Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana z fabrycznych na obniżające


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym prosić Was o rade. Po zamontowaniu 17 calowych kół auto stoi wyżej i nie do końca mi się to podoba. Zastanawiam się obecnie nad wymianą sprężyn. Nie chciałbym aby zawiecha zbyt mocno oberwała dlatego nie wiem czy zakładać -30 czy może jakieś mniej radykalne. :mysli:

Prosiłbym o rade i wypowiedź osób które robiły podobne mody w swoich autach. :)

Opublikowano

kolego było tego na forum sporo razy

ja polecam Gwint MTS-technix

jak założysz to uwierzysz że komfort jest i to spory na nasze polskie drogi :naughty:

nie polecam wymiany samych sprezyn -30mm do seryjnych amorków bo skonczysz tragicznie :kwasny:

Opublikowano

Wiem że trochę tego było ale nie mogłem się postów opisujących odczucia po zmianie sprężyn.

A jeślibym nie przesiadł się na -30mm lecz mniej, też musiałbym wymienić amory ?

Opublikowano

kolego było tego na forum sporo razy

ja polecam Gwint MTS-technix

jak założysz to uwierzysz że komfort jest i to spory na nasze polskie drogi :naughty:

nie polecam wymiany samych sprezyn -30mm do seryjnych amorków bo skonczysz tragicznie :kwasny:

ja jezdzilem na obnizajacych springach -30 i ori amorkach i nic sie nie dzialo :gwizdanie:
Opublikowano

może nic

ale jak fabryka wypuszczała zawieche -20mm to amorki były o utwardzonym skoku

daje to do myślenia :hi:

Opublikowano

No dobra w takim razie póki co odłożę zmiany w zawieszeniu na później gdyż na dniach mam ważniejsze mody do realizacji :evil:

... ale na przyszłość co mi radzicie? Zakładając że wyminie też amorki lepiej do 17" wrzucić np. -20mm czy od razu -30 ? Czy różnica będzie odczuwalna. Używam tego auta na co dzień do jazdy po mieście i nie chciałbym obić sobie tyłka :decayed:

Opublikowano

Mam ten sam "problem" ale myślę, że jak dasz utwardzone amortyzatory to będzie żadna różnica czy -20mm czy -30mm. Przy czym -20mm trudniej jest wyrwać. Spójrz sobie jak wygląda 1BE+17' np. u kolegi o nicku topor. I kogoś kto ma -30mm. Porównaj wizulanie i zdecyduj.

Opublikowano

Wizualnie to o ile bym nie obniżył to i tak będzie lepiej wyglądało niż teraz. Ważne czy nie będzie za twardo :mysli:

Opublikowano

Ambro przyjedź teraz na spota

zobaczysz jak Lodówa zglebił swoją :kox: (18' fela aż oponki chowają się w nadkolu)

Opublikowano

teraz ma 18"

Opublikowano

Witam,

Przy takim zabiegu mimo wszystko polecam zainwestowanie w amortyzatory sportowe Bilstein B6 i B8 (te są skracane)

Plusy tych amorków to takie że jest w Polsce serwis i można je regenerować oraz dostosować do swoich potrzeb, ale ten zabieg możliwy jest tylko właśnie w Zerkopolu.

Do tego jakieś sprężyny i tu w zależności kto co lubi od Weiteca przez Eibacha do H&R. Ja wybrałem zestaw Bil B8 Sport + Eibach Pro Kit. Efekt można zobaczyć w dziale nasze auta. Pozdrawiam i służę pomocą.

Opublikowano

Rozglądałem się ostatnio za kompletnymi zawieszeniami, gwintowanymi. Wszystkie jakie widziałem miały przedział mnie więcej -30mm do -70mm. Czy są może takie które miałyby zakres ok. 0 do -40mm ? Chodzi mi o to żebym mógł sobie np. ustawić -20mm lun na zimę podnieść trochę auto. :mysli:

Opublikowano

dlatego jest gwint aby stosować od mim.-30mm dalej

mozesz uszkodzić sobie gwint jak masz na -20mm

im niżej tym lepszy komfort jazdy

Opublikowano

Nawet na dziurach ?

Przyznam szczerze że nie wiele wiem o gwintowanych zawiechach, dlatego tak wypytuje. :embarrassed: Za wytłumaczenie co i jak i pomoc będe wdzięczny :notworthy:

Opublikowano

kiedyś miałem możliwość pośmigać na markowych gwintach beton jak cholera

teraz śmigam MTS technix i komfort jest na polskie drogi nie jest twardo jak taczka jest sztywno i stabilnie

im bardziej opuszczasz gwint w dół tym bardziej uwalniasz sprężynę, rozciągasz ją więc ma większy skok i możliwość pracy na nierównościach

jak bardziej podniesiesz do góry to sprężyna jest ściśnięta i nie pracuje już tak miękko tylko twardo bo ma mniejszy skok

dlatego zalecane obnizenienie dla większości gwintów to przedział max 70-90mm najlepiej to 40-70mm ale to już zależy od konstrukcji samego gwinta i samochodu

takie chłopskie wytłumaczenie

:wink4:

Opublikowano

Dzięki bardzo, właśnie takiego wytłumaczenia potrzebowałem :notworthy:

rozumiem że jeśli zamontuje gwinta i będę jeździł na -30 to tragedii nie będzie ?

Opublikowano

też zależy jaki gwint

ten co ja mam to mam optymalny zakres od -35mm

Opublikowano

Witam, koledzy a jak jest z regeneracją amorków w zawieszeniu gwintowanym? czy w ogóle jest taka możliwość czy tylko nowe? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...