Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://s4.postimage.org/mvlrz17q1/czujniki.jpg

pytanie czy szly jednoczesnie te czujniki razem ?

To jest przy podstawie, Ciebie interesuje czujnik 3 pinowy w misce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze tak ale patrze w etce ze w danym roczniku nawet 2001 sa podane oba i temperatury i poziomu

i dlaczego w etce nazywa sie tylko poziomu oleju??

ale jesli chlopaki w przedliftach montuja liczniki po lifcie plus emulator plus czujnik w podstawe zeby temp ozyła to czy nie moge zrobic tego samego??

btw filmik z dzialania temp oleju:

oczywiscie na ciepłym, na zimnym nie wstaje, podczas jazdy nie wstal, dopiero jak sie zatrzymalem na trasie, zgasilem i przekrecilem jeszcze raz to takie cos, ewidentnie jest sygnał, utrzymuje sie te 2-3 sekundy i w momencie jak konczy sie pokazywanie kontrolek ostrzegawczych wskazówka opada, ale najsmiesniejsze dlaczego pod sam koniec tak zwalnia ??

teraz tak sobie przypominam ze jak raz podpinalem jeszcze na angielskim wsadzie na ciepły silnik to mówie katem oka widzialem ze wskazowka temp oleju pokazywala ok 70-80 stopni ale ze byłem zapatrzony w fis próbujac wylapac defekty wyswietlacza ze nie spojrzalem czy ona od razu idzie na doł, ale po chwili juz widzialem ze lezy i tedy sobie pomyslalem ze szybko ten olej sie chlodzi :decayed:

czy na 99 % na angielskim wsadzie bylo to samo, chyba wina licznika

---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

a moze to byc wina uszkodzenia czujnika??

bo kiedys w odstepie ok pol roku dwukrotnie zapalila mi sie na pare sekund kontrolka sensor która wg opisu informuje o uszkodzeniu tego czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze to byc wina uszkodzenia czujnika??

bo kiedys w odstepie ok pol roku dwukrotnie zapalila mi sie na pare sekund kontrolka sensor która wg opisu informuje o uszkodzeniu tego czujnika

Niekoniecznie, ja jak nie podpiąłem wtyczki, albo miałem luźną, to też mi wyrzucało sensor na blacie. Więc nie informuje tylko o uszkodzeniu. Tutaj jest inny przypadek jak do tej pory. Ja bym spróbował z innym wsadem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze jeszcze do typa co on na to pokaze mu ten filmik

ale jechac z nowu do niego 80 km w jedna manke??:facepalm::facepalm:

zobaczymy co odpisze

ogólnie najlepiej na jakims spocie musialbym dorwac kogos z licznikiem benz u siebie i na szybkosci przelozyc i zobaczyc wtf

ewentualnie jak tak tego nie bede mógł zrobic to za grosze znajde czujnik i podmienie przy zmianie oleju

a mówisz czemu inny przypadek??

to inni niemieli wlasnie dokladnie tak?

---------- Post dopisany at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ----------

musze sie troche wyzalic ogólnie:kox:

wczoraj takze sie przekonałem ja malo jeszcze wiem o własnym aucie, w zyciu bym nie pomyslal ze plastikowym wzornikiem tez sie auto odpala :facepalm:

( zakodowal mi oczywiscie wszystkie 4 klucze na starych pestkach , mam juz kod immo na szczescie)

i zeby nie porywac sie na cos co wydaje sie byc łatwym a w rzeczywistosci jest wiecznie pod górke, mam nauczke na przyszlosc, oczywiscie sprzetem jakim dysponowal nie dziwie sie ze ogarnal to w mniej niz 5 minut liczac od wejscie do wyjscia z auta

po prostu jestem skazany na magikow i hvj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam gdzies ten czujnik w miche orginał jak chcesz moge Ci wysłać na prube .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pw adres poszedł ,

Wlazłem teraz pod auto i czujnik niestety w połowie gdzie jest jego nr zasłonięty taka metalowa osłona a na tej osłonie jest nr 06b907667 , ale to juz sprawdzilem to jest nr przeslonki, czujnik jest Hella,ori audi jak na zdjęciach wszedzie , wiem ze powienien mieć nr 1j0907667b ale tego nie zobaczę , musiałbym odkręcić 2 sruby z trzech żeby zobaczyc nr

---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

natrafilem na taki post:

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-ajm-problem-czujnikiem-temperatury-poziomu-oleju-165955/

tam koles wymienil czujnik na febi i tak samo pokazuje na zaplonie a potem leci na 60:facepalm:

---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 12:42 ----------

Pany w którym kanale pokazuje na vagu temp oleju ? Czy jest tak ze sygnał z tego czujnika idzie do sterownika silnika i do licznika ?

Bo chce porównać oba wskazania

I w którym kanale zmienia sięe kodowanie w liczniku bo teraz jak dam zapłon to podświetla się cały licznik a nie chce tego , dopiero po włączeniu świateł chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 19 jak chcesz, żeby po zapłonie świecił tylko wyświetlacz, to 0XXXX. Ale ponoć w A4 to nie banglało :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w jaegerze tak miałem ze jak dałem zapłon to same wyświetlacze się podswietlaly i na angielskim wsadzie też tak było ze dopiero po włączeniu pozycji podswietlal się cały licznik a na wsadzie europejskim daje zapłon i od razu cały licznik się świeci

Jakas Skandynawia czy co?

