Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opis jest tu, z tym że my nie edytujemy wsadu

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

I wsad licznika 8D0919880N (benzyna 2x32pin +20pin, zegarek analogowy)

http://www.sendspace.pl/file/1dccf96a12fe1f384e1cd55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema. zmieniony został licznik z przedlifta z fisem na polifta z fisem i mam 2 problemy tego typu ze nie wyświetla mi temp. oleju oraz wywala błąd Oil Sensor. Wiecie co z tym zrobić . Mam 2.8 v6 z 99 roku

Bo wcześniej miałeś rezystancyjny czujnik temperatury w podstawie filtru oleju a licznik po lifcie wymaga czujnika temperatury i poziomu oleju w misce olejowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis jest tu, z tym że my nie edytujemy wsadu

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

I wsad licznika 8D0919880N (benzyna 2x32pin +20pin, zegarek analogowy)

http://www.sendspace.pl/file/1dccf96a12fe1f384e1cd55

Nie masz wsadu do polifta z zegarkiem cyfrowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis jest tu, z tym że my nie edytujemy wsadu

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

I wsad licznika 8D0919880N (benzyna 2x32pin +20pin, zegarek analogowy)

8d0919880n__b5-kombiinstr__vdo_d03__immo-identnr__auz7z0w0386802.rar - download. Darmowy hosting plików.

Nie masz wsadu do polifta z zegarkiem cyfrowym

niestety nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacząłem śledzić temat i trochę przerażają mnie niektóre fakty....

-cena używki licznika 400 zł ? !!!

i np.sam demontaż, to chyba już sprawa nie dla amatora

Błagam Cie, wyszarpnięcie osłony nad żaluzją, odkręcenie dwóch śrubek i odpięcie dwóch ewentualnie trzech wtyczek. Faktycznie nie dla amatora... :facepalm: ja nie miałem pojęcia totalnego o tym, a się za to wziąłem po przeczytaniu tego tematu ze zrozumieniem, wiedzę, którą posiadam również nabyłem sam. Umiejętność czytania schematów, obsługa kilku programów, odrobina zdolności manualnych i chęci - sam naukę, schematy i wymianę opanowałem w niecały tydzień. Wystarczy chcieć. Licznik zależy za ile znajdziesz, ja kupiłem za 350, a stary 1/2FIS sprzedałem za 150, więc co nieco się wróciło, doszedł koszt manetki jeszcze, to też za ile znajdziesz, średnia cena to 50-70zł. To tyle :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju :thumbup1:

wiesz jak to jest niektorzy wola na gotowo wszystko miec i ciezko jest poszukac, doczytac...

wg mnie licznik teraz to jest max 200 zl, kabel comander 100 lub ktos wgra wsadzik za flaszke np, manetka max 50... wsady mozna powymieniac o ile ma sie troche checi i jest sie normalnym ale trzeba miec jaka kolwiek chec...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju :thumbup1:

wiesz jak to jest niektorzy wola na gotowo wszystko miec i ciezko jest poszukac, doczytac...

wg mnie licznik teraz to jest max 200 zl, kabel comander 100 lub ktos wgra wsadzik za flaszke np, manetka max 50... wsady mozna powymieniac o ile ma sie troche checi i jest sie normalnym ale trzeba miec jaka kolwiek chec...:facepalm:

taa.... lecz wydaje mi się,że forum to właściwe i dobre miejsce, by znaleźć "gotowca" a poczytać te 150 stron, gdzie opinii i rad jest tyle ilu użytkowników to nie taka prosta sprawa, dlatego sam apelowałem o zebranie i opis tego co już udało się niektórym zrobić np. w kwestii wymiany licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkońcu wziąłem się za podłączenie temp, pociągnałem kabelek od czujnika przed chłodnicą, bo mam climatronic, temp jaką pokazuje mi na fisie to -0,5 +2.0, kiedy na dworze pizga po 20C, co jest nie tak?:wink: mase z czujnika, trzeba podać również na wtyczke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem za 350, a stary 1/2FIS sprzedałem za 150

A powiedz szczere, dużo było kombinowania z przejściem na 1/1 FIS z 1/2 FIS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zakup licznika, manetki i szarej wtyczki FIS.

