assist Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 wybierz metode komunikacji, instrument/immobiliser, pozniej read
arre Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 ale musi miec obsluge lini k w commanderze a nie wszystkie to maja:decayed: Szyba kaju ma linka do mojego commandera to Ci wysle
assist Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 stary poczciwy 1.4 rusza nasze budziki
witek1234 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Panowie a zegary co posiadam poliftowe z cyfrowym zegarkiem nie bedzie problemu zeby podłączyc do 95r. Auto fabrycznie bez fisa jedyne co ma to klimatronic. Jest to wszystko do ogarnięcia czy raczej bedzie duzo problemów?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Panowie a zegary co posiadam poliftowe z cyfrowym zegarkiem nie bedzie problemu zeby podłączyc do 95r. Auto fabrycznie bez fisa jedyne co ma to klimatronic. Jest to wszystko do ogarnięcia czy raczej bedzie duzo problemów? stary wsadzasz i jeździsz tylko najpierw, tniesz i przerabiasz całą instalację, klniesz w żywy kamień po co Ci to było, wku**iasz się co chwila a potem rozkoszujesz widokiem nowych zegarów a powiem że warto
kaju Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 jak sobie przypomne budziki z mojej a4 96 a teraz a6 c5 to duuuuza roznica ( mimo ze mi jeb... olej nie dziala ale i tak to ogarne ) Jest to znakomity przykład wypowiedzi prawdziwego rezacza:decayed:
witek1234 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 No tak tylko jak potne a nie wyjdzie zebym nie musiał do któregos z was przyjechac 500km
kaju Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 No tak tylko jak potne a nie wyjdzie zebym nie musiał do któregos z was przyjechac 500km My chłopaki zawsze dajemy rade ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ---------- jak sobie przypomne budziki z mojej a4 96 a teraz a6 c5 to duuuuza roznica ( mimo ze mi jeb... olej nie dziala ale i tak to ogarne ) sensor czy czerwona jebitna konewka ? Wskaźnik potrzebuje prostamolu, stanie na kilka sekund i pada na glebe
xxxSzYbAxxx Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 No tak tylko jak potne a nie wyjdzie zebym nie musiał do któregos z was przyjechac 500km do wszystkich masz po 500 ?? o stary parę stron wcześniej wrzuciłem rozpiskę jak strucla na cos z klasą przerobić, więc powinieneś dać radę, przestudiuj temat, w razie pytań pisz śmiało
witek1234 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 w takim razie od jutra zaczynam to dopiero zaczne mam głowe suszyc:D
arre Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 bhehehehe albo mu zanika zasilanie ( co jeszcze sprawdze ) albo uwalony licznik albo 2 sensory mam uwalone albo cos ze wsadem tez sie pobawie jeszcze ( mysle nad wgraniem wsad-u od Kaju ) w ostatecznosci czujnik 1 pinowy w podstawe filtra i sygnal na wlutowany wskaznik z przedliftowego zegara
kaju Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 U mnie też tylko szara wtyczka do zrobienia i manetka. Teraz tylko zabawa z CANami, żeby RNS-E chodziło jak należy i licznik współpracował z radiem też jak należy
assist Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 podobno tylko niektore wersje "gadały" z rns-e (chyba ver.12) ale to nie potwierdzone info, mowa o a4, chyba ze w budzikach z a6 to standard... pzdr. assist
arre Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 hehe kaju i moze jeszcze bedziesz mial autko na wyswietlaczu i wlasciwe wskazania paliwa
assist Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Pany a moze by wyrezac przejsciowki do polifta, zawsze mniej dłubania .. no własnie mniej dłubania - to bez sensu pzdr. assist
kaju Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 podobno tylko niektore wersje "gadały" z rns-e (chyba ver.12)ale to nie potwierdzone info, mowa o a4, chyba ze w budzikach z a6 to standard... pzdr. assist A4 poliftowe gadają z RNS-E na kodowaniu 00XXX, w moim przypadku niemożliwe było ustawienie początkowego kodowania na samych zerach. Navi razem z RDSem na FISie ruszyła dopiero po głównym kodowaniu 04XXX i zmianie wartości w kanale 62 w adaptacjach. ---------- Post dopisany at 23:51 ---------- Poprzedni post napisany at 23:50 ---------- U mnie siedzi blat z a6 po ostatnim lifcie
assist Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 wszystkie z a6 mają te obrzydliwe ramki? powaznie, to było kryterium - zero ramek. jakos mi nie pasuje do a4.. a teraz rozpętałem piekło.... pzdr. assist
arre Opublikowano 17 Grudnia 2012 Opublikowano 17 Grudnia 2012 co do blatow z a6 wyrozniamy 3 typy: przedlift czerwone podswietlenie analog zegarek minilift biale podswietlenie cyfra zegarek bez ringow polift cyfra zegar biale pods ringi ja osobiscie dolozylem ori ringi bo za***iście po ciemku wskazowki daja poswiate czerwona na ringi - fajny efekt przy przyspieszaniu na obrotomierzu ale gusta rozne ---------- Post dopisany at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ---------- a by dolozyc ori ringi wystarczy miec szybke z ringami z polifta:decayed: na dzis starczy 3m cie sie
misiek547 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Pany a moze by wyrezac przejsciowki do polifta, zawsze mniej dłubania .. no własnie mniej dłubania - to bez sensu pzdr. assist robiłem przejściówki i powiem że nawet mi to wyszło tylko nie miałem oryginalnych gniazd z licznika bo tak pewnie bym ją zostawił
kaju Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 No dobra panowie. Jestem na etapie walki z licznikiem WhyMe, auto stoi rozkopane, dzisiaj tego już nie zrobię, no ale trzeba coś zdziałać. Mianowicie: podświetlenie to pierwsza kwestia. Jak wkładam niebieską kostkę, to po drodze gdzieś się zaświeci podświetlenie licznika, jak zapnę kostkę - znika. Terminal 58d podpięty według rozpiski, czyli z niebieskiej kostki przedliftowej do niebieskiej poliftowej. Zacisk 58 s to zagadka, bo w żółtej kostce są dwa terminale 58 (czyli 1 i 2 pin) według rozpiski, jednak tutaj był tylko w pinie 1, oczywiście podpiąłem go pod terminal 58s. Kolejna sprawa, poziom płynu chłodzącego cały czas mi wyrzuca na FISie - podobno sprawę powinien rozwiązać poliftowy zbiorniczek wyrównawczy, czyli muszę sprawdzić jeszcze zwarcie w kostce, jeśli zniknie komunikat - temat wiadomy. Co dalej, ABS sygnał bezpośredni podpięty, nie mam pojęcia zo zrobić z sygnałem zwrotnym, to samo tyczy się AIRBAGa - sygnał bezpośredni podpięty, zwrotny mi zostaje, nie wiem co zrobić. Kostka FISa przedliftowa pin 5 temperatura zewnętrzna - gdzie to dać, pin 6 - wskazanie zakresu - też nie wiem co z tym, no i drugi raz mi się powtarza Poziom płynu chłodzącego w pinie 9. Z czym mam to jeść, bo h*j mnie strzela już. Jakieś pomysły? ---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ---------- Ewentualnie czy ktoś robił przejście z pełnego FISa przedlift na FIS polift i ma jakies informacje czy rozpiski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się