Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

no to w podstawe filtra czujnik i co za problem ?Pisalem wyzej ale nie czytacie juz chyba wszystkiego

Wlozylem na probe licznik z a4 nie wiem z jakim wsadem ale w 2,5 smigal i temp.pokazywal tak samo jak ten z przelozonym silnikiem wkaznika oleju z a6 na wsadzie a4

Teraz na weekendzie jeszcze raz sprawdze ale jak silnik stygl to i wkazowka opadala realnie do temp wody wiec dziala :hi:

Emula bede mial we wtorek moze kilka ogarne i sobie zostawie jak bede licznik sprzedawal z a6 to w gratisie dozuce mniej wiecej za 2 tyg.

to zrob mi jeden :decayed:

kupie od ciebie :wink:

sam sobie nie zrobie bo nie potrafie.

ja czujnik w podstawie filtra mam bo juz na starym zegarze mialem wskaznik oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no to w podstawe filtra czujnik i co za problem ?Pisalem wyzej ale nie czytacie juz chyba wszystkiego

Wlozylem na probe licznik z a4 nie wiem z jakim wsadem ale w 2,5 smigal i temp.pokazywal tak samo jak ten z przelozonym silnikiem wkaznika oleju z a6 na wsadzie a4

Teraz na weekendzie jeszcze raz sprawdze ale jak silnik stygl to i wkazowka opadala realnie do temp wody wiec dziala :hi:

Emula bede mial we wtorek moze kilka ogarne i sobie zostawie jak bede licznik sprzedawal z a6 to w gratisie dozuce mniej wiecej za 2 tyg.

To co opisales dziala tylko w zegarach z czerwonym podswietleniem. W zegarach po lifcie nie bd chodzilo bo jednopinowy czujnik w podstawie jest analogowy a czujnik w misce wysyla sygnal cyfrowy. Chyba ze ktos zamieni sobie zegarek od oleum w poliftowym na przedlift :hi:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w podstawe filtra czujnik i co za problem ?Pisalem wyzej ale nie czytacie juz chyba wszystkiego

Wlozylem na probe licznik z a4 nie wiem z jakim wsadem ale w 2,5 smigal i temp.pokazywal tak samo jak ten z przelozonym silnikiem wkaznika oleju z a6 na wsadzie a4

Teraz na weekendzie jeszcze raz sprawdze ale jak silnik stygl to i wkazowka opadala realnie do temp wody wiec dziala :hi:

Emula bede mial we wtorek moze kilka ogarne i sobie zostawie jak bede licznik sprzedawal z a6 to w gratisie dozuce mniej wiecej za 2 tyg.

To co opisales dziala tylko w zegarach z czerwonym podswietleniem. W zegarach po lifcie nie bd chodzilo bo jednopinowy czujnik w podstawie jest analogowy a czujnik w misce wysyla sygnal cyfrowy. Chyba ze ktos zamieni sobie zegarek od oleum w poliftowym na przedlift :hi:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

no i o to mi wlasnie caly czas chodzi . zeby dzialal ten emu w zegarze z bialym podswietlaniem i pokazywal wskaznik

czyli emu od The a4 mi nie bedzie banglał u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emul i po ptokach nie wiem w czym problem ?chyba ze to za duzy problem ten emul

Arek Ty szukasz blatu ? tylko eu tak angol nie wchodzi w gre bo kolo stargal 1.8T

Jak by sie trafil blat eu z a6 polifcie to biere :decayed:

Szyba zegarej od olejum w poliftowym tez jest analogowy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam poliftowy z a6 na części. To mówisz że ten zegar jest analogowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bidzio wydaje mi sie aczkolwiek moge sie mylic ze w przedlifcie i polifcie zegarki olejum sa te same

ogladalem oba na stole i nie widze zadnej roznicy:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Panowie :hi:mam takie pytanie. Co może byc przyczyną przed wymianą licznika kontrolka AIR BAG dział a w nowym liczniku ona nie działa co jest tego powodem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie jest zalepiona papierem czy inna tasma, albo nie jest wydlubana albo spalona zaroweczka

rozumiem ze mówisz ze nie dziala bo na tescie zegarów tez nie swieci czy nie sprawdzales tego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bidzio wydaje mi sie aczkolwiek moge sie mylic ze w przedlifcie i polifcie zegarki olejum sa te same

ogladalem oba na stole i nie widze zadnej roznicy:decayed:

W zaleznosci o ktorych przedliftach mowimy.. o tych wkrecanych na wkrety silniczkach czy lutowanych?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Audi a 4 avant 1996r i zwykły licznik bez fisa. Posiadam klimę Co potrzebuje By założyć pełen fis ???

