udy Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam, proszę o ocenę logów dynamicznych, na 4 biegu, pierwszy raz w życiu robiłem logi więc jesli cos nie tak proszę o info i nie krzyczeć od razu Control Module Part Number: 8E0 909 518 F Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001 Software Coding: 0016701 Work Shop Code: WSC 63351 3 Faults Found: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal 16840 - EVAP System: Very Small Leak Detected P0456 - 002 - Lower Limit Exceeded najpierw błędy, lambda przez wycięty katalizator więc nie ważne ale ten ostatni co oznacza ?? a oto i logi auto seria oprócz turbiny K04, moim zdaniem ciągle nie jedzie jak powinno niestety, Dzieki i pozdrawiam
marewel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 16840 - EVAP System: Very Small Leak Detected Mała nieszczelność układu odpowietrzania zbiornika.
szogun0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Przepływomierz mierzy dokładnie tyle samo co w serii, więc nie może dużo lepiej ten samochód jechać.
domjenick Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 auto seria oprócz turbiny K04, moim zdaniem ciągle nie jedzie jak powinno niestety, ...samo k04,bez nowego softu niewiele da,cisnienie mozna podniesc na ori sofcie max o 0,20 bara,ze stockowego 0,60-wyzej,albo ECU zacznie ciac,bo bedzie za wysokie cisnienie,albo jesli podniesiesz do 0,85 i bedzie sie utrzymywac na tym poziomie dluzej(np przy uzyciu MBC) tez ECU wpadnie w tryb awaryjny ...po logach turbiny widac,ze mapa "podaje" max 0,56,a K04 "dmucha" 0,69 i spada ,bo wtedy waste gate sie otwiera-wszystko w normie przy takim doladowaniu powinno sie podniesc wartosc niutonometrow,wiec roznica jest na pewno-tylko czego sie spodziewales,wrzucajac "tylko" wieksze turbo...
udy Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 czego się spodziewałem ?? że auto będzie w końcu jeździć chociaż jak seria bo do tej pory jeździłem na zajeżdżonej turbinie, teraz po wymianie turbo nie byłem pewny czy to już jest seria czy jeszcze coś nie tak, ale skoro mówicie że wszystko ok to się ciesze i nikt nie mówi o samym turbo, w poniedziałek jestem umówiony na program w unitronic pozdro i dzięki,
marewel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wiec z logow wynika ze juz masz zdrowa serie. Pochwal sie wykresem jak bedzie po wszystkim. Osobiscie wolalbym chyba jednak mastersa.
udy Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 a robiłeś coś u nich masz jakieś porównanie pomiędzy nimi lub słyszałeś jakieś opinie?? do benzyny wszyscy polecają mi unitronic, więc się na nich zdecydowałem, mam nadzieję że będę zadowolony, pozdro
marewel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wiem ze masters ostatnio naklepał troche najnowszych benzyn ma do tego odpowiedni sprzęt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się