Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie skrzynie (statystyki) ?


Statystyka  

98 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Statystyka



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Automat forever! :dance2:

Opublikowano

Jedyna słuszna skrzynia - manual 6 biegów plus w bonusie ®akieta :polew:

automaty to dla starych dziadków są :P

I dziewczyn :)

Manual oczywiście, a jajka trzeba myć, a nie się po nich drapać :)

Opublikowano

TIP :kox:

Opublikowano

manual :gwizdanie:

Opublikowano

Manual :cool1:

Opublikowano

manual ale niewykluczam następnego aftomatu :naughty:

Opublikowano

manual :>

Opublikowano

Manual, ale bedzie kiedys automat :good:

Opublikowano

No wynik chyba nie zaskakuje nikogo? :cool1:

Opublikowano

No wynik chyba nie zaskakuje nikogo? :cool1:

heheh, no tak jasne jest ze wiecej jest manuali. ale na multi kliknela jedna osoba a z samych tematow o problemach z ta skrzynia widac ze naprawde sporo ludzi jej uzywa;]

Opublikowano

No wynik chyba nie zaskakuje nikogo? :cool1:

heheh, no tak jasne jest ze wiecej jest manuali. ale na multi kliknela jedna osoba a z samych tematow o problemach z ta skrzynia widac ze naprawde sporo ludzi jej uzywa;]

Albo każdy kto ją ma to mu się sypie. Dla mnie manual ma kilka potężnych plusów:

- konstrukcja jest stara, ale mało zawodna,

- to ja decyduje kiedy zmienić bieg, a nie komp (jadę po trasie to zmiana biegów na niższych obrotach, po mieście na wyższych, a na wyprzedzaniu ... wiadomo i sama zmiana biegów jest przyjemnością)

- u większości jest mniejsze spalanie na manualu, a różnice potrafią być nawet ok 2 litrów (5 na manualu a 7 na automacie, dla mnie to sporo)

- koszty utrzymania manuala są sporo niższe

Jeżeli chciałbym automata to raczej tip i pewnie bym jeździł w trybie ręcznym.

Opublikowano

No wynik chyba nie zaskakuje nikogo? :cool1:

heheh, no tak jasne jest ze wiecej jest manuali. ale na multi kliknela jedna osoba a z samych tematow o problemach z ta skrzynia widac ze naprawde sporo ludzi jej uzywa;]

Albo każdy kto ją ma to mu się sypie. Dla mnie manual ma kilka potężnych plusów:

- konstrukcja jest stara, ale mało zawodna,

- to ja decyduje kiedy zmienić bieg, a nie komp (jadę po trasie to zmiana biegów na niższych obrotach, po mieście na wyższych, a na wyprzedzaniu ... wiadomo i sama zmiana biegów jest przyjemnością)

- u większości jest mniejsze spalanie na manualu, a różnice potrafią być nawet ok 2 litrów (5 na manualu a 7 na automacie, dla mnie to sporo)

- koszty utrzymania manuala są sporo niższe

Jeżeli chciałbym automata to raczej tip i pewnie bym jeździł w trybie ręcznym.

niestety, kiedy wieksza czesc dojazdu np. do pracy spedzasz w korku to reczna skrzynia ssie na maksa...

Opublikowano

OK to plus jeszcze w korkach dla automatu. Tylko u mnie bardzo rzadko się zdaża że stoję w korku.

Opublikowano

Albo każdy kto ją ma to mu się sypie. Dla mnie manual ma kilka potężnych plusów:

1- konstrukcja jest stara, ale mało zawodna,

2- to ja decyduje kiedy zmienić bieg, a nie komp (jadę po trasie to zmiana biegów na niższych obrotach, po mieście na wyższych, a na wyprzedzaniu ... wiadomo i sama zmiana biegów jest przyjemnością)

3- u większości jest mniejsze spalanie na manualu, a różnice potrafią być nawet ok 2 litrów (5 na manualu a 7 na automacie, dla mnie to sporo)

4- koszty utrzymania manuala są sporo niższe

Jeżeli chciałbym automata to raczej tip i pewnie bym jeździł w trybie ręcznym.

hehe wiezialem ze zaraz jakas dyskusja sie sie zacznie. a nie o to w tym temacie chodzilo :D mam tylko wrazenie ze Ci co sie nie przekonali (jeszcze:D ) do autmatow to zaraz zaczynaja dyskusje i wychwalaja frajde zmiany biegow hehe...

no ale po kolei

ad 1 . fakt. ale diesle w mercedesie beczce tez sa stare i niezawodne. ale czy przez to lepsze od TDI ??

ad.2 w moim automacie dokladnie decyduje kiedy ma przezucic bieg, jak bys pojezdzil dwa dni to bys wyczul jak operowac gazem zeby zmienial biegi wtedy kiedy Ty cchesz a nie kiedy komputer. to chyba najstarszy mit dotyczacy skrzyni automat- ze nie ma sie wplywu na zmiane przelozen. mam wplyw i to ogromny, a do tego robie to nie uzywajac reki...

ad3. spalanie - uwaga dotyczy starszych skrzyn. nowe , a zwlaszcza multi i DSG wrecz pala mnie i maja lepsze osiagi - juz o tym byla mowa. skrzynie bezstopniowa jest duzo sprawniejsza niz najlepszy manual.

ad4. koszty. no wymiana oleju. fakt co 60tys wypada wydac pare stowek.

TIP i tryb reczny - tez tak kiedys myslalem. a tymaczesem automat tak dobrze sie ze mna "dogaduje" ze uzywam go tylko na kretych drogach, dla czystej frajdy.

wiem ze to bezcelowe bo kazdy ma swoje przekonania. ale ja kiedys wzdrygalem sie przed automatami, przed dieslami tez. jednak zycie i postep rewiduje pogdlady i nie ma sie co zarzekac. Ludzie ktorzy mieli okazje sie przejecach dobrym automatem z dobrym silnikiem praktycznie zawsze przekonuja sie ze te rzeczy o ktorych piszesz to mitologia ;]

Opublikowano

Ale ja porównywałem ze zwykłym automatem a nie z tip czy multi ;(

Napisałem że Tip lub Multi bym nie pogardził zwłaszcza w trybie ręcznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...