi silnika, n18 musi być bo steruje egr-em, n18 masz też przy grodzi silnika jest pod rurą dolotową do kolektora ssącego :hi: szukaj a znajdziesz

to juz nie łapie z tego co tu napisałeś to wynika ze N18 są 2 sztuki wic który wywalić a który zostawić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...