grippen Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Na elektrodzie też zadałem pytanie który to kabelek i otrzymałem taką samą odpowiedź co mi Kaju napisał kuźwa. Ale ja nie chce tak podłączyć, tylko tak aby to mniej więcej wyglądało jak ori ---------- Post dopisany at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany at 11:26 ---------- więc tak jakby to wyglądało ale nie wiem czy dobrze myślę czy nie i nie wiem czy przypadkiem bym licznika nie uwalił lub imma. Jeżeli w zielonej wtyczce na pinie 2 jest kabelek od immo to gdybym go wyciągnął i połączył do nogi diody odlutowanej to czy to powinno chodzić czy źle to rozumiem
rafles Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Mam pytanko. Gdyż samochód mam po lifcie 99r a kupiłem zegary z FIS'em przed liftem 97r i chciałbym je jakimś cudem zamontować. Oprócz magii z wtyczkami, czy idzie normalnie zgrać dane z mojego licznika do tego przedliftowego oraz jakoś "pominąć" immo? Gdyż w tych zegarach, które kupiłem może nie być immo...
kaju Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Pisałem Ci, że immo można wyłączyć w sterowniku i odpalisz, ale to jest cofanie się w rozwoju, żeby wtyczki przedliftowe montować w polifcie
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zlozylem tego pare sztuk i wszystko lata. W domu mam rozpiske jak go podlaczyc. Podrzuce pozniej. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk no może i złożyłeś, ale bez swojego inzyniera byś nie ruszył tematu
kaju Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zlozylem tego pare sztuk i wszystko lata. W domu mam rozpiske jak go podlaczyc. Podrzuce pozniej. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk no może i złożyłeś, ale bez swojego inzyniera byś nie ruszył tematu A Ty k**wa żyjesz w ogóle? puca!
Gość cwiara Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zlozylem tego pare sztuk i wszystko lata. W domu mam rozpiske jak go podlaczyc. Podrzuce pozniej. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk no może i złożyłeś, ale bez swojego inzyniera byś nie ruszył tematu Ten Twoj to byl montowany na mega mega kacu. A kolejne juz na spokojnie w pracowni Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zlozylem tego pare sztuk i wszystko lata. W domu mam rozpiske jak go podlaczyc. Podrzuce pozniej. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk no może i złożyłeś, ale bez swojego inzyniera byś nie ruszył tematu A Ty k**wa żyjesz w ogóle? puca! na szkoleniu byłem, to wiesz ciagle szkolenie i hepatil... szkolenie i hepatil... nie było czasu na forum.. :grin:
dzienciol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Panowie , pomóżcie , dlaczego mój FIS nie pokazuje otwartych drzwi , spalonej żarówki i rezerwy ? VAG w Instruments nie pokazuje żadnych błędów , a tego nie ma. Niestety kapnąłem się dopiero pod domem jak auto już kupiłem
grippen Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Samochód taki jak w profilu czy inny bo jak taki jak w profilu to spalona żarówka i rezerwa będą działać jak będzie rezerwa albo spali ci się żarówka:decayed: a pokazuje ci temperatury na fisie itp może go wyłączyłeś i nic ci nie pokazuje Pany a tak zapytam bo nie wiem czy dobrze myślę i chce tylko potwierdzenie kabelek od immo ten w zielonej wtyczce na pinie drugim to gdy wyciągnę go i połączę z katodą diody (minusem nogi) to powinno to chodzić tak jak powinno czy nie. Mam zamiar zrobić coś takiego żeby przeciąć ścieżkę do tej nogi diody i przylutować tam kabelek i połączyć go ze ścieżką od pinu 2 drugiego zielonej
dzienciol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Pokazuje wszystko. Myślałem że FIS pokazuje też spaloną pozycje , ale okazało się że to działa jednak. Najgorsym problemem teraz zjest dla mnie dlaczego nie pokazuje mi że mam drzi otwarte - czy może to być powiązane z tym że nie da się otworzyć drzwi za pomocą pilota tylko przez kluczyk ? Pzdr!
