grippen Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 no i przelutowane wszystko gra nic narazie nie miga zobaczy się jak bedzie się dłużej jeździło:) podłączone prawe drzwi temp. zewn. spalanie i miałem się wziąć za tylną klapę aby podłączyć ale już mi czasu brakło a korciło mnie żeby sobie pojeździć w najbliższym czasie wymiana zbiorniczka sprysków i zbiorniczka płynu chłodzącego i oczywiście wkrótce także krańcówki tylnych drzwi:) a miałem problem bo z dwóch manetek złożyłem 1 gdyż w jedenej działało wszytko ok tylko kostki były inne a w drugiej z dobrymi kostkami na okrągłe bolczyki normalnie nie działał Reset i dolne przełączenie Fisa... ale już ogarnięte i wszystko gra pozdrowionka:) Jestem pod wrażeniem twojego zapału z tą tylnią klapą ja tam tylnej nie podłączałem niechciało mi się ciągnąć kabelka
bediks Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 no i jest ale co sie dzisiaj nakurwowalem jak nie moglem wskazówek ustawic równo .....
assist Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Bartek, co zrobiłeś z (ori?) tarczkami predkosci?? pzdr. assist
bediks Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Malem docieta z jaegera ale okienko od przebiegu w jeagerze jest większe o 1 mm z każdej strony zalepione była taśma czarna totalne druciarstwo także wpadły mi za niedużee pieniądze białe i tak juz zostanie bo fajne , przestałem szukać czarnych
Sqizzy Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Chłopcy czy w liczniku z biały podświetleniem temperatura oleju jest sterowana przez jakiś sensor. Mam auto z 98' po 1 lifcie z fisem. Zrobiłem przejściówkę na licznik z bialym podświetleniem i oprócz błędu sensora oleju, nie działa mi właśnie wskaźnik temperatury oleju. Raczej nie sądzę żeby była to wina kodowania.
lukaszek5118 Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 no i przelutowane wszystko gra nic narazie nie miga zobaczy się jak bedzie się dłużej jeździło:) podłączone prawe drzwi temp. zewn. spalanie i miałem się wziąć za tylną klapę aby podłączyć ale już mi czasu brakło a korciło mnie żeby sobie pojeździć w najbliższym czasie wymiana zbiorniczka sprysków i zbiorniczka płynu chłodzącego i oczywiście wkrótce także krańcówki tylnych drzwi:) a miałem problem bo z dwóch manetek złożyłem 1 gdyż w jedenej działało wszytko ok tylko kostki były inne a w drugiej z dobrymi kostkami na okrągłe bolczyki normalnie nie działał Reset i dolne przełączenie Fisa... ale już ogarnięte i wszystko gra pozdrowionka:) Jestem pod wrażeniem twojego zapału z tą tylnią klapą ja tam tylnej nie podłączałem niechciało mi się ciągnąć kabelka normalnie nie zrobiłem dzisiaj nic zająłem się inną robotą ale kurcze napewno podłącze skoro już mam FIS to musi działać wszystko co się bedzie dało no ale wszystko z czasem:d ---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ---------- Chłopcy czy w liczniku z biały podświetleniem temperatura oleju jest sterowana przez jakiś sensor. Mam auto z 98' po 1 lifcie z fisem. Zrobiłem przejściówkę na licznik z bialym podświetleniem i oprócz błędu sensora oleju, nie działa mi właśnie wskaźnik temperatury oleju. Raczej nie sądzę żeby była to wina kodowania. z tego co się orientuje to musisz mieć czujnik poziomu oleju/temperatury oleju w misie olejowej i wtedy Ci zadziała jak trzeba a jak tego nie posiadasz to doczytaj rozpiskę uważnie i musisz zapodać mase do któregoś styku i bedzie jak trzeba znaczy błedu nie bedzie ale i temp Ci nie będzie pokazywał
bediks Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 W tym liczniku sygnał z czujnika jest cyfrowy wiec albo ori czujnik helli albo emulator
Sqizzy Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 kuźwa, mam czujnik w podstawie filtra oleju czy po zastosowaniu tego emulatora temp. oleju będzie wskazywana normalnie ?
