Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ponawiam pytanie majstry podlaczylem manetke od avanta wszystko pieknie ladnie kierunki dzialaja ale wycieraczki dzialaja tylko na 2 i 3 biegu czasowe w ogole nie chodza jak podciagam manetke do siebie zeby plyn poszedl to plyn idzie ale wycieraczki sie zatrzymuja jak tylko manetke puszcze.. to samo jak w dol podciagam.. podlaczylem zgodnie z oznaczeniami starej manetki czego tam moze brakowac? wczesniej byla manetka z inna kostka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś mase musisz dołożyć, ale nie pamiętam gdzie. Pytaj szyby, on miał z tym problem. Jak mu wyślesz 2 kilo michałków i litrowego balacha, to przez rure wydechową kierownice zdejmie i Ci ogarnie fotki :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś mase musisz dołożyć, ale nie pamiętam gdzie. Pytaj szyby, on miał z tym problem. Jak mu wyślesz 2 kilo michałków i litrowego balacha, to przez rure wydechową kierownice zdejmie i Ci ogarnie fotki :whistling:

haha:buahaha::buahaha::buahaha:wyrwalo mnie z butow;:banan::banan:

moze szyba sie pojawi to powie co i jak;p

---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

majstry wam tez forum nie chcialo sie wlaczyc przez ostatnią godzine??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie na której stronie znajdę rozpiskę pinów?? bo przewalić te wszystkie strony to ze 3 dni...

ewentualnie czy ktoś może mi to podesłać?? nosze się z zamiarem wymiany licznika na taki z fisem i chciałbym się do tego dobrze przygotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj maila to podesle

Wydrukuj mu i razem z licznikiem odeślij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

commanderem próbuj go odczytac. Przy odczycie nie powinno nic sie stac. Jak bedzie to jaeger to czytaj go jako magnetti marelli.

---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

Daj maila to podesle

poszło pw

poszedł mail :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i myslisz Grzesiu ze jagera comanderem zczytam?

hmm a w jagerach i uk-nsi jakie pamiatki sa?

bo ewentualnie mam przeca programatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh :kwasny:

zawsze mam pod gorke

a bez pinu na vdo przeszczepic to lipa :facepalm:

moze nr jakiegos skoluje to bedzie wiadomo co i jak i czy sie da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

commanderem próbuj go odczytac. Przy odczycie nie powinno nic sie stac. Jak bedzie to jaeger to czytaj go jako magnetti marelli.

---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

Daj maila to podesle

poszło pw

poszedł mail :wink:

doszło dzięki, poszło jeszcze pytanko ode mnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh :kwasny:

zawsze mam pod gorke

a bez pinu na vdo przeszczepic to lipa :facepalm:

moze nr jakiegos skoluje to bedzie wiadomo co i jak i czy sie da...

Jak nie masz pinu do jaegera to tez mozna coś podziałać. z ecu silnika zczytać vin i immo nr, wpisac te dane do vdo i normalnie vagiem zakodować klucze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...