Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Znalazlem rozpiske która pasuje do moich zegarów :) post na 477st

32-Pin Connector for Basic Functions, Blue

1 - Terminal 15

2 - Turn signal, right

3 - Speedometer output 1

4 - Open

5 - Sender for fuel gauge

6 - Airbag

7 - Terminal 31 sensor Ground (GND)

8 - Coolant temperature

9 - Terminal 31 load Ground (GND)

10 - Oil pressure switch

11 - Engine speed (RPM) signal

12 - Terminal 61

13 - CAT

14 - Self leveling suspension

15 - Terminal 58d

16 - Malfunction Indicator Lamp (MIL)

17 - High beam

18 - Turn signal, left

19 - ABS

20 - Terminal 58s

21 - Door contact (driver's door)

22 - Engine coolant low

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 load Ground (GND)

25 - K-wire

26 - Parking light, right

27 - Parking light, left

28 - Speedometer (input)

29 - Brake fluid level/pressure

30 - S-contact

31 - Seat belt buckle

32 - Electronic Stability Program (ESP)

32-Pin Connector for Additional Functions, Green

1 - Open

2 - Open

3 - Open

4 - Open

5 - W-wire

6 - Tailgate (Lowline model only)

7 - Brake pad (Highline model only)

8 - Input for outside buzzer control (currently not assigned)

9 - Input for outside chime control (currently not assigned)

10 - Low fuel level warning-output signal for Engine Control Module (ECM)

11 - Standing time output

12 - Air conditioning cutout

13 - Parking brake

14 - Electronic throttle

15 - Side marker light

16 - Open

17 - Open

18 - Open

19 - Open

20 - Open

21 - Oil temperature

22 - Open

23 - Open

24 - Open

25 - Open

26 - Open

27 - Open

28 - Open

29 - Open

30 - Speedometer output 2

31 - Open

32 - Open

20-Pin Connector for Multi-Function Display, Red

1 - Fuel consumption signal

2 - Open

3 - Open

4 - Open

5 - Outside air temperature

6 - Selector lever display

7 - Open

8 - Open

9 - Washer fluid

10 - Hydraulic pressure

11 - Trip computer reset

12 - Clock signal for radio frequency display

13 - Data signal for radio frequency display

14 - Trip computer (forward sequence)

15 - Enable signal for radio frequency display

16 - Tail lights/headlight low beam (indicator lights)

17 - Open

18 - Trip computer (reverse sequence)

19 - Brake lights

20 - Open

I mam pytako do Was co to jest i gdzie to podłaczyc lub co podłaczyc do tego:)

1 - Terminal 15

7 - Terminal 31 sensor Ground (GND)

9 - Terminal 31 load Ground (GND)

12 - Terminal 61

15 - Terminal 58d

23 - Terminal 30

24 - Terminal 31 load Ground (GND)

O co w tym chodzi i co to jest??

Które piny z wtyczki czerwonej 20 pin odpowiadaja za sterowanie fisem z manetki góra,reset itp.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wie ktoś może czy rozpiska wyżej wrzucona przez DJ EDI będzie pasowała w pełni także do licznika A6 4B0 919 881x ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z poducha.Podlaczylej wszystko według rozpiski wyżej czyli z 26 pinowej kostki niebieskiej pin nr 9 pod 32 pinowa kostke niebieska pin nr 6 i teraz tak nie ma zadnego bledu ale pali się lampa od poduszki na zegarach i nic nie mogę skasować cos jest nie tak.Gdzies wyczytałem ze trzeba pin 9 z niebieskiej kostki podpiac pod pin 12 32 pinowej kpostki i tak zrobiłem.Efekty takie ze kontrolka się nie pali:) he ale jest ale na vagu jest błąd 1025 Tigger for On Boadr Diagnostic Lamp.Malfunction.

31-00- Open of Short to Ground

Jak z tego wybrnąć proszę o pomoc.Pisze z garażu i proszę o szybka odpowiec bo nie wiem co mam zrobić.Prosba o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, na które piny dać prądu na licznik z A6 4B0 920 933G żeby zobaczyć w jakim stanie jest FIS?

Wpadł mi przez przypadek taki licznik i się zastanawiam jak i czy da się go sprawdzić?

Jak jest ze skalowaniem prędkości? tzn. mam u siebie 260 i 130 na środku, w tym zegarku jest 260 i seta na środku i nie ukrywam, że wolał bym takie zegary, bo to zdecydowanie lepiej przyśpiesza :decayed:

Czy mogę podłączać pod swoje kostki ten licznik i nie dostać z jaśka buzię?:decayed: IMO się nie rozjedzie?

ogólnie strasznie jestem zielony w tym temacie, a jedyny temat z licznikiem to chyba ten i prawie 500 stron :naughty:

jak by mógł ktoś coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, na które piny dać prądu na licznik z A6 4B0 920 933G żeby zobaczyć w jakim stanie jest FIS?

Wpadł mi przez przypadek taki licznik i się zastanawiam jak i czy da się go sprawdzić?

