grippen Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 ja kupiłem u siebie tez 30 zeta kosztowała ale dam na reklamacje skoro mówisz ze u ciebie pływak lekko chodzi skurczybyki w tym sklepie dobra ide wkime nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 EEEEeeeeeee fachury co z ta oliwa bo nie wiem ktory licznik wkladac z 4 czy 6 moze tak......czy po zmianie licznika wogole komus to dziala ??????? tylko konkretnie odp.prosze podawac Najpierw zmieniałem licznik z fisem i zegarkiem analogowym, czujnik w podstawie filtra oleju już był i działało wszytko ok bez problemów, później zmieniłem na licznik z cyfrowym zegarkiem zmieniłem również miskę olejową na tą z czujnikiem i tez wszytko działało bez problemu ooooooo i oto chodzilo takie odpowiedzi powinno sie nagradzac konkretnie odp. Dzieki wielkie dobry czlowieku jak bede u kumpla w sosnowcu to browary stawiam ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ---------- ja mam zamiar wrzucic z analogiem i zmienic diody jak ktos to robil niech cos podrzuci w tym temacie Pozdro dla Wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 EEEEeeeeeee fachury co z ta oliwa bo nie wiem ktory licznik wkladac z 4 czy 6 moze tak......czy po zmianie licznika wogole komus to dziala ??????? tylko konkretnie odp.prosze podawac Najpierw zmieniałem licznik z fisem i zegarkiem analogowym, czujnik w podstawie filtra oleju już był i działało wszytko ok bez problemów, później zmieniłem na licznik z cyfrowym zegarkiem zmieniłem również miskę olejową na tą z czujnikiem i tez wszytko działało bez problemu ooooooo i oto chodzilo takie odpowiedzi powinno sie nagradzac konkretnie odp. Dzieki wielkie dobry czlowieku jak bede u kumpla w sosnowcu to browary stawiam ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ---------- ja mam zamiar wrzucic z analogiem i zmienic diody jak ktos to robil niech cos podrzuci w tym temacie Pozdro dla Wszystkich Kolego, ja kilkakrotnie taką odpowiedź napisałem, że działa BEZ ZARZUTU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 dla potomnych jeszcze raz napiszę :1995-1997 info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem: http://img43.imageshack.us/img43/9287/pompka.jpg W modelach: 1998-2000 Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce http://img809.imageshack.us/img809/6692/2549144477.jpg oraz montowany jest http://img214.imageshack.us/img214/6229/zbiornikl.jpg Powiedzcie jeszcze gdzie sie wpiąc w licznik w przedliftach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 z poziomem płynu jeżeli o to ci chodzi wpinasz kabelek z pompki do kostki fisa na pin 9 chyba masz rozpiske w temacie który pin od czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 znalazłem kilka rozpisek i w zadnym nie ma nic o poziomie płynu spryskiwaczy. Pin 9 w kostce fis to poziom plynu chlodzacego-wedlug tych rozpisek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 co ty za rozpiski masz pin 9 w kostce fis (20pin) jest od spryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vokotibi Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 np ze strony 119 lub 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Ja to miałem prosto Przemo miał takie rozpiski które mi podesłał że każda blondynka by se poradziła. To jest proste jak j.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 na 119 strone masz dwe posty nizej napisane ze jest blad i pin 9 jest od ilosci plynu w spryskiwaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 hmmm Panowie mamy pytanko... iz ze w poscie jest juz multum informacji i stron do przeczytania... poprostu brakuje czasu zeby to wszystko obleciec... a mam kilka pytan... i prosilbym tylko o zwiezla odp a nie odsylanie do wyszukiwarki tj. posiadam audiolke przedliftowa... mam juz licznik zalozony z fisem... i wiekszosc fukcji mi chodzi...ale teraz klika pytan czyyy w wersji przed liftem jest mozliwosc aby wyswietlala otwarte drzwi? i kolejne pytnie... czy jezeli w mojej wersji licznika nie da sie zrobic tych drzwi itd... to czy w wersji przedliftowej bedzei ciezko podlaczyc licznik z a6? immo wsumie mnie nie dotyczny bo mam je poza licznikiem... duzo rezania by bylo zeby zalozyc owaki?? I prosze tylko o odpowiedz a nie jakies docinki bo tez sie domyslalm ze gdzies w tym poscie to jest tylko szkoda mi czasu (zycia) zanim to znajde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 1. nie ma opcji 2 jak zalozysz inny licznik co pokazuje otwarte dzwi, to i tak nie bedzie rozroznialo ktore sa otwarte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 1.W twoim roczniku nie ma możliwości aby na fisie było wyswietlane info o otwartych drzwiach. 2.Jak założysz licznik poliftowy z a4 to owszem będziesz miał info o otwartych drzwiach tylko musisz poprowadzić sygnały z drzwi. 3. Jak założysz z a6 to nie ma szans aby ci pokazywał bo w A6 info wyświetlane jest za pomocą modułu. jak coś źle napisałem to niech ktoś poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 1. nie ma opcji2 jak zalozysz inny licznik co pokazuje otwarte dzwi, to i tak nie bedzie rozroznialo ktore sa otwarte... Będzie, jak założy licznik poliftowy z A4, ogarnie immo3 i podłączy się pod krańcówki. Inaczej może zapomnieć. ---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- A zakładając z A6 tracisz wyświetlanie info o drzwiach i kłania się edycja wsadu na poziom paliwa, bo jest odwrotnie czujnik zrobiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 1. nie ma opcji2 jak zalozysz inny licznik co pokazuje otwarte dzwi, to i tak nie bedzie rozroznialo ktore sa otwarte... Będzie, jak założy licznik poliftowy z A4, ogarnie immo3 i podłączy się pod krańcówki. Inaczej może zapomnieć. ---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- A zakładając z A6 tracisz wyświetlanie info o drzwiach i kłania się edycja wsadu na poziom paliwa, bo jest odwrotnie czujnik zrobiony. a czemu mam ogarnac immo3?? skoro ja mam immo poza zegarami? co masz na mysli?? ale znowu zakladajac zegary od polifta jest duzo rezania z kablami...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe.... z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :] takze obie z tylu sa dwu pinowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 1. nie ma opcji2 jak zalozysz inny licznik co pokazuje otwarte dzwi, to i tak nie bedzie rozroznialo ktore sa otwarte... Będzie, jak założy licznik poliftowy z A4, ogarnie immo3 i podłączy się pod krańcówki. Inaczej może zapomnieć. ---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ---------- A zakładając z A6 tracisz wyświetlanie info o drzwiach i kłania się edycja wsadu na poziom paliwa, bo jest odwrotnie czujnik zrobiony. a czemu mam ogarnac immo3?? skoro ja mam immo poza zegarami? co masz na mysli?? ale znowu zakladajac zegary od polifta jest duzo rezania z kablami...? Kable po prostu według schematów przekładasz, żadna filozofia, jedziesz według schematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 tych co sa gdzies na poczatku postu? i co z tym immo3 ktorym kolega mnie straszy? mnie on tez bedzie obowiazywal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 W poliftach siedzi już immo3 w liczniku, w przedliftach jak podłączasz to chyba też to jest do ogarnięcia, tak mi się coś zdaje. A rozpiski są w temacie, niestety musisz przegrzebać cały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się