Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Pulpit, nie pokaże Ci ani otwartych drzwi ani bagażnika i będzie odwrotnie wskazywał paliwo (do ogarnięcia we wsadzie) - to jest licznik z A6. Info o drzwiach idzie po module komfortu, u siebie możesz zapomnieć o tej opcji. Żeby ruszył jak należy to czeka Cie przekładka kilku pinów, bo się nie zgadza rozpiska. Immo oczywiście jest w zegarach, ale masz niepełny lift, auto Twoje pochodzi z pierwszej połowy 99 roku, stąd masz czerwone podświetlenie i analogowy zegarek.

DJ EDI przechodziłeś z zegarów przedliftowych na poliftowe, tak? Przedliftowe zegary świecą na żarówkach, a poliftowe na diodach - prawdopodobnie dlatego świeci Ci AB.

To teraz kazdemu kto wymienial zegary przed liftowe na piliftowe 1 lift bedzie sie palic poducha?i nikt tego nie rozwiazal?Cos niechce mi sie w to wierzyc.Kaju jestes obiegany w temacie doradz cos albo niech ktos sie wypowie kto mial podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

chłopcy czy ktoś może wstawić aukcje lub zdjęcie miski olejowej z czujnikiem która będzie pasowała do AHU z 98 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulpit, nie pokaże Ci ani otwartych drzwi ani bagażnika i będzie odwrotnie wskazywał paliwo (do ogarnięcia we wsadzie) - to jest licznik z A6. Info o drzwiach idzie po module komfortu, u siebie możesz zapomnieć o tej opcji. Żeby ruszył jak należy to czeka Cie przekładka kilku pinów, bo się nie zgadza rozpiska. Immo oczywiście jest w zegarach, ale masz niepełny lift, auto Twoje pochodzi z pierwszej połowy 99 roku, stąd masz czerwone podświetlenie i analogowy zegarek.

DJ EDI przechodziłeś z zegarów przedliftowych na poliftowe, tak? Przedliftowe zegary świecą na żarówkach, a poliftowe na diodach - prawdopodobnie dlatego świeci Ci AB.

To teraz kazdemu kto wymienial zegary przed liftowe na piliftowe 1 lift bedzie sie palic poducha?i nikt tego nie rozwiazal?Cos niechce mi sie w to wierzyc.Kaju jestes obiegany w temacie doradz cos albo niech ktos sie wypowie kto mial podobny problem.

Poczekaj na wypowiedź kogoś, kto to robił, ja nie robiłem, a wiem, że jest to ogarnięte :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zmieniał przebieg w liczniku przedliftowym VDO?

Dziś próbowałem tego dokonać i jedyna rzecz jaka się zrobiła, to wyzerowanie całkowite przebiegu.

A z tą poduchą, to ktoś mógłby napisać, jak to ogarnąć, bo mam licznik idealny z 2000r, ale przez tę poduchę nie chce go montować zamiast oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PONAWIAM TEMAT I PROSBA O POMOC Z AIRBAGIEM

Panowie mam problem z poducha.Podlaczylem wszystko według rozpiski wyżej czyli z 26 pinowej kostki niebieskiej pin nr 9 pod 32 pinowa kostke niebieska pin nr 6 i teraz tak nie ma zadnego bledu ale pali się lampa od poduszki na zegarach i nic nie mogę skasować cos jest nie tak.Gdzies wyczytałem ze trzeba pin 9 z niebieskiej kostki podpiac pod pin 12 32 pinowej kostki i tak zrobiłem.Efekty takie ze kontrolka się nie pali:) he ale jest ale na vagu jest błąd 01025 Tigger for On Boadr Diagnostic Lamp.Malfunction.

31-00- Open of Short to Ground

Jak z tego wybrnąć proszę o pomoc.Pisze z garażu i proszę o szybka odpowiec bo nie wiem co mam zrobić.Prosba o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zrobisz.

Trzeba by dorobić układ na tranzystorkach zmieniający sygnał dla licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zmieniał przebieg w liczniku przedliftowym VDO?

Dziś próbowałem tego dokonać i jedyna rzecz jaka się zrobiła, to wyzerowanie całkowite przebiegu.

Ja próbowałem :decayed: i mam nie wiele ponad 0 :grin::grin::grin:

Jedź do Radwidu na Królewieckiej, zapłacisz to Ci zmienią na jaki chcesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to mi mało zależy, bo chyba przeloze ten licznik do auta na sprzedaz a z tamtego wstawie poliftowy z białym podświetleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wie ktoś czy rozpiska pinów z poprzedniego posta będzie pasować do licznika z A6?

Za dużo już tego jest, każdy mówi że było a znaleźć coś wcale nie tak łatwo. Większość rozpisek jest podpisana pod konkretny licznik, nikt nie pisze czy pasuje do innych. Ogólnie potrzebuję rozpiski do A4 przedlift 2x26 i A6 przedlift 2x32+20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten opis pasuje do polifta a ja mam licznik z przedlifta z czerwoną kostką 20pin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Jestem na etapie zmiany zegarów z audi a4 z 96r a dokłaniej takie;

20140122_141504.jpg

2 kostki Niebieska 26pin i Żółta 26 pin i teraz zakładam takie zegary:

100_4040.jpg

100_4041.jpg

2 kostki.Niebieska 32 pin i Zielona 32 pin plus 1 kość czerwona 20 pin do fisa.

