sstudi Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam, Jak w tytule...wyje mi wspomaganie przy maksymalnym skręcie kół w prawo i w lewo. Nie wiem czy to normalne. Jak kupowałem samochód kilka miesięcy temu to nie słyszałem tego. To mój pierwszy tak "zaawansowany" :> samochód i nie znam się na tym za bardzo. Gdzieś czytałem, że to normalne, ale kto pytana nie błądzi więc pytam...
Wihajster Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam, Jak w tytule...wyje mi wspomaganie przy maksymalnym skręcie kół w prawo i w lewo. Nie wiem czy to normalne. Jak kupowałem samochód kilka miesięcy temu to nie słyszałem tego. To mój pierwszy tak "zaawansowany" :> samochód i nie znam się na tym za bardzo. Gdzieś czytałem, że to normalne, ale kto pytana nie błądzi więc pytam... znowu to samo....
bor76 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Jeżeli się to nasila po rozgrzaniu się płynu.(zrobieni nastu kilometrów). To wymień płyn wspomagania na oryginalny G004000 VW, pewnie jakiś pajac :decayed:zalał układ jakimś pseudo zamiennikiem. Lub zrobił dolewkę.
wojtekce Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 na forum mamy szukajkę tak ciężko ją użyć
mlodyy Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 dokladnie forum peka od tego typu tematow
dudek81 Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 U mnie też wyło. Po mału pompa się kończy. U mnie przy maxymalnym skręcie wyła dobre 4 lata. Strałem się jej nie przesilać i po 4rech latach powiedziała PAPA puszczając z siebie wszystkie 'soki'