Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak bys pinu nie mial to bys musial miec lepszy kabel ktorym bys wyciagnal pin z licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pin,mam. A gdybym tego pinu nie mial?

To byś musiał go wyjąć z nowego licznika.

W tym poradniku pisałem od A do Z jak wymienić licznik w ostatnim lifcie. Z tymi chomikami to taki słowny żart :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kopi nie mozna zrobic?

---------- Post dopisany at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

I jeszcze jedno pytanie,czy w razie włożenia starych zegarów z powrotem będzie potrzeba kodowania itd tego wszystkiego?

---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 23:05 ----------

tyle,że ja mam licznik bez fisa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii jeśli włożysz stary licznik z powrotem to nic nie musisz już kodować ponieważ on już ma zakodowane transpondery, więc immo zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeca wtyczka musi być, ale z tego co czytam to masz licznik z czerwonym podświetleniem, więc i FISowy licznik taki będziesz musiał mieć a tam trzecia wtyczka jest 20-stykowa koloru czerwonego. Jeśli tak jest to ja dalej nie pomogę zbyt wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc trudniej?

---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

a mozesz mi zarzucic link do licznikow,ktore beda pasowaly do mnie,skoro mowisz,ze fiisowy tez bede musial miec taki jak ten stary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę tutaj wyrocznią.

Posty o wcześniejszych rocznikach pomijałem, więc musisz się zdać na innych i/lub poczytać ten wątek od początku bo zaczynał się właśnie od przedliftów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii jeśli włożysz stary licznik z powrotem to nic nie musisz już kodować ponieważ on już ma zakodowane transpondery, więc immo zadziała.

z tego co ja wiem to kluczyki kodujesz pod dany licznik wiec po zakodowaniu nowego licznika w kluczykach stary licznik nie zadziala... majac pin do starego mozna wrocic do poprzednich ustawien....

kazdy licznik z fis-em potrzebuje 3 wtyczki wczesniej byly 20 pinowe czerwone pozniej 32 pinowe szare

i jak auto wychodzilo bez fis-a to ta wtyczke w zaleznosci od wybranego modelu licznika trzeba dorabiac - szukac sygnalow spalania temp itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w a4 ogarnelem :decayed:

mial 1025 w 60 i obrotek nie dzialal

dalem 1024 i zagadal...

dostal nowy czujnik w miske i sensora zgasilo

angol vdo jest co prawda ale lepszy nic uwalony jagger

zostala sprawa tarczki ale mam ori eu ze 130km na srodku i kwestia tylko malej przerobki :kox:

pees bede mial na handel tarczki predkosci eu do polifta z bialym podswietleniem

i do vdo i do jagera ( musze sprawdzic czym sie roznia...:whistling:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik musi byc konkretny? Wiem,ze na pewno nie moze byc od benzyny, bo ja mam diesla, ale np czy bedzie pasowal od a4 b6? czy musi byc to konkretny licznik?

---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Czy musi tez to byc np taki sam silnik? Np ja mam 1.9Tdi, tez musi byc 1.9Tdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy licznik musi byc konkretny? Wiem,ze na pewno nie moze byc od benzyny, bo ja mam diesla, ale np czy bedzie pasowal od a4 b6? czy musi byc to konkretny licznik?

---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Czy musi tez to byc np taki sam silnik? Np ja mam 1.9Tdi, tez musi byc 1.9Tdi?

tak do b5 to nawet i z b8 podejdzie jak sie uprzesz :facepalm:

poczytaj troche... wiem ze duzy jest ten watek ale wszystko bylo....

nawet poradniki masz...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie musi byc od 1.9 moze byc 2.5 nawet od benzyn o ile chce ci sie tarczki przekladac i kodowanie zmieniac

Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopie na szybko to chlop w szpitalu umarl... wiedzy nie masz zadnej a bierzesz sie za cos o czym pojecia zielonego nie masz i chcesz by Ci wszystko dac na tacy.... :facepalm:

do a4 b5 powinien byc licznik z a4 b5... pasuje tez a6 c5 ale trzeba rezac plywak itp

w a4 b5 3 rodzaje licznikow sa ze wzgledu na przylacza 2x26 plus 20, 2x32+20 i 3x32

do tego sa angole i eu

i i benzyny i diesle

do 1.9 mozna dac od 2.5 ale trzeba przekodowac...

angola tez mozna dac do eu ale trzeba zmienic wsad lub dac tarczke - zamiennik

PB tez mozna dac do ON ale trzeba zmienic wsad...

masz zwykly kabel i zadnej wiedzy, do tego czytac Ci sie nie chce

najprostszym rozwiazaniem bedzie kupno licznika od 1.9 tdi eu z 99r

tylko nie wiem jak go podlaczysz i zakodujesz klucze jak nie chce Ci sie znalezc najlatwiejszych odpowiedzi :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć benzynowy w dieselu i wice wersal. Zamieniasz tylko blat obrotów.

Wszystko koduje się kablem, nie ma znaczenia jaki masz silnik i czy miałeś licznik z automata i wice wersalka.

---------- Post dopisany at 10:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ----------

arre wyczerpał temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...