grippen Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 czy może to być powiązane z tym że nie da się otworzyć drzwi za pomocą pilota tylko przez kluczyk ? Pzdr! Raczej mało prawdopodobne bo wszystko jest sterowane za pomocą krańcówek w drzwiach. A masz fotkę tego licznika może ktoś wcześniej wymieniał licznik i wpakował np z A6
dzienciol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Jeszcze od wczoraj nie doszedłem do tego czym różni się licznik od A6 od tego z A4. Znajomy powiedział mi że może padła pompka która jest w bagażniku a w niej jest moduł komfortu i on odpowiada za to żeby na FISie pojawiło się że drzwi otwarte lub zamknięte. Strasznie to potrzebne nie jest ale dobrze żeby działało skoro powinno działać
kaju Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Jeszcze od wczoraj nie doszedłem do tego czym różni się licznik od A6 od tego z A4. Znajomy powiedział mi że może padła pompka która jest w bagażniku a w niej jest moduł komfortu i on odpowiada za to żeby na FISie pojawiło się że drzwi otwarte lub zamknięte. Strasznie to potrzebne nie jest ale dobrze żeby działało skoro powinno działać Nie wiem skąd Twój znajomy bierze takie info, ale możesz go wyśmiać z perfidnym parsknięciem przedwczorajszym obiadem prosto w twarz. W B5 nie ma modułu komfortu!! Jest pompka centralnego zamka, która odpowiada owszem, za centralny, sterowanie szybami, lampkami wewnątrz auta - ale nie słyszałem, żeby to sterowało FISem.
dzienciol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 To w takim razie w czym szukać dlaczego nie pokazuje mi informacji o otwartych drzwiach Panowie ?
kaju Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 To w takim razie w czym szukać dlaczego nie pokazuje mi informacji o otwartych drzwiach Panowie ? A bagażnik Ci pokazuje? Szybami sterujesz normalnie? Lampki Ci się świecą wszędzie? Bagażnik otwierasz z mikrostyku? Podłącz VAGa i zobacz numer licznika, jak masz 4B0 to masz z A6 i info o drzwiach nie będziesz miał, jeśli 8D0 to chooy wie co mu dolega.
grippen Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Kaju u kolegi sie wyjaśniło on ma jeszcze zegar analogowy z cyframi 12,3,6,9 to tam chyba nie było info wyświetlania drzwi ale to troszkę dziwne bo samochód z 2000 r Tak się jeszcze zastanawiam bo wychodzi że ma ten mini lift czy tam nie było info o otwarciu bagażnika, pomijam fakt że kolega może nie wie a może ma np nie fisa a 1/2 fisa. Pasowałoby zobaczyć fotkę to wtedy by było wiadomo
kaju Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Kaju u kolegi sie wyjaśniło on ma jeszcze zegar analogowy z cyframi 12,3,6,9 to tam chyba nie było info wyświetlania drzwi ale to troszkę dziwne bo samochód z 2000 r No to niech spojrzy dobrze w papiery auta, bo 2000 to to mogło mieć pierwszą rejestrację dopiero, a produkcja początek 99.
dzienciol Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Panowie nie jestem zrobiony palcem i wiem co to 1/2 fisa Mam pełny Fis , pokazuje mi info o otwartym bagażniku , nie pokazuje o otwartej mascie i pootwieranych drzwiach. Audi 99/00 więc bardzo prawdopodobne że jeszcze na zegarku analogowym a nie cyfrowym. Tak czy inaczej dalej nie wiem co mu dolega. Może brak jakiegoś przekaźnika albo bezpiecznika ? Czy to nie ma nic do rzeczy ?
kaju Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Panowie nie jestem zrobiony palcem i wiem co to 1/2 fisa Mam pełny Fis , pokazuje mi info o otwartym bagażniku , nie pokazuje o otwartej mascie i pootwieranych drzwiach. Audi 99/00 więc bardzo prawdopodobne że jeszcze na zegarku analogowym a nie cyfrowym. Tak czy inaczej dalej nie wiem co mu dolega. Może brak jakiegoś przekaźnika albo bezpiecznika ? Czy to nie ma nic do rzeczy ? Tego Ci nie pokaże, ta opcja dopiero w blatach B6. Lampki Ci się świecą jak otwierasz drzwi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się