bidzio1 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Czujnik w podstawie filtra jest analogowy. Musisz mieć czujnik w misce olejowej. Emulator powoduje tylko to że mie ma błędu na fis spowodowanego brakiem czujnika. Nic więcej, nie przekształca sygnału żeby wskazywało temperaturę. No chyba że masz przedliftowy licznik z fis to wtedy inna bajka. ;-)
Sqizzy Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 No chyba że masz przedliftowy licznik z fis to wtedy inna bajka. ;-) Zmieniam właśnie zegar z fisem przedliftowy na ten z białym podświetleniem W tym poradniku doczytałem jeszcze jedną rzecz, której za barzo nie rozumiem, mianowicie: "Jeśli mamy zegar temperatury oleju z licznika przedliftowego lub po I lifcie (zegarek analogowy z cyferkami), który sygnał otrzymywał z czujnika w chłodniczce oleju to możemy przylutować go w miejsce tego z II lifta, jednak nadal potrzebny jest emulator na poziom oleju." O co w tym chodzi ?
grippen Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 normalnie nie zrobiłem dzisiaj nic zająłem się inną robotą ale kurcze napewno podłącze skoro już mam FIS to musi działać wszystko co się bedzie dało no ale wszystko z czasem:d a czyli chcesz mieć wszystko to spoko fajna zabawa jest z podłączeniem kontroli spalonych żarówek Karol a co do ciebie to lepiej kupić miche z czujnikiem albo emulator
Sqizzy Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Grippen ale ja chcę żeby działał wskaźnik temp oleju, a emulator podobno nic na to nie poradzi. I tak zastanowiło mnie to stwierdzenie z tego poradnika wysłane z kanapki z szynką przez Tapatalk 2.
Marcin6 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 fajna zabawa jest z podłączeniem kontroli spalonych żarówek Przerabiałeś to, dużo roboty?
arre Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Jak bym mial robic kontrole zarowek w a4 to wolal bym a6 kupic od razu
grippen Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 co do tego wskaźnika oleju to w starych był on na wtyczce 4 pinowej i nie wiem czy da rade sam zegar z oil przełożyć bo kiedyś patrzyłem na stary licznik to tego wskaźnika nie wyjmujesz z tą wtyczką 4 pinową więc chyba nie da rady, Marcin a co do kontroli to Arek już podsumował żeby wszystko ładnie chodziło to cały dzień trzeba spędzić. Teraz to już wiem że jak bym miał jeszcze raz takie coś zrobić to bym powiedział pier**le nie robie
Sqizzy Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 No ale zaraz zaraz, ścieżki do wskaźników w liczniku przedliftowym i poliftowym są takie same ? To znaczy że wskaźnik temp oleju w zegarze z białym podświetleniem sam z siebie potrzebuje sygnału cyfrowego ? I gdyby wylutowac go i umieścić na jego miejscu wskaźnik z licznika analogowego to by zadziałało ? wysłane z kanapki z szynką przez Tapatalk 2.
Sqizzy Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Może jest właśnie ktoś kto to robił ? wysłane z kanapki z szynką przez Tapatalk 2.
arre Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Ja mialem taki zamysl i w teori to nic trudnego ale w praktyce kto wie moze sie keidys pokusze ale cos ostatnio czasu wiecznie brak napewno trzeba wskaznik analogowy tj przedlift czy z a6 czy a a4 bez roznicy i czujke jeden pin w podstawe filtra jak z wymiana to nie wiem ale zapewne cyfrowy aut w to miejsce analog do niego zasilanie i sygnal z czujnika z podstawy filtra i powinno banglac TEORETYCZNIE ---------- Post dopisany at 17:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ---------- Najprosciej zrobic tak ze wylutowac analoga z jakiejs padliny wrzucic czujke jeden pin w podstawe filtra i probowac to odpalic bez ruszania obecnego licznika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się