2. Wyjęcie starego i odpięcie wtyczek.

3. Podpięcie nowego.

4. Adaptacja immo i odpalenie auta.

5. Zmiana kodowania, bo mi się obroty nie zgadzały (kodowanie było na 1,9 a ja mam 2,5)

6. Zdjęcie kieronicy, zmiana manetki i poprowadzenie 3 przewodów do szarej wtyczki FIS (sterowanie komputera).

7. Podłączenie się pod piny szarej wtyczki pod piny sterowania komputerem, czyli kable od manetki.

8. Zmasowanie czujników: zużycia klocków, spalonej żarówki i niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy.

9. Złożenie wszystkiego z powrotem do kupy.

10. Cieszenie się pełnym FISem.

Dla mnie to było przerażające, ale jak pozbierałem sobie wszystkie materiały potrzebne do tego, no to zrobiło się to nie to, że proste, ale wykonalne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem za 350, a stary 1/2FIS sprzedałem za 150

A powiedz szczere, dużo było kombinowania z przejściem na 1/1 FIS z 1/2 FIS?

Z1/2 na pełny to chyba najłatwiej przejść, jest najmniej kombinowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema. zmieniony został licznik z przedlifta z fisem na polifta z fisem i mam 2 problemy tego typu ze nie wyświetla mi temp. oleju oraz wywala błąd Oil Sensor. Wiecie co z tym zrobić . Mam 2.8 v6 z 99 roku

Bo wcześniej miałeś rezystancyjny czujnik temperatury w podstawie filtru oleju a licznik po lifcie wymaga czujnika temperatury i poziomu oleju w misce olejowej

czyli nic nie da sie zroibc i będzie mi waliło Oil Sensor oraz brak temp oliwy ? :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banan1993 da sie wymienic miske ;)

Misiek547 konkretnie co to za szafa? jaki ma byc wsad? eu? tdi? pb? polift 1 czy 2? 2 tzn cyfrowy zegar biale podswietlenie

Piter114 po czesci masz racje bo 150 stron to duzo i tez nie czytalem wszystkiego ale nie czekalem jak ktos podsunie gotowca

i powie zrob to to i to i bedzie grejt

Forum jest po to by wymieniac wiedze i kto ja ma to pomaga... ale ja nie wyobrazam sobie by robic gotowca dlatego ze sie poszukac nie chce a wiele takich osob jest....

wymienialem ostatnio uszczelke miski u siebie teoretycznie prosta sprawa jednak zanim podszedlem do tematu przekopalem kilka forum i w zadnym gotowca nie bylo i wcale z tego powodu nie placze :facepalm:

byly male klopoty jednak wiedza wyszukana pomogla i sie udalo i to jest wlasnie satysfakcja :jerk::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8. Zmasowanie czujników: zużycia klocków, spalonej żarówki i niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy.

Zużycia klocków też?

Przecież jak 1/2 FIS robi test to wyświetla się ten symbol klocków.

A sygnał otwartych drzwi jest rozdzielony poprawnie na wszystkie 4 + bagar?

Tzn jak pokazuje na wyświetlaczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banan1993 da sie wymienic miske ;)

Misiek547 konkretnie co to za szafa? jaki ma byc wsad? eu? tdi? pb? polift 1 czy 2? 2 tzn cyfrowy zegar biale podswietlenie

:jerk::decayed:

Sluchaj jest to szafa z a4 rok2000 vdo wsad eu pb cycrowy zegar biale podswietlenie bo sa to zegary z angola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8. Zmasowanie czujników: zużycia klocków, spalonej żarówki i niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy.

Zużycia klocków też?

Przecież jak 1/2 FIS robi test to wyświetla się ten symbol klocków.

A sygnał otwartych drzwi jest rozdzielony poprawnie na wszystkie 4 + bagar?

Tzn jak pokazuje na wyświetlaczu

Co do zużycia klocków nie pamiętam, ale sygnał jest w niebieskiej wtyczce na 2 pinie, a po podłączeniu pełnego FISa i tak drze jape, że są zużyte, bo tam jest na 14 pinie szarej wtyczki FIS zużycie klocków, 15 jest od sprysków, a 16 od przepalonych żarówek. Trzeba to zmasować, żeby ujrzeć jakże zacny i godny uwagi napis OK. Ja mam szafe z A6, więc o wyświetlaniu otwartych drzwi mogę zapomnieć - tam sygnał z poszczególnych drzwi kierowany jest przez moduł komfortu, a taka zabawka w B5 nie szła, dopiero modelowo w A4 to szło w B6. Mogę uruchomić jedynie otwarcie drzwi kierowcy, wtedy trzeba edytować wsad, ale stwierdziłem, że albo wszystko albo nic. W B5 każde drzwi idą przez swoją krańcówkę, drzwi kierowcy są na 21 pinie niebieskiej wtyczki, a pasażerów będą w szarej wtyczce piny 7, 8 i 9 jeśli dobrze pamiętam. Reszta pojechana z pamięci :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...