Licznik 8D0919930H podejdzie ????

manetkę i co jeszcze ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Audi a 4 avant 1996r i zwykły licznik bez fisa. Posiadam klimę Co potrzebuje By założyć pełen fis ???

Licznik 8D0919930H podejdzie ????

manetkę i co jeszcze ????

Licznik, manetkę, kostki 2x32 pin 1x20 pin czerwona, trochę chęci, lutownicę, obcinaczki, rozpiskę z forum.. :decayed:

cynę i kalafonie...

o czymś zapomniałem chłopaki? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bidzio wydaje mi sie aczkolwiek moge sie mylic ze w przedlifcie i polifcie zegarki olejum sa te same

ogladalem oba na stole i nie widze zadnej roznicy:decayed:

W zaleznosci o ktorych przedliftach mowimy.. o tych wkrecanych na wkrety silniczkach czy lutowanych?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

o lutowanych tyle ze z a6 :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czteropak :D

Już nie rób OT w tym temacie nadganiając moją liczbę postów :grin:

---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ----------

Bidzio wydaje mi sie aczkolwiek moge sie mylic ze w przedlifcie i polifcie zegarki olejum sa te same

ogladalem oba na stole i nie widze zadnej roznicy:decayed:

W zaleznosci o ktorych przedliftach mowimy.. o tych wkrecanych na wkrety silniczkach czy lutowanych?

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

o lutowanych tyle ze z a6 :jerk:

może chodzi o te wkręcane po przeróbce, może one zachowują się prawidłowo, ale jak dla mnie gra nie warta świeczki... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy adaptacja w kanałach 60,61,62 jest tylko w licznikach poliftowych :question: Bo drze ryja Alladyn i nie działa obrotek, a na powyższych kanałach mam error :facepalm:

A i licznik jest na 2x32pin:wink:

Panowie ponawiam :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak

wszystko jest tu opisane ale kto to przeczyta ?

Moj patent na olej jest taki

Emul gasi mi alladyna a z czujnika 1pinowego pociagnolem syg do zegarow i tyle bez zadnego pierd.sie w miske itp itd silniczki sa takie same a niby czym sie roznia jak wam mowie to niech moze ktorys sprawdzi

Jak cos w nastepnym tyg bede mial troche czasu w pracy to pomysle nad emulem nie sprzedaje na zarobek tylko jak ktos bedzie chcial to po kosztach wysle

Czujnik w podstawe filtra tylko nie najtanszy bo jak taki kupilem to 120 pokazywalo a jak od huzia kupilem ori stary pieknie 90 95 i az milo jezdze tak ze 4msc i dziala wiec w czym problem

Oczywiscie mowa o licznikach z 00roku po FL biale podsw.

Do sprzedania bede mial ten na ktorym latam jak nie wymontuje fisa to z idealnym opyle a6 wsad a4 pin dam w gratisie :decayed: ten 2 z a4 oba diesle 2000r biale chodza tak samo na moim patencie

Pozdro

---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

A jak juz to co za problem wymienic ten silniczek ?na przed fl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie jest zalepiona papierem czy inna tasma, albo nie jest wydlubana albo spalona zaroweczka

rozumiem ze mówisz ze nie dziala bo na tescie zegarów tez nie swieci czy nie sprawdzales tego??

sprawdzałem na teście też nie świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy adaptacja w kanałach 60,61,62 jest tylko w licznikach poliftowych :question: Bo drze ryja Alladyn i nie działa obrotek, a na powyższych kanałach mam error :facepalm:

A i licznik jest na 2x32pin:wink:

Panowie ponawiam :whistling:

a kostke od fisa czerwoną masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy nie jest zalepiona papierem czy inna tasma, albo nie jest wydlubana albo spalona zaroweczka

rozumiem ze mówisz ze nie dziala bo na tescie zegarów tez nie swieci czy nie sprawdzales tego??

sprawdzałem na teście też nie świeci

no to trzeba rozebrać licznik, na bank ktoś zaslepil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...