Jak jest ze skalowaniem prędkości? tzn. mam u siebie 260 i 130 na środku, w tym zegarku jest 260 i seta na środku i nie ukrywam, że wolał bym takie zegary, bo to zdecydowanie lepiej przyśpiesza :decayed:

Czy mogę podłączać pod swoje kostki ten licznik i nie dostać z jaśka buzię?:decayed: IMO się nie rozjedzie?

ogólnie strasznie jestem zielony w tym temacie, a jedyny temat z licznikiem to chyba ten i prawie 500 stron :naughty:

jak by mógł ktoś coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny:hi:

933G to już gruby licznik. Jeśli masz 130 na środku, to albo masz anglika, albo tarczke prędkościomierza fake EU, czyli taka, żeby się wsad licznika zgadzał... W prawidłowym liczniku EU jest właśnie na środku 100. Z jaśka w pysk nie dostaniesz, immo idzie ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z poducha.Podlaczylej wszystko według rozpiski wyżej czyli z 26 pinowej kostki niebieskiej pin nr 9 pod 32 pinowa kostke niebieska pin nr 6 i teraz tak nie ma zadnego bledu ale pali się lampa od poduszki na zegarach i nic nie mogę skasować cos jest nie tak.Gdzies wyczytałem ze trzeba pin 9 z niebieskiej kostki podpiac pod pin 12 32 pinowej kpostki i tak zrobiłem.Efekty takie ze kontrolka się nie pali:) he ale jest ale na vagu jest błąd 1025 Tigger for On Boadr Diagnostic Lamp.Malfunction.

31-00- Open of Short to Ground

Jak z tego wybrnąć proszę o pomoc.Pisze z garażu i proszę o szybka odpowiec bo nie wiem co mam zrobić.Prosba o pomoc.

Panowie poradzcie cos.Kurcze nie moge tego ogarnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, na które piny dać prądu na licznik z A6 4B0 920 933G żeby zobaczyć w jakim stanie jest FIS?

Wpadł mi przez przypadek taki licznik i się zastanawiam jak i czy da się go sprawdzić?

Jak jest ze skalowaniem prędkości? tzn. mam u siebie 260 i 130 na środku, w tym zegarku jest 260 i seta na środku i nie ukrywam, że wolał bym takie zegary, bo to zdecydowanie lepiej przyśpiesza :decayed:

Czy mogę podłączać pod swoje kostki ten licznik i nie dostać z jaśka buzię?:decayed: IMO się nie rozjedzie?

ogólnie strasznie jestem zielony w tym temacie, a jedyny temat z licznikiem to chyba ten i prawie 500 stron :naughty:

jak by mógł ktoś coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny:hi:

933G to już gruby licznik. Jeśli masz 130 na środku, to albo masz anglika, albo tarczke prędkościomierza fake EU, czyli taka, żeby się wsad licznika zgadzał... W prawidłowym liczniku EU jest właśnie na środku 100. Z jaśka w pysk nie dostaniesz, immo idzie ogarnąć.

no a jak:decayed:

czyli odepne swój, zapinam tego z A6, lookam czy si, podpinam swój stary i nie ma kwaitków?

933g to co w nim jest takiego srogiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pełny lift? Teraz masz jaki zegarek, cyfrowy czy analogowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pełny lift, zegarek analog i brak ramek na gajgerkach, tym się różnią z wyglądu, w sumie dla tych ramek go wziąłem :decayed:

no i ja mam całe czerwone podświetlenie, a tu raczej jest biało- czerwone plus u mnie nie ma info o otwarciu drzwi, tylko o klapie bagażnika, a tu pewnie będzie

ale musze na niego jakoś podać napięcie żeby zobaczyć jak fis wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nikt nie pomoze.Panowie nie wieze ze nikt nie mial takiego problemu jak Ja.Zegary sa fajne wszystko jest prawie oki tylko jest problem z tym begiem.Poradzcie cos Pany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulpit, nie pokaże Ci ani otwartych drzwi ani bagażnika i będzie odwrotnie wskazywał paliwo (do ogarnięcia we wsadzie) - to jest licznik z A6. Info o drzwiach idzie po module komfortu, u siebie możesz zapomnieć o tej opcji. Żeby ruszył jak należy to czeka Cie przekładka kilku pinów, bo się nie zgadza rozpiska. Immo oczywiście jest w zegarach, ale masz niepełny lift, auto Twoje pochodzi z pierwszej połowy 99 roku, stąd masz czerwone podświetlenie i analogowy zegarek.

DJ EDI przechodziłeś z zegarów przedliftowych na poliftowe, tak? Przedliftowe zegary świecą na żarówkach, a poliftowe na diodach - prawdopodobnie dlatego świeci Ci AB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czujniki zużycia klocków są tylko z przodu, czy z tyłu też?

tylko przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto sprawdzic czy instalacja dziala najpierw bo czesto gesto padala wiazka ta co idzie z nadkola do klocka

duzo ludzi wymienialo klocki a kontrolka dalej kula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie jak jest ori, bo wyskoczyła mi kontrolka :wink:

Czas na inwestycje...

dziura w podłodze i jak Fred Flintston :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...