Patrzę dzisiaj w telefon i mam 2 zdjęcia licznika na angielskim wsadzie gdzie temp płynu jest na 90 a wskazowka oleju na 60 wiec na stówę było tak od początku , skłania mnie to j**nietego czujnika ale to właśnie chce sprawdzić w vagu tylko nie wiem który kanał od temp oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emulator nie ma nic do rzeczy, emulator robiony jest po to by nie wyskakiwał na fisie komunikat sensor oleju. Można taki emulator ogarnąc procesorowy z odpowiednim wsadem, nie dość że będzie oszukiwał sensor to jeszcze bd pokazywał temp, tylko że zmyśloną, sam sobie musisz odp na pytanie czy jeste sens...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emulator nie ma nic do rzeczy, emulator robiony jest po to by nie wyskakiwał na fisie komunikat sensor oleju. Można taki emulator ogarnąc procesorowy z odpowiednim wsadem, nie dość że będzie oszukiwał sensor to jeszcze bd pokazywał temp, tylko że zmyśloną, sam sobie musisz odp na pytanie czy jeste sens...:whistling:

jaką zmyśloną.... procesorowy przetwarza analogowy sygnał z czujnika temperatury oliwy umieszczonego w podstawie filtra na sygnał cyfrowy taki jak by szedł z sensora z miski...

jak mi się uda go w końcu złożyć i odpalić to będzie łyso :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty szyba ogarnales mise z czujnikiem czy leży sobie wskazoweczka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą opadającą wskazówką to na 70 % jest wina nieodpowiedniego wsadu w liczniku. Miałem taki sam problem czujnik w misę wrzucony licznik i czujnik pochodzą z tego samego auta. Jak wsadu nie zmieniałem to wszystko śmigało aż miło razem z temp. oliwy po zabawach z wsadami i przerobieniem na Europe na niektórych wsadach właśnie temp. oleju zachowywała się w taki sposób że wskazówka opadała. Mam teraz wgrany wsad od Europejczyka ale tez do końca chyba nie działa tak jak powinno bo wygląda to tak żę temp. oleju rośnie i niby ok ale jak zgaszę auto a następnie przekręcę zapłon to temperaturę wskazuje wyższą niż przed zgaszeniem po czym po chwili opada do poprzedniego stanu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja Was pomęczę jeszcze z tym przedliftem. Od czego konkretnie jest pin nr 10 w kostce FIS?

Zacząłem się zastanawiać jak to jest z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak daje w VCDS test wskaźników i dochodzi do kontrolki oleju to się nie oświeca na fis a samej kontrolki w fisowych zegarach nie ma przecież.

Da się jakoś coś rozkminić z tym fantem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że się wtrącę... wczoraj dla próby wsadziłem do mnie tego anglika, i wszystko działa, i piszczy tylko o żarówki i płyn sprysków, czyli to co w full fisie dochodzi.

Zauważyłem że w 1/2fis nie mam dodatkowej wtyczki ani żadnego gadżetu który kiedyś tu myśleliśmy że odpowiada za radiowy zegarek... a mam radiowy... dziwne :eusathink:

Może tylko w jeagerach były te cyngle dodatkowe do radia?

BTW ta zielona wtyczka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że się wtrącę... wczoraj dla próby wsadziłem do mnie tego anglika, i wszystko działa, i piszczy tylko o żarówki i płyn sprysków, czyli to co w full fisie dochodzi.

Zauważyłem że w 1/2fis nie mam dodatkowej wtyczki ani żadnego gadżetu który kiedyś tu myśleliśmy że odpowiada za radiowy zegarek... a mam radiowy... dziwne :eusathink:

Może tylko w jeagerach były te cyngle dodatkowe do radia?

BTW ta zielona wtyczka :facepalm:

tak wygląda wbudowana w licznik antena zegara radiowego... ja właśnie też mam VDO z radiowym zegarkiem i nie ma żadnej dodatkowej wtyczki

DSC04370.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

w Vdo moduł dcf jest wbudowany w zegar,

w 1/2 jaeger'a antena, detektor itd przeniesiony jest na zewnątrz na plecy budzika..

@Bronson, pisałem sms-a do typa, cisza

zadzwoniłem - poczta.

ale dzieki za namiar

pzdr,

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja Was pomęczę jeszcze z tym przedliftem. Od czego konkretnie jest pin nr 10 w kostce FIS?

Zacząłem się zastanawiać jak to jest z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak daje w VCDS test wskaźników i dochodzi do kontrolki oleju to się nie oświeca na fis a samej kontrolki w fisowych zegarach nie ma przecież.

Da się jakoś coś rozkminić z tym fantem??

Nigdzie nie znalazlem opisu pinu 10 kostki FIS wiec chyba do niczego, zas jesli chodzi o kontrolke cisnienia oleju to mi podczs testu zegarow tez sie nie wyswietla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz nie wiem czy na angielskim wsadzie napewno to było czy nie było bo mam fotę jak wsadziłem na początku anglika do auta na próbę żeby zrobić foto fisa, wskazowka od temp wody jest na 90 a od oleju leży na 60, tak jak wcześniej opisywałem ze jak wsadziłem pewnego razu dla próby to widziałem katem oka ze wskazowka od oleju sie podniosła ale za chwilę na nią popatrzyłem i juz leżała wiec pomyślałem ze szybko się olej schlodzil, i teraz nie wiem czy było to na ang wsadzie czy nie

Zadzwonię jutro do tego co mi robil to i zapytam , ale mam do niego 80 km i specjalnie jechać i siedzieć tam pol dnia żeby sprawdzić który wsad przypasuje też mi się nie chcę i nie widzi

nie mam nikogo na miejscu zeby sobie swobodnie wrzucać te wsady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...