Ambro Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Chciałbym prosić Was o rade. Po zamontowaniu 17 calowych kół auto stoi wyżej i nie do końca mi się to podoba. Zastanawiam się obecnie nad wymianą sprężyn. Nie chciałbym aby zawiecha zbyt mocno oberwała dlatego nie wiem czy zakładać -30 czy może jakieś mniej radykalne. Prosiłbym o rade i wypowiedź osób które robiły podobne mody w swoich autach.
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 kolego było tego na forum sporo razy ja polecam Gwint MTS-technix jak założysz to uwierzysz że komfort jest i to spory na nasze polskie drogi nie polecam wymiany samych sprezyn -30mm do seryjnych amorków bo skonczysz tragicznie
Ambro Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wiem że trochę tego było ale nie mogłem się postów opisujących odczucia po zmianie sprężyn. A jeślibym nie przesiadł się na -30mm lecz mniej, też musiałbym wymienić amory ?
norka Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 kolego było tego na forum sporo razy ja polecam Gwint MTS-technix jak założysz to uwierzysz że komfort jest i to spory na nasze polskie drogi nie polecam wymiany samych sprezyn -30mm do seryjnych amorków bo skonczysz tragicznie ja jezdzilem na obnizajacych springach -30 i ori amorkach i nic sie nie dzialo :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 może nic ale jak fabryka wypuszczała zawieche -20mm to amorki były o utwardzonym skoku daje to do myślenia
Ambro Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 No dobra w takim razie póki co odłożę zmiany w zawieszeniu na później gdyż na dniach mam ważniejsze mody do realizacji ... ale na przyszłość co mi radzicie? Zakładając że wyminie też amorki lepiej do 17" wrzucić np. -20mm czy od razu -30 ? Czy różnica będzie odczuwalna. Używam tego auta na co dzień do jazdy po mieście i nie chciałbym obić sobie tyłka
Armi Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Mam ten sam "problem" ale myślę, że jak dasz utwardzone amortyzatory to będzie żadna różnica czy -20mm czy -30mm. Przy czym -20mm trudniej jest wyrwać. Spójrz sobie jak wygląda 1BE+17' np. u kolegi o nicku topor. I kogoś kto ma -30mm. Porównaj wizulanie i zdecyduj.
Ambro Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Wizualnie to o ile bym nie obniżył to i tak będzie lepiej wyglądało niż teraz. Ważne czy nie będzie za twardo
antonio Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Ambro przyjedź teraz na spota zobaczysz jak Lodówa zglebił swoją (18' fela aż oponki chowają się w nadkolu)
Ambro Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2009 hmmm to jeszcze ich nie widziałem chętnie bym wpadł i pogadał o zawiasach ale jak zwykle w środy nie mogę
Peterka Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam, Przy takim zabiegu mimo wszystko polecam zainwestowanie w amortyzatory sportowe Bilstein B6 i B8 (te są skracane) Plusy tych amorków to takie że jest w Polsce serwis i można je regenerować oraz dostosować do swoich potrzeb, ale ten zabieg możliwy jest tylko właśnie w Zerkopolu. Do tego jakieś sprężyny i tu w zależności kto co lubi od Weiteca przez Eibacha do H&R. Ja wybrałem zestaw Bil B8 Sport + Eibach Pro Kit. Efekt można zobaczyć w dziale nasze auta. Pozdrawiam i służę pomocą.
Ambro Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Rozglądałem się ostatnio za kompletnymi zawieszeniami, gwintowanymi. Wszystkie jakie widziałem miały przedział mnie więcej -30mm do -70mm. Czy są może takie które miałyby zakres ok. 0 do -40mm ? Chodzi mi o to żebym mógł sobie np. ustawić -20mm lun na zimę podnieść trochę auto.
Cristoforo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 dlatego jest gwint aby stosować od mim.-30mm dalej mozesz uszkodzić sobie gwint jak masz na -20mm im niżej tym lepszy komfort jazdy
Ambro Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Nawet na dziurach ? Przyznam szczerze że nie wiele wiem o gwintowanych zawiechach, dlatego tak wypytuje. Za wytłumaczenie co i jak i pomoc będe wdzięczny
Cristoforo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 kiedyś miałem możliwość pośmigać na markowych gwintach beton jak cholera teraz śmigam MTS technix i komfort jest na polskie drogi nie jest twardo jak taczka jest sztywno i stabilnie im bardziej opuszczasz gwint w dół tym bardziej uwalniasz sprężynę, rozciągasz ją więc ma większy skok i możliwość pracy na nierównościach jak bardziej podniesiesz do góry to sprężyna jest ściśnięta i nie pracuje już tak miękko tylko twardo bo ma mniejszy skok dlatego zalecane obnizenienie dla większości gwintów to przedział max 70-90mm najlepiej to 40-70mm ale to już zależy od konstrukcji samego gwinta i samochodu takie chłopskie wytłumaczenie
Ambro Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dzięki bardzo, właśnie takiego wytłumaczenia potrzebowałem rozumiem że jeśli zamontuje gwinta i będę jeździł na -30 to tragedii nie będzie ?
Cristoforo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 też zależy jaki gwint ten co ja mam to mam optymalny zakres od -35mm
Peterka Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam, koledzy a jak jest z regeneracją amorków w zawieszeniu gwintowanym? czy w ogóle jest taka możliwość czy tylko nowe? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się