Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1,9 AJM 115km Pompowrtskiwacze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

czy przyczyną szarpania autkiem przy obrotach 1800-2000 w trakcie delikatnego przyspieszania moze byc zawieszający sie pompowtryskiwacz?

Ile kosztuje takie cosik czy czy te na allegro po 300 lub 400 zł sa dobre?

Opublikowano

Nie koniecznie bo to moment wejscia turbiny do pracy i to moe co

Opublikowano

adadur, Ja sie na tym nie znam ale moze byc to co ty mówisz... Moze dobrze bylo by mu na VAG-a Pojechac Albo do jakiegos Dobrego Mechanika i Dac mu sie przejechac.. No niewiem.... :audi:

Opublikowano

nie sadze, zeby to byla wina lejacego PD

cena to chyba za kpl, bo cos drogo

Opublikowano

nie nie Murzyn, odzielnie tez mozna kupic bo kiedys w imieniu kumpla pytalem sie mu do passka 115KM i sprzedawali na sztuki ale jeden kosztowal 1200zl :eek: takze wiecie :a4fan:

Opublikowano

przyczyn moze byc wiele i polecam wybrac sie do dobrego mechanika by sie tem przyjzal, oczywiscie VAGowanie te sie przyda.

Moze kolega cos napisze o ukladzie przeniesienia napedu - sprzeglo, kolo zamahowe

Opublikowano

Ostatnio walczyłem z takim zjawiskiem. Po zatankowaniu na "jakiejś" stacji szarpało u mnie po gwałtownym wciśnięciu gazu, niezależnie od obrotów - mianowicie wtedy, kiedy potrzebował więcej paliwa. Zmieniłem filtr, który mówiąć nawiasem nie był wymieniany od nowości - nie pomogło. Po zalaniu dobrego nie było od razu poprawy. 100 km przejechane a ja nawet nie moge normalanie wyprzedzać - małymi skokami :wink: z rozpędu jakoś się udawało. Już dzisiaj miałem pisać na forum w tej sprawie, ale chyba AJMik się przestraszył i wszystko wróciło do normy. Zastanawiałem się czy diagnoza VAG'iem coś wykaże. Myślę, że tylko test dynamiczny coś powiedziałby o tym problemie a że nadal nie posiadam interfejsu, więc nawet nie zawitałem w żadnym serwisie...

P.S. To była dobra szkoła ekonomicznej jazdy :lol:

Opublikowano
M@rcus, A na jakiej to stacji tankowales?? :quattro:

Coś mnie podkusiło, żeby zalać ukraińską :bicz: . Na szczęście nie było tego dużo. Tak czy owak podejrzewam, że być może był to opał - strasznie gryzące spaliny. Sam już nie wiem, ale napewno ponownie tego nie zaleję.

Opublikowano

Bardzo mozliwe ze to jakis syf z tego paliwa ze cos tam bylo i silnik źle przepalal... zatankuj teraz gdzies na BP albo cos.. zeby przeplukalo wtryski i trochu pocisnij mu na tym nowym paliwku.. pozdrawiam :quattro:

Opublikowano
Bardzo mozliwe ze to jakis syf z tego paliwa ze cos tam bylo i silnik źle przepalal... zatankuj teraz gdzies na BP albo cos.. zeby przeplukalo wtryski i trochu pocisnij mu na tym nowym paliwku.. pozdrawiam :quattro:

Dzięki, ale już to zrobiłem. :twisted: Ciśnie jak dawniej :a4fan:

Opublikowano

Co tu duzo mówic, PD'ki daja o niebo wiecej fanu z jazdy niz AFN'y, ale na jakosc paliwa sa cholernie wrazliwe. Z mojego doswiadczenia nie polecam tankowania Ultimate, Verwy, Vpower. Mam wrazenie ze te paliwka sa troszke bardziej suche.

Opublikowano

Witam

Vag nic nie wykrywa nie ma zadnych błędów filtry niedawno zmieniane, a paliwko tylko na orlenie tankuje, sęk w tym ze szarpanie jest sporadycznie i tylko przy delikatnym wciskaniu gazu. autko ma kopytko i nie kopci a bedąc u jednego z mechaników po podpięciu kompa ale nie Vag-a okazało sie ze jeden popmpowtrysk odstaje nieco od innych, myslałem ze moze ktos miał taką sytuacje i mnie poratuje.

Opublikowano
bedąc u jednego z mechaników po podpięciu kompa ale nie Vag-a okazało sie ze jeden popmpowtrysk odstaje nieco od innych,

daj namiary na tego mechaniora. Nikt nie chcial sprawdzic stanu PD bez wyjmowaia

Opublikowano

Kolego ja własnie jakis tydzien temu zmieniłem u siebie pompowtryk bo lał i to ostro.Koszt takiego wtrysku jak u mnie w serwisie 2,5tyś.Moj mechanik znalazł najtaniej w hurtowni za 1400zł. Ale u ciebie nie koniecznie musi być to.Bo przy padnietym wtrysku miałem objawy takie ze na jałowym biegu bez gazu silnik nie równo pracował a podczas jazdy było dobrze tyle ze wiecej palił i od czasu do czasu musiałem go sporo pokręcic aby zapalił.Wszystko wina naszego dennego paliwa.A co do pompowtrysku to najlepiej go wykręc i na nim jest kod wtedy bez problemy dowiesz sie ceny.Bo na slepo to ciezko.Do mego 130KM jest ich min 4 rodzaje-Pozdrawiam

Opublikowano
Coś mnie podkusiło, żeby zalać ukraińską

Nie wiem czy plakac smiac sie takich rzeczy sie nie robi

bedąc u jednego z mechaników po podpięciu kompa ale nie Vag-a okazało sie ze jeden popmpowtrysk odstaje nieco od innych

no to cos sie dzieje ... zapewne mechanik tego nie dopowiedzial co? a ty logow nie masz z tej diagnozy?

Opublikowano
Coś mnie podkusiło, żeby zalać ukraińską

Nie wiem czy plakac smiac sie takich rzeczy sie nie robi

Spróbowałem, zobaczyłem co się dzieje, na tym koniec. Chociaż tankując tam osobiście myślę, że nie byłoby raczej problemów - ja wziąłem od przemytnika, więc może wałka mi zrobił. Poza tym tam też mają dobre samochody - czasami nawet lepsze, więc coś lać muszą...
Opublikowano
Co tu duzo mówic, PD'ki daja o niebo wiecej fanu z jazdy niz AFN'y, ale na jakosc paliwa sa cholernie wrazliwe. Z mojego doswiadczenia nie polecam tankowania Ultimate, Verwy, Vpower. Mam wrazenie ze te paliwka sa troszke bardziej suche.

Więc co najlepiej zalać. Ja leje od początku mojego użytkowania tylko verve lub (nie pamiętam nazwy) ze stacji statoil. Ciągnie jak głupi. a co do smarowania to się przekonam za jakiś czas jak coś wysiądzie w co watpie. Jakby tak się stało to z ostatnią 1fakturą zapieprzam do kierownika stacji i nie popuszcze :bicz:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...