Korzystam z tej rozpiski ;

20140425_193554.jpg

i teraz mam WIELKI problem bo wszystko podlaczyłem na 100% zgodnie z rozpiska i cos jest nie tak mianowicie;

JAK WLACZE ZAPLON TO BUCZY PRZEKAZNIK RÓZOWY 381 ON JEST OD CHALOGENOW KTORE MAM W LAMPACH JAK I OD DLUGICH I JAK PRZYTRZYMAM DLUGIE TO PRZESTAJE PRZEKAZNIK BUCZEC PUSZCZE TO ZNOWU BUCZY. WYDAJE MI SIE ZE JEST JAKIES ZWARCIE NA TYM PRZEKAZNIKU WIEC PODLACZYLEM JESZCZE RAZ ZEGARY I NA WL ZAPLONIE ODLACZALEM KOSTKI OD ZEGAROW PO KOLJI I OKAZALO SIE ZE JAK ODLACZE NIEBIESKA KOSTKE 32 PIN TO PRZESTAJE BUCZEC I TERAZ PODEJRZEWAM ZE COS JEST NIE TAK PODLACZONE W TEJ KOSCI. NIE POKAZUJE MI TEMPERATURY WODY.MOZE JAKIES PINY SA ZAMIENIONE LUB ZLE PODLACZONE.PO DLUZSZEJ GRZEBANINIE UDAŁO MI SIE ZNALEZC PRZEWÓD TAK MYSLE KTÓRY ROBI BAŁAGAN MA ON KOLOR CZERWONY Z NIEBIIESKIM PASKIEM I Z ROZPISKI WYNIKA ZE TO JEST Z NIEBIESKIEJ KOSTKI 26 PINOWEJ PIN NR 19 Terminal 58d KTÓRY JEST PODŁACZONY DO KOSTKI 32PINOWEJ NIEBIESKIEJ PIN 20 I TERAZ TAK JAK ODLACZYLEM TEN PRZEWOD TO JAK WL ZAPLON TO ZAPALAJA SIE TYLKO SAME KONTROLKI DOPIERO PO WL SWIATEL POZYCJI WL SIE PODSWIETLENIE ZEGAROW I ZACZYNA WYSWIETLAC FIS NIE WIEM CZY TAK MA BYC ORYGINALNIE ALE CHYBA NIE NIECH SIE KTOS WYPOWIE.JAK TYLKO WYŁ ZAPLON TO FIS AUTOMATYCZNIE KASUJE PRZEBIEG DYSTANSOWY TEN NA SAMYM DOLE POD DUZYM PRZEBIEGIEM I NIEDZIAŁA ZEGAREK.TEN PRZEWÓD TO CHYBA JEST JAKIS STALY PLUS CO PODTRZYMUJE FISA I ZEGAREK.NIE WIEM CZY DOBRZE MYSLE ALE NA PEWNO TAK BYC NIE MOZE COS JEST NIE TAK.

PODLACZYLEM VAGA I SA NASTEPUJACE BLEDY :

01128,01176,00779,01025

ZROBILEM TES ZEGAROW I WSZYSTKIE WSKAZOWKI SIE RUSZAJA PRAWIDLOWO OBROTY NA 3 TYS PRZEDKOSC 100KM PALIWO SRODEK I WODA 90STOPNI TEZ SRODEK Z TEGO WNIOSKUJE ZE WSKAZNIK OD TEMPERATURY WODY DZIALA TYLKO NIE DOSTAJE SYGNALU OD CZUJNIKA POPRAWCIE MNIE JAK SIE MYLE.

MYSLE ZE NAPISALEM TO W MIARE JASNO I ZROZUMIECIE MNIE O CO MI CHODZI W TYM POSCIE.

I TERAZ MAM DO WAS OGROMNA PROSBE MOZE KTOS PODLACZAL ZEGARY ROWNIEZ KIERUJAC SIE TA ROZPISKA I WYBRNAL ZE TEGO LUB JEST OBIEGANY W TEMACIE I PODPOWIE COS JAK TO ROZWIAZAC.PANOWIE POMOCY NIECH KTOS POMOZE BO NIE WIEM CO MAM ROBIC DALEJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny prtscr :decayed:

Pytanie, jaka jest roznica miedzy Fisem przedlift(zegar analog z kreskami), a Fisem po lifcie(zegar analog z cyframi) ? Roznia sie jakimis opcjami czy tyylko wtyczkami ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie :) potrzebuje pomocy z podłaczeniem modułu przepalonej żaróweczki :) sprawa jest następująca wymieniłem licznik znaczy zapłaciłem za wymiane :) wtedy zapomniałem o module :( i teraz chciałbym sam go dołożyć bardzo skomplikowany będzie montaż?? jeśli ktoś by mógł pomóc bede wdzieczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czujniki zużycia klocków są tylko z przodu, czy z tyłu też?

9465963572_3cb16dd754.jpg

9465962988_132f2d130a.jpg

9463179545_1c4bff9890.jpg

9487603801_a095ab7346.jpg

TA DA

9491969881_32ae41edcf.jpg

---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

Witam Panowie :) potrzebuje pomocy z podłaczeniem modułu przepalonej żaróweczki :) sprawa jest następująca wymieniłem licznik znaczy zapłaciłem za wymiane :) wtedy zapomniałem o module :( i teraz chciałbym sam go dołożyć bardzo skomplikowany będzie montaż?? jeśli ktoś by mógł pomóc bede wdzieczny :)

W pytę skomplikowany jeśli się nie potrafi posłużyć lutownicą czy podstawowymi narzędziami jak klucz 8 i śrubokręt.

Duuuuuużo rozkładania, w cholerę lutowania.

Więcej w poradniku: Wymiana FIS - VAG AUDI VW itd - soulmaster3m - Chomikuj.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lutować i używać narzędzia potrafię:D także ztym nie ma problemu a też człowiek chce sam coś porobić przy swojej niunci:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to mam przekaźnik pod kontrole żarówek na sprzedaż :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...