bartek213 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Nabylem ostatnio sobie VAGA i mam takie malem pytanie co oznacza gdy w logach wystepuje za duza ilosc powietrza dostarczanego do silnka powinna byc na wolnuch obrotach cos okolo 2500mg/h a jest kolo 4000 sparawdzalem u kumpla i jest identycznie tak samo dodam ze autka chodza bardzo dobrze i pozostalem wartosci zgadzaja sie idealnie
adrian009 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 przy jakiej temp silnika mierzone? jesli zimny to takie wskazania to podobno norma
bartek213 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2007 No własnie na zimnym i cieplym to samo
darkob Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Jeżeli w grupie 003 w polu 2 jest 2500mg a w polu 3 4000mg to znaczy że EGR jest zamknięty.Jeżeli na postoju przez cały czas jest ok.4000mg to znaczy że jest dziurawy wężyk lub uszkodzony N18.
demoralizator Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Zrób loga 003bs i będziesz widział co się dzieje z EGR jak go zamyka i otwiera. Może jest zaślepiony?
bartek213 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Mam jakas polska odmoane VAGA sa dwa pola wartosci zakladane i wartosc w danym momencie tak do dokladnie wyglada i ta zakladana jest kolo 2500 a ta dróga jest 4500 n18 jest ok autko ciagnie dobrze nie kopci czasami bardzo delikatnie ale to normalne myśe ze wszystko jest ok tylko te wartości mnie nie pokoja.Mam tez program VWTOOL czy w nim mozna zrobic logi?chetnie podeslal bymn wam do sprawdzenia
darkob Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Jak N18 będzie uszkodzony to też będzie "ciagnął",a błędu często niema.Tu chodzi głównie o ekologie i troche na prace silnika na postoju.Na postoju powinien sie otwierać jeżeli jest sprawny i wartości w grupie 003 pokrywać sie.możesz też zobaczyć jak pracuje N18 w 04-basic set... grupa 003 poz.3 ,co 10 sek. wartość powinna sie zmieniac.
bartek213 Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Opublikowano 2 Maja 2007 niestety te wartosci nie chca sie pokrywac na wyzszych obrotach sie pokrywaja na postoju sa dóze róznice
darkob Opublikowano 2 Maja 2007 Opublikowano 2 Maja 2007 Jeżeli te wartości podczas jazdy się pokrywają to znaczy że przepływomierz jest sprawny.róznica na postoju -uszkodzony N18.
SebMis Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 za dużo powietrza w gnojowozach raczej nie powinno przeszkadzać, gorzej jakby było za mało i towarzyszył temu spory batory.
bartek213 Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 za dużo powietrza w gnojowozach raczej nie powinno przeszkadzać, gorzej jakby było za mało i towarzyszył temu spory batory. sluchaj nie podoba mi sie określemie gnojowoz sam jezdzisz tdi i to jeszcze duzo starszej generacji tak ze licz sie ze slowami [ Dodano: 03-05-2007, 11:53 ] mam jeszcze małem pytanko n18 to zaworek od turbo czy od EGR [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 03-05-2007, 11:55 ] Gnojowóz, traktor, klekot to calkiem normalne okreslenia TDI bez wzgledu na model, rok, system wtrysku, wiec nie wiem skad to oburzenie!
bartek213 Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 dzieki za info to pewno od tego na wolnych obrotach delikatnie drży caly samochód jutro zaraz wymienie n18
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się