alvaro 8 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 no właśnie nie bo zapomniałem go o to poprosić... jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobra7 2 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Do sprawdzenia przebiegu w sterowniku silnika potrzebny jest interfejs VAG-COM z CAN i program min. 605 beta, lub cokolwiek co jest wstanie odczytać eeprom z ECU. Sprawdza on przebieg w EDC15, ale nie z każdego jest wstanie odczytać i nie ma na to reguły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 czyli tylko oryginalny VAG-COM wchodzi w grę no to dostęp do tego jest mocno ograniczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 czyli tylko oryginalny VAG-COM wchodzi w grę no to dostęp do tego jest mocno ograniczony o ile dobrze pamiętam to oryginała ma Rogal (Wawa) i Dave (Starogard Gdański) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 i jeszcze dodam że trzeba mieć odpowiednie ECU a mojego Rogal powiedział że nie da się odczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobra7 2 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 czyli tylko oryginalny VAG-COM wchodzi w grę no to dostęp do tego jest mocno ograniczony o ile dobrze pamiętam to oryginała ma Rogal (Wawa) i Dave (Starogard Gdański) Nie tylko oni mają :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 i jeszcze dodam że trzeba mieć odpowiednie ECU a mojego Rogal powiedział że nie da się odczytać tzreba , trzeba .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 0 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 w vagu wchodzisz w 17 wskażniki następnie 08 blok pomiarowy natępnie blok 02 na 1 pozycji pokazuje przebieg na drugiej stan paliwa. Wiec tak , mam pytanie czy ta opcja pokazuje stan z licznika? Bo przeciez opcja 17 wskazniki to przeciez licznik wiec Vag poprostu zczytuje stan z licznika zapisywany podobno co 10km, czy tak jest ? Bo jesli tak to lipa bo wystarczy skrecic licznik, przejechac 10km i sam sie zapisze i to co zczytamy Vagiem bedzie w tolerancji 5-10km z tym co jest na liczniku, czyz nie? No chyba ze mamy Vag z CAN to moze lepeij ale malo kto go ma dla wlasnych potrzeb. Nie ma jakiej opcji w np silniku lub w klimie gdzie mozna sprawdzic przebieg i porownac go z licznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobra7 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Jak na razie można sprawdzić przebieg w EDC15 (sterowniki grzechotników mniej więcej od połowy 99r.) i to nie we wszystkich. EDC16, czyli najnowsze silniki diesla zapisują błedy z tak zwaną ramką - informacja kiedy , przy jakim stanie licznika itd. wystąpiła usterka, ale jeżeli nie ma błedów w sterownikach to na razie ( chyba że się coś zmieniło ) nie da się odczytać faktycznego stanu kilometrów. Tak jak pisłem wcześniej, związku z tym że można sprawdzić przebieg, handlarze zaczynają cofać też w ECU silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 0 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Wiec rozumiem ze jesli przebieg zostal zmieniony w licznniku oraz w eepromie to lipa. A co jesli sam licznik zostal wymieniony lub skrecony? Czy oprocz wejscia w opcje 17 wskazniki nie da rady sprawdzic przebiegu? Odczyt wskaznikow to tak jakby odczyt licznika czyli nic to nie daje. Nie zapisuje sie to gdzies jeszcze? A jesli tak to gdzie tego szukac? W jakich opcjach? Chodzi mi oczywiscie o A4 B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobra7 2 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Przeczytaj dokładnie cały post, to wszystkiego się dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 0 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Jak na razie można sprawdzić przebieg w EDC15 (sterowniki grzechotników mniej więcej od połowy 99r.) i to nie we wszystkich. EDC16, czyli najnowsze silniki diesla zapisują błedy z tak zwaną ramką - informacja kiedy , przy jakim stanie licznika itd. wystąpiła usterka, ale jeżeli nie ma błedów w sterownikach to na razie ( chyba że się coś zmieniło ) nie da się odczytać faktycznego stanu kilometrów. Tak jak pisłem wcześniej, związku z tym że można sprawdzić przebieg, handlarze zaczynają cofać też w ECU silnika. Mozesz rozwinac temat? Czy da rade sprawdzic to zwyklym interfejsem bez CAN? Jesli tak to gdzie tego szukac? Aha post juz czytalem kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Postaraj sie pojawić na spocie Trójmiejskim to spewnością będziesz miał to sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 0 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Podsumowujac temat da rade sprawdzic autentycznosc przebiegu(poza ASO) posiadajac interfejs z CAN oraz VAG np 704 poprzez wejscie z opcje APLICATIONS oraz opcja [EDC-15 Mileage] : http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/applications_screen.html Inaczej to tylko mozna zczytac stan licznika Sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Dajcie jakies namiary na tego nowego vaga z crakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobra7 2 Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 Tu crackiem jest właściwy interfejs, a w sterowniku silnika można zmienić przebieg równie prosto jak na liczniku (mając odpowiedni sprzęt). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 a w sterowniku silnika można zmienić przebieg równie prosto jak na liczniku (mając odpowiedni sprzęt). niestety i coraz czesciej jest to stosowane .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Tu crackiem jest właściwy interfejs no i z tym jest największy ból Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_v6 0 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 A jakim sprzetem zmienia sie przebieg w ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 A jakim sprzetem zmienia sie przebieg w ECU? głową przede wszystkim.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się