arek1273 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 witam niedawno kupiłem audiczke a4 b5 2,8 30v quattro i mam mały problem jak auto jest mocniej zgrzane(tzn.dostanie po zaworach na trasie)i się zatrzymam to wycieka mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego przez odpowiecznik nie wiem co jest proszę o pomoc.
pawelc Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Moze masz zapowietrzony układ.. Nie chce Cię straszyć ale to wygląda na uszczelkę pod głowicą ..
arek1273 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 właśnie nie wiem bo bo wszystkie przewody od chłodnicy są normalne(nie są twarde korek od zbiorniczka jest nowy iczysty)
Daimos Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Mnie też to wygląda na uszczelkę pod głowicą Sprawdziłbym płyn na zawartość CO
arek1273 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 czy każdy warsztat może sprawdzic płyn na obecność CO
stempel72 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Tego Ci nie sprawdzi każdy warsztat i mały który jest w stanie to zrobić. U Ciebie są dwie głowice i obyś nie musiał ściągać obydwóch, choć dla pewności jak puściła jedna zaraz poleci druga. Lepiej zrobić obie. Niestety objaw jest typowy dla padniętej uszczelki.
bogdansky Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 w wiekszosci przypadkow padniecia uszczelki pod glowica silnik jak rozgrany kopci parą ( lekko bialy dymek)
panmaly Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Sprawdź ciśnienie na cylindrach...... to chyba może każdy warsztat i będziesz pewny
stempel72 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 panmaly, niekoniecznie spr. ciśnienia sprężania będzie świadczyło o uszk. uszczelki. Mogła wysypać się pomiędzy kanałami wodnymi i olejowymi (niekoniecznie w tym przypadku). Jeśli to następuje tylko po silnym rozgrzaniu silnika, to pomiar ciśnienie pewnie nic nie wykarze.
bartek213 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 tylko jeżeli poszła by uszczelka pomiędzy kanałami olejowym i wodnym to albo woda do oleju albo olej do wody a z tego co kolega pisze nic takiego miejsca nie miało
piotrpz87 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Nie napisałeś jaką masz temp. w momencie wyrzucania płynu?- może jest zbyt wysoki poziom w zbiorniczku lub coś z termostatem.
Hoot Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 U siebie miałem podobny problem, jak autko trochę dostało po garach to płyn wyciekał mi w tym samym miejscu, po wymianie korka i zbiorniczka wyrównawczego problem ustał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się