A4 AVANT S-line Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem A4, niedwano kupiłem to auto i szykuje się na przyszły tydzień na wymiane kompletnego rozrządu wszystkich pasków rolek itd(wszystkiego żeby nie trzeba było za 10 tys km zdejmować znowu przodu). Do tego wymienie odrazu olej i wszystkie filtry, termostat i czujnik temperatury bo wskazuje mi za niską. Zależy bardzo mi na tym żeby wszystko mi cykało bo lubie mieć wszystko sprawne jak prawie każdy na tym forum i zwracam się do was z pytaniem " CO NAJLEPIEJ ODRAZU POWYMIENIAĆ/REGENEROWAĆ/USTAWIĆ" chodzi mi o wszystko co przydałoby się zrobić żeby spokojnie cieszyć się jazdą. AUTO JEST BARDZO ZADBANE I NIE SŁYCHAĆ SPECJALNIE ŻEBY BYŁO COŚ DO ROBOTY ALE JAK JEST COŚ NAWET LEKKO ZUŻYTE TO CHCE TO WYMIENIĆ BO CHCIAŁBYM ŻEBY BYŁO WSZYSTKO OK. SAMOCHÓD MA 210 TYŚ, JEST DWA TYGODNIE W KRAJU I PRZYJECHAŁ DO NAS Z NIEMIEC, W MARCU 2009 MIAŁ OSTATNI SERWIS W NIEMCZECH[/b] Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJE ( PO ZROBIENIU "SERWISU" NAPISZE CO GDZIE I JAK I PODAM WSZYTSKIE CENY)
Dżej Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A co ten marcowy serwis obejmował, masz jakieś kwity na niego? A tak przy okazji, zobacz jeszcze sprzęgło, hamulce, zawiechę, wtryski, pompę paliwa, miskę olejową, pokrywę zaworów i uszczelki, przeguby, simeringi i osłony. Jak już będziesz przy rozrządzie to nie zapomnij jeszcze o pompie wody
rav Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 witam ..." CO NAJLEPIEJ ODRAZU POWYMIENIAĆ/REGENEROWAĆ/USTAWIĆ" chodzi mi o wszystko co przydałoby się zrobić żeby spokojnie cieszyć się jazdą. ... Sprawdz w zapisakch serwisowych kiedy był wymieniany płyn w układzie hmulcowy i wspomagania kirownicy. Wiele osób o tym zapomina ale powinno się je okresowo wyminiać. Po za tym ASO nie zaleca, lecz wg mnie powinno się wyminić co jakieś 200 - 250 tys olej w manualnej skrzyni biegów. PS: Wielkie litery na form wrażają krzyk :gwizdanie: ___________________ Pozdrawiam Rafał
Dżej Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 No właśnie, z tą wymianą oleju w skrzyni to jest tak, że literatura podaje tylko kontrolę i uzupełnianie jego poziomu w manualnej skrzyni, natomiast zaleca się wymianę co 60kkm dla skrzyni automatycznej. W ASO na hasło - wymiana oleju w manualu, się krzywią i od razu leci tekst, że wcale nie trzeba. Ale po tych 250 tys. to wcale nie jest zły pomysł Aż muszę sprawdzić ile sobie zaśpiewają...
A4 AVANT S-line Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 u mnie ze skrzynią jest taka historia że fabrycznie był to automat i przy jakiś 160 tyś został wymieniony w serwisie w niemczech na manual i tak naprawde nie wiem ile miała ta skrzynia wcześniej przelatane.
Dżej Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 No jak w serwisie i to u Helmutów, to najpewniej dali nową, chyba że to był serwis marki "piwnica u Hassana" czyli Kebab, frytki, wymiana skrzyń biegów, piwo :gwizdanie:
A4 AVANT S-line Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2009 z historii wynika że w serwisie
Dżej Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 No to niech ASO sprawdzi poziom oleju w niej - i wszystko. Jeden temat z głowy. No i przy okazji drugi, czyli sprzęgło no bo od jego założenia auto przejechało jakieś 50 tys. km, czyli powinno pośmigać jeszcze spokojnie kolejne 70 tys.
miro_x Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Jesli kolega ma silnik AVF i założono skrzynię 6-bieg to pewnie ma też mocniejsze sprzęgło jakie bylo stosowane do AVF. Więc powinno więcej polatać niż 120 tkm które mu prognozujesz bo ja już mam ponad 200 tkm i ze sprzęgłem nic się nie dzieje. Kwestia użytkowania.
kazuyaet Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Przy wymianie rozrządu zwróc uwage na napinacz paska alternatora. Możesz też wymienić termostat mało kosztuje a czesto ludzie o nim zapominają
A4 AVANT S-line Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No wymieniam odrazu wszystko co z przodu 4 paski wszytskie rolki napinacze itd, termostat czujnik temp , świece, olej filtry. Pękłem 1500 a do tego jeszcze robocizna.. ale jak trzeba to trzeba..
GRazny Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 nie wiem jaki masz przebieg ale przy 150-200 tyś km pada sprzęgiełko alternatora (koło pasowe)... mnie dopadło w Hiszpanii przy 190tkm... trochę to upierdliwe bo gdyby nie wiedza doprowadziłbym do rozerwania paska... a pasek czasem rozerwie się ładnie a